Geplaatst: Vrijdag om 14:105 d Ik heb er nog een handje aan hangen en het schijnt weer warmer te worden. Ik doe toch een schietgebedje dat ze over de 18 cm komen! Maar heb er een hard hoofd in. 🙄🤣
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier een update van mijn enige overlever...Heeft heel veel bonen geproduceerd en we hebben ze ook 2x gegeten maar echt lekker vinden we ze niet.Mijn langste tot nu toe was 16,7 cm.Nu heb er een paar die daar overheen zijn gegaan, waarvan 2 over de 17 cm:Na de 2 linkse nog eens goed recht gelegd te hebben, kom ik op 17,4 cm(op onderkant foto zie je een zwart bakje daar ligt de meter tegenaan (nulpunt).Tot mijn verbazing blijft de plant nog steeds doorgroeien en bloeien, ondanks dat ik de wedstrijdbonen toch extra lang heb laten hangen, alleen de kromme heb ik er vroegtijdig afgehaald en die hebben we ook gegeten. En ondanks dat de slakken er maar niet vanaf kunnen blijven.Maar ik denk dat de boontjes die er nu aanhangen niet de 17 cm gaan halen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.