Geplaatst: 20 uren geleden20 u Eerdere wedstrijden:2011 Radijs2012 Aubergine2013 Bonen2014 Prei2015 Koolrabi2016Â Ananaskers2017 Tomaat2018 Ui2019 Mais2020 Peper2021 Knolvenkel2022 Komkommer2023 Bleekselderij2024Â Amaranthus caudatus gibbosus 'Dreadlocks2025 https://www.moestuinforum.nl/topic/52739-teeltwedstrijd-2025-aubergine-golden-egg/
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Auteur mmm moeilijk te verzinnen hoor, voor iedereen te doen. Lekker buiten... en echt lang 20 uren geleden20 u aangepast door Lia56
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Spercieboon, of anders kousenband. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Leuk!!!! We mogen weer raden 😃!Ik ga (voor nu dan) voor: Slangpompoen!
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Bedoel je de trompe d’Albenga Dahli? We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 20 uren geleden20 u pronkboon las ergens dat er ook sjaak en de bonenstaak bonen bestaan 🤣 klinken als superlang en groot You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 17 uren geleden17 u 2 uren geleden, appelvrouw zei:trompe d’AlbengaDie bedoelde ik inderdaad, maar bij nader inzien, denk ik toch dat het de Jumbo Pink Banana is. Tot de volgende tip van Lia in ieder geval 😊.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Buiten, en lang, hmmm. Kousenband doet het buiten niet zo goed. Ik denk voor nu ook in de richting van slangenpompoen of pronkbonen. Of courgette Karina. Ik houd het voorlopig op die laatste. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Hmmm langste prei ? en misschien is het wel de hoogste zonnebloem 🤣 die worden ook lang You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Lang kan ook staan voor lange teelt natuurlijk.. of dat je er lang van kan eten of dat je het lang kan bewaren. Of er lang op moet wachten😱 Zou het gaan over eetbaar dan ga ik voorlopig ook voor een pompoen achtige..of, als tweede keuze een lange 🥕 of pastinaak. Schorseneren zijn ook nog niet genoemd. We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Lang wachten hebben we al gehad, @appelvrouw 🤪 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.