Geplaatst: Gisteren om 19:071 d Kan nog net dan. Gauw maandag doen, misschien morgen nog voor de visite. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Zomerramanas, meiraapjes en raapstelen gezaaid. Wat sla uitgeplant. 5 uren geleden5 u aangepast door Tines
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Vandaag pompoenen gezaaid. Vroeg, ik weet het. Maar ik wil voor de moestuindag pompoenplanten meenemen, dus “ moest” wel gaan zaaien. Toen gelijk de pompoenen ( baby bear en quatamalan green ayote ) voor mezelf gezaaid. Een verschil…die van de moestuindag die staan binnen, in de hoop dat ze vlot opkomen. Die voor mezelf staan in de kas, die zullen er hopelijk wat langer over doen om op te komen…😊🎃
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik denk er nog niet eens over om pompoenen en aanverwanten te zaaien 😄 Dapper hoor @jootje . Ik zaai ze zelf april pas voor en dan gelijk in de koude kas. De Guatamalan green ayote wil ik dit jaar ook bij huis kweken voor het zaad, vanwege eventuele kruisbestuiving met het andere spul op de volkstuin. Net als de Irish prean peas.Wel gezaaid en dan buiten (brrrr, ik vind het best nog lang fris, dit jaar): witte bietjes, bloedrode wortels, smaragdgroene spinazie. 3 uren geleden3 u aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 6 Roofsla zaailingen en enkele zelfgezaaide wilde rucola plantjes..zo mini ik ben benieuwd of ze het redden. Gelukkig nog zaad zat. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 25 minuten geleden, woldistel zei:ik vind het best nog lang fris, dit jaar)Dat kun je wel zeggen, ik ben elke dag 3 uur buiten, brrrr. Vooral omdat ik laat begin. Vandaag tot 18.30 uur, dan staat er een aardig windje.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 😉Woldistel….ik vind het ook dapper hoor…die pompoenen. En ja, het was hartstikke koud vandaag! Wel die zon af en toe, maar knap fris!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.