Geplaatst: Woensdag om 17:064 d 1 uur terug, jootje zei:Perzische slaapboomDie moest ik even opzoeken, wat is die mooi! Jammer dat we daar geen plek voor hebben.
Geplaatst: Zaterdag om 07:502 d Eigenlijk gisteren, toen ben ik het vergeten. Ik heb gisteren platte peterselie, krul peterselie en bieslook gezaaid.
Geplaatst: Zaterdag om 09:231 d Afgelopen week van alles en nog wat (voor) gezaaid. Wortels en pastinaken in eiertrays, experiment. Wilde rucola en babychoy in zaairollen, idem. Mariadistel (oud zaad), marjoraan, marjolein, selderij. Palmkool en spruitjes. Veel van mijn zaad is oud en zaai ik dik, we zien wel wat er opkomt. Vast wel iets. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Zaterdag om 11:221 d Ik heb vanmorgen mijn tomaten gezaaid. Voor het eerst in een snail rol. Zie hier hele positieve dingen over dus ben erg benieuwd.
Geplaatst: Zaterdag om 15:001 d Gezaaid: 3 soorten dwerg tomaat 2 soorten basilicum, snijpeterselie, pluksla en stengelui. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Zaterdag om 16:131 d De eerste helft van de tomaten voor dit jaar (12 variëteiten) gezaaid en batch 2 van de pepers en de paprika's verpot naar bekertjes. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Oohh..help, Arja! Ik ga voor je duimen dat je kleine vriendje weg blijft bij je kapucijners…😉
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.