Geplaatst: 6 uren geleden6 u maar overhaast je niet @Rookie . Voor 2027 kun je ook 50/50 doen. Bewaar wat potertjes van je Texla's en zet er Sevilla's naast.En misschien komen andere mensen met nog betere voorstellen 5 uren geleden5 u aangepast door Vinky
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Auteur Het blijft een kwestie van smaak aan het eind.Maar juist die bewaarbaarheid vind ik ook wel erg belangrijk.En resistent is mooi meegenomen, vooral omdat we hier rondom velden hebben waar vaak aardappelen op staan.Nu zegt dat ook niet alles, en vooral die late aardappel maakt het er niet makkleijker op wat dat betreft, het blijft toch altijd opletten.Maar voor sommige gerechten ben ik niet super tevreden over de smaak van de texla.We gaan het zien, ik heb nog een klein jaar de tijd.😊
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik had twee jaar terug oude spruitende bintjes in zo'n Action woven PP zak van 120 L uitgeplant, nou dat duurde niet lang voordat de planten het begaven. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.