Geplaatst: Gisteren om 18:161 d Wow dat is mooi! Wij missen de; hoop zonuren per dag. Dus het broertje van jouw boom is nog niet, zover..maar wel bijna. Ik verheug me! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Gisteren om 18:221 d Ja, denk inderdaad dat je die zonuren mist. Het licht. Maar hij komt wel! 🍎😊
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Hier is de honingbes ook vol. Heb jonge struiken staan maar ook 3 hele grote. Dat wordt smullen over 2 maandenDe abrikozen bloeien ook heel goedEn de Nanjing kers ook 15 uren geleden15 u aangepast door Fruittuin17
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Mijn kersenboompjes. Ze hebben een overlappende bloei dus was het even wachten op het juiste moment om ze alle drie bloeiend op dezelfde dag te kunnen fotograferen.SunburstKordiaStella -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Conference. Het oudje onder mijn boompjes. Bloeit niet meer zo spectaculair als vroeger maar levert ieder jaar nog een voldoende aantal lekkere sappige peren.En dat terwijl hij ruim dertig jaar geleden, niet lang na het planten, een stuk bast kwijt raakte en eigenlijk in de hakselaar had moeten verdwijnen. Hij bleef voorlopig nog even staan en dat voorlopig duurt nu al meer dan 30 jaar. Vreemd genoeg heeft hij nooit echt onder zijn handicap geleden. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.