anne Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Ik heb het moestuinvirus!Sinds het virus is geconstateerd heb ik direct zaden besteld: Gele courgette, mais, 3- kleurenklimboon kruiden en eetbare bloemen, snijbiet, doperwten ,peultjes, artisjok en nog veel, veel meer. Alles past in mijn prachtig toekomstig moestuin droomhof!!Er komt een piramide in waar de bonen tegenaangaan klimmen en heb een bankje waar ik op kan uitrusten. Alleen heb ik nog geen moestuin......................Heb een heel klein kansje samen met drie ander moestuindromers bij een vereninging bij mij in de buurt.Als het niet lukt ga ik al mijn potten vullen en begin een micro moestuin met een kabouter piramide waar ik kleine 3 kleurenboontje tegen aan laat groeien! Quote
Jorieke123 Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Hoi Anne, welkom op het forum! Ik duim voor je, dat je de tuin krijgt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 HOi Anne Welkom en veel plezier hier !! Quote Players only love you when they're playing.
aardbeijim Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Welkom ik ken dit ook.Maar ik kan me nog net inhouden. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Koert Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Welkom Anne,Hadden ze je wel verteld dat het niet genezen kan worden? daar kwam ik ook pas na 3 jaar achter!En betreft de moestuin, dat is hier ( regio nijmegen) ook een groot "probleem" `, steeds langere wachtlijsten. Hoop dat 't lukt Quote Even a broken clock is right twice a day
Helly Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Hallo Anne, Welkom op dit gezellige moestuin forum.We duimen voor je dat je je moestuin mag gaan inrichten binnenkort! Groetjes, Helly Quote Good things come in small packages
Sandra Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Welkom hier, hoop dat je een eigen stukje tuin kan krijgen! Veel moes en oogstplezier gewenst. Quote groetjes Sandra
Dorien Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Hoi Anne, welkom! Er kan vast altijd creatief een 'tuin' gemaakt worden.. Met zo'n virus moet je wel Kijk, zelfs hier kan het : http://www.oneworld.nl/Weblog/weblog/67/weblogentry/769/Stadstuintjes Quote
Jorg Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Welkom anne! ik hoop dat je snel een tuin tot je beschikking hebt! Quote
anne Posted February 10, 2011 Author Posted February 10, 2011 wat een leuke reacties allemaal, bedankt. Quote
Ellen Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Welkom!Jammer dat in sommige plaatsen wachtlijsten zijn voor volkstuinen. Wij zitten bij een boer, hij verhuurt zo'n tien tuintjes. Toen wij er twee jaar geleden kwamen had hij twee tuintjes vrij, we konden dus kiezen. Nu zit hij vol, hij heeft zelfs een stukje weiland omgeploegd voor nog een tuintje. Quote Ellenhttp://volkstuin-ellen.blogspot.com/
bettyboop49 Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Hoi Anne, Ik hoop van harte dat je heel snel je tuin krijgt!! En welkom hier !! Groetjes Betty Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Recommended Posts