geedee Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Pffffffffffffffff Hoezo verslaafd?? He he...eindelijk zijn jullie er weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Whahaha hier precies hetzelfde en vergeet het f5 niet lol.Om de haverklap je pagina ververzen in de hoop dat hij het weer doet Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 *Stopt met trillen en misselijk zijn* Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ik zat gewoon op een ander forum. Maar blij dat ie weer terug is. Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 JIPPIE!!!!! We zijn er weer! Ik heb mn plan voor volgend seizoen al bijna klaar, zo veel tijd had ik ineens... Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Was inderdaad afkicken....20 x per dag kijken " of ie het weer doet" enz. Hield inderdaad tijd over, dus..courgetten oogsten en daar koekies mee bakken......aan de telefoon gehangen.....mensen lange mails gestuurd...haken......breien...stofzuigen, ramen lappen enz. Blij dat ik nu mijn tijd weer kan verdoen met neuzen op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Oef, ik heb jullie wel gemist hoor Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitertje Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ik zat er telkens op te kijken, maar steeds deed hij het niet. Gelukkig doet ie het weer!! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hier nog zo een, en maar kijken, maar we zijn er weer,leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sansareli Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Oef terug in orde.Ik was al bang dat al die waardevolle informatie weg was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Pfew, was wel wat onwennig zo, ben toch gewend om regelmatig het forum te bekijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitertje Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 @JorgDat ben ik ook gewend, ff erop kijken en dan verder op internet. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ik heb zelfs een echte brief geschreven in de tijd dat ik normaal op t forum zou "zitten"..(kramp in mijn hand zeg ) blij dat jullie er weer zijn Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ook hier afkickverschijnselen \!! Heb uit pure ellende maar voor een klein kapitaal aan zaden en tuin hebbedingetjes besteld...zucht! Gelukkig dat het weer in de lucht is, hopelijk is de schade beperkt gebleven. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir2311 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Phew, we zijn er weer!!!Gelukkig maar, wie kan ik anders de oren van het hoofd vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma2 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 jammer dat er een crash geweest is.Vond het alsof mijn beste vrienden ineens geemigreerd waren. liep met mijn ziel onder de arm, kon mijn ei niet meer kwijt.gelukkig zijn jullie er weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Haha, hier hetzelfde... Alleen had ik afleiding genoeg, ouders gaan verhuizen, vader zit ondertussen nog steeds in revalidatiecentrum, dus heb de goede dochter gespeeld en tal van Ikea-kasten in elkaar mogen schroeven. Ben nu aardig volleerd.Nachtje op de Piccardthof blijven (geen electra) hielp ook tegen de ontwenningsverschijnselen. Alleen... nadien... bij het thuiskomen.... mistte ik het forum wel heel erg...Uit pure nood dan ook maar bij Tuinkabouter zaden besteld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Zo meteen gaan die zadenfabrikanten nog verzoekjes richting beheerder sturen om ons forum een paar daagjes uit de lucht te halen.....stijgt bij hun meteen de omzet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorre Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 vraagje, Iemand die tijdens die afkick periode ook in de tuin gewerkt heeft ? Lees hier van alles tot zelf in elkaar schroeven van kasten en bestellen van zaden schrijven van brieven enzo...... Quote Ist vandage ni tis vo morge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Wou ik eindelijk weer wat gaan tikken na de vakantie periode, ineens *poef* t MF gecrashed Ik dacht uhoh.. straks alle blogs en alle onderwerpen verloren in t internetspace Maar.... gelukkig zijn 'we' weer online Kunnen we weer verslaafd raken aan t MF What did I miss? (behalve de crash) Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Oh... het tuinieren... dát ging gewoon tussen de bedrijven door en als het niet meer bloedheet was op de moestuin... Vooral veel water geven is nu het stramien... en oogsten natuurlijk... Enne, by the way, ... zover ik weet is mijn laatste seizoens mega-update dus ook verloren gegaan... enne... normaal maak ik ook een backupje van de inhoud... dit keer dus ook niet... doe ik later wel dacht ik... Foetsie weg dus... Dat zal me leren!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts