Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Afkicken door crash

geedee

Recommended Posts

Was inderdaad afkicken....20 x per dag kijken " of ie het weer doet" enz. Hield inderdaad tijd over, dus..courgetten oogsten en daar koekies mee bakken......aan de telefoon gehangen.....mensen lange mails gestuurd...haken......breien...stofzuigen, ramen lappen enz. Blij dat ik nu mijn tijd weer kan verdoen met neuzen op het forum!

Haha, hier hetzelfde... Alleen had ik afleiding genoeg, ouders gaan verhuizen, vader zit ondertussen nog steeds in revalidatiecentrum, dus heb de goede dochter gespeeld en tal van Ikea-kasten in elkaar mogen schroeven. Ben nu aardig volleerd.

Nachtje op de Piccardthof blijven (geen electra) hielp ook tegen de ontwenningsverschijnselen.

Alleen... nadien... bij het thuiskomen.... mistte ik het forum wel heel erg...

Uit pure nood dan ook maar bij Tuinkabouter zaden besteld.

vraagje,

Iemand die tijdens die afkick periode ook in de tuin gewerkt heeft ? Lees hier van alles tot zelf in elkaar schroeven van kasten en bestellen van zaden schrijven van brieven enzo......

Ist vandage ni tis vo morge

Wou ik eindelijk weer wat gaan tikken na de vakantie periode, ineens *poef* t MF gecrashed

Ik dacht uhoh.. straks alle blogs en alle onderwerpen verloren in t internetspace

Maar.... gelukkig zijn 'we' weer online

Kunnen we weer verslaafd raken aan t MF

What did I miss? (behalve de crash)

Good things come in small packages

Oh... het tuinieren... dát ging gewoon tussen de bedrijven door en als het niet meer bloedheet was op de moestuin... Vooral veel water geven is nu het stramien... en oogsten natuurlijk...

Enne, by the way, ... zover ik weet is mijn laatste seizoens mega-update dus ook verloren gegaan... enne... normaal maak ik ook een backupje van de inhoud... dit keer dus ook niet... doe ik later wel dacht ik...

Foetsie weg dus... Dat zal me leren!!