Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ik klaag, maar eigenlijk is het ondankbaar zeuren...

Over 2,5 week gaan we trouwen, klein meisje op komst (22 weken en een beetje nu), en vandaag wordt ik opgehaald door de meiden voor mijn gezellenfeestje! Leuk toch??

Maar....

Door de bekkeninstabiliteit kan ik amper vooruit, die meiden hebben t hele program voor me aan moeten passen... (de schatten!) En mijn verdriet verdrinken, ho maar! Een virgin-cocktail mag ik hebben...

Goed, niets om over te klagen toch?? Ik voel me nu al verwend, alleen omdat mijn schoonzussen, zusje en beste vriendin iets voor me georganiseerd hebben!

Toch baal ik ervan dat ik zo beperkt ben, niet alleen vandaag hoor... Rusten vind ik heerlijk, maar verplichte rust is niet aan mijn besteedt!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Die uitzendbureau's komen mijn keel uit

Krijg ik gisteren reactie op een sollicitatie van mij met de 'inhoudelijke' reden van afwijzing dat ik geen ICT ervaring zou hebben en/of ervaring zou hebben als consultant in deze. Hallo, domme blonde doos, ik werk al 7 jaar als ICT'er én heb mensen opgeleid, projecten beheerd én 2 jaar als intern consultant achter de rug.

Ik ga me afvragen of ze ICT zelf wel kunnen spellen, want deze mensen begrijpen er waarlijk niets van! Het ergste is nog wel dat zij als tussenpersoon de selectie maken, en de uiteindelijke werkgever nooit mijn CV te zien zal krijgen met deze manier van selecteren. Als het uitzendbureau al niet begrijpt wie ze moeten selecteren voor een dergelijke functie, omdat ze simpelweg niet snappen wat al die moeilijke termen toch allemaal inhouden, hoe komen de juiste CV's dan in hemelsnaam bij de werkgever?

Krijgt de werkgever dan CV's van mensen onder ogen die bij NUON hebben gewerkt ofzo? Wat, blonde doos zal denken, 'dat heeft toch iets met stroom en techniek te maken, die kan vast ook webservers beheren want dat gaat ook met stroom!'

Geplaatst:

Mijn stomme katten hebben vannacht allemaal gaten in de tuin gegraven! En gisteren rolde er al eentje in extase over de bonenplantjes heen...Spinnend en schoppend, die wilde duidelijk over zijn buik worden geaaid Nou ja, deze keer zijn de aardappeltjes gespaard gebleven.

Ik heb bij alle plantjes stokken gezet, dat helpt gelukkig wel een beetje.

Gelukkig maar dat ik zo van ze hou

Geplaatst:

InHolland Alkmaar is weer onkruid vrij Ideaal, dat RoundUp!

Jammer dat een klacht daartegen waarschijnlijk geen effect zal hebben..

Geplaatst:

Een onverlaat heeft een pot met munt leeg gehaald

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

bij ons een pot met munten, chips

Geplaatst:

Ja dan liever 1 van mijn muntplanten weg dan de centen weg !

Das vervelend Rob

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Hmmm...bij mij heeft de staat weer in mijn maandelijkse pot met munten zitten graaien....ben nu sinds januari meer dan 200 Euro netto kwijt van mijn pensioen.........dat maakt 400 euro per maand netto minder in amper 3 jaar.........De staat heeft de pensionist als melkkoe gevonden geloof ik.........

MVG

Danuta

Geplaatst:

Danuta, hier in België is het niet beter hoor.

Iedereen moet inleveren of meer belasting en solidariteits bijdrage betalen, uitgenomen de politiekers zelf, die hebben nooit ook maar één cent minder, zelfs met geblokkeerde lonen gaven ze zichzelf en het koningshuis nog opslag.

Ik kan echt geen respect meer opbrengen voor die gasten.

Maar, nu ik toch bezig ben en waarvoor ik hier feitelijk kwam, ik stel vast dat alles overal veel mooier en groter staat dan bij mij, uitgenomen de kas dan misschien. Ook bij mijn broer is dat zo! We waren daarover aan het babbelen deze namiddag en ineens kwam de ligging van mijn perceel ter sprake, boven op zo een zandbult, met een groenige klei en zandsteen in de ondergrond. En op de koop toe volledig vrijliggend voor de noorderwind en die hebben we dit jaar al veel te veel gehad.

Bon, dat moest er efkes af zie. Oef!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Hi Willy.....bij mij staat het er altijd minder bij dan bij anderen...ik mest niet genoeg, hanglage van het tuintje, arme grond eronder en geen echt bestaand grondwaterpeil ) Maar ik heb er plezier, het enige dat ik erg vind is dat er werkelijk overal ter wereld spinnen zitten die mij doen schrikken.....

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Daar ik vorig jaar door ziekte (versleten!) en een operatie op de inkomsten 2012 voor de eerste keer eens belastinggeld terug trek dacht ik daar de fiche's al in mijn bezit zijn zal maar al online mijn belastingaangifte invullen.

Log in en krijg een mooi schermpje dat dit nog niet mogelijk is maar pas in mei.

Dacht log in voor mijn vrouw die wel belastingen zal moeten bijbetalen en raar maar waar, voor haar gaat dit wel!

Dus die smeerlapkes-gieren-bloedzuigers-parasieten van TaxOnWeb weten al op voorhand goed genoeg wie moet bijbetalen en wie terugtrekt.

Geplaatst:

Ohww, hoe meer ik op het forum lees over kippen, hoe meer ik zelf 2 kippies zou willen houden in de tuin!!!

Iedere dag een vers eitje, kuikentjes die lief rondhuppelen, kipkluifjes/drumstickjes in de pan....

Helaas gaat dit niet door chronisch ruimte gebrek en het wonen in een zeer dicht bebouwde woonwijk

Later als ik groot ben koop ik een vrijstaand huis met enkele hectare grond!!!! *droomdroom*

aangepast door Gast

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Verhuis naar Oostenrijk, hier koop je voor het bedrag van een gemiddeld rijtjeshuis een vrijstaand huis met een paar duizend vierkante meter grond erbij....

Naast mij staat nog een leuke bed eand breakfast te koop voor dat bedrag, met houtschuur, garage etc.

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Pff ben die regen al wel beu. De moestuin ligt er nu wel nat genoeg bij. Door de koude groeit het hier ook niet zoals het zou moeten. En ik heb nog zoveel werk te doen, maar ga echt niet in de regen zitten ploeteren.

Geplaatst:

infinitie ik droom met je mee! Heb precies hetzelfde ben daarom maar beetje gestopt om over kippen te lezen hier.

Hoop ooit eens een leuke grote boerderij ofzo te hebben. Maar niet te groot maar gewoon leuk en overzichtelijk

Geplaatst:

Kan er hier nog een klacht bij vanwege de nattigheid ?

Morgenocht. vroeg is het de bedoeling dat ik een grote tuin ga beplanten met een paar man. Zo hard het nu klettert buiten , dat kan toch moeilijk door en doorgaan he ?

Morgenocht is het toch wel droog he ? Toch ??

Oké oké, ik weet het. Ik heb zitten smeken om een keer regen. Maar dat hebben we nú wel gehad hoor Thnx !! Zó is het goed ( voor weer een paar weken )

mennn....

Geplaatst:

ach bit het heeft allemaal te maken met de plan-eten........en de aquarius-nasleep van onze jeugd

waterbommen e.d.!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Dacht dat in de middag weer wat ging op klaren. hoop het.moet nodig de hebra knippen.

Geplaatst:

en ik een straatje straten zonder diploma A Graag

Geplaatst:
30443103718057249011647423804n37791368828211.jpg
Geplaatst:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hij is goed geedee, wel jammer al die regen.

Geplaatst:
Geplaatst:

wat een leuke lieve afbeelding Geedee erg leuk, voor mij mag het nu ook wel droog en wat warmer worden

door de regen is alle grond dicht geslagen in mijn tuin.

Over 14 dagen begint de meteorologische zomer ((????????!!)

Geplaatst:

kl*te duiven. Gisteren in tuin geweest, alles ok, net nog even geweest, alle kooltjes aangevreten, tenminste gedeelte wat niet onder net stond. Maar even net eroverheen gespannen. Denk niet dat het een ander dier is geweest, half koolblad vreet een ander die niet zo snel op. Konijn knabbelt volgens mij het blad eerst eraf.

Dus nogmaals, kl*te duiven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.