Geplaatst: 26 februari 201412 j proficiat Agneta, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben ,zonder al te veel bijkomende kwaaltjes
Geplaatst: 26 februari 201412 j Dank jullie wel. Ik hoop ook dat de kwaaltje uitblijven we zullen het wel zien! Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Geplaatst: 26 februari 201412 j Wat leuk zo een gemeente Mijke hier in Almere proberen ze het ook, maar de gemeente doet moeilijk http://www.moestuingenoeg.nl/ Gefeliciteerd agnetha! Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 26 februari 201412 j Agnetha, van harte. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 27 februari 201412 j als je van echte flauwe kul houdt: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11207/De-Speld/article/detail/3578374/2014/01/16/De-Speld-Vork-onder-vuur-in-de-Randstad.dhtmlen niet alleen deze is errug leuk ook die andere items Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 27 februari 201412 j We hebben gisteren onze toekomstige karbonades wat oud brood en groente gebracht het was in een mum van tijd op.
Geplaatst: 27 februari 201412 j ik heb mijn goede daad van vandaag vanmorgen gedaan: Een regenworm van de stoep tussen plantjes en op aarde gelegd. Met de regen van vanmiddag zal hij het vast wel overleven
Geplaatst: 27 februari 201412 j Hoera! Ik heb van papa alvast voor mijn verjaardag een stek van zijn prachtige gatenplant gekregen. Die wilde ik al heel lang hebben! Hij heeft em van de winter in et geniep voor me opgekweekt, hij heeft al 1 prachtig blad <3
Geplaatst: 28 februari 201412 j Ojee... daar ben ik mee opgegroeid... zo'n plant... echt seventies...
Geplaatst: 28 februari 201412 j Mijke jij hebt toch ook een Nikon 3200 ? ,Wat voor lens /objectief heb je daar bij. ( Mooi stekje)
Geplaatst: 28 februari 201412 j Hahaha, ja ik ben er ook mee opgegroeid! Met deze zelfs, min of meer. Zo houden we in de familie een grappige traditie in stand (of eigenlijk zijn we hem begonnen). Want deze plant was van mijn oom, die heeft hem gestekt voor papa, en die heeft die weer gestekt voor mij. Met de wasbloem (ook zo'n gouwe ouwe ) ging het ook ongeveer zo. Die was van oma, die heeft hem gestekt voor papa, papa heeft hem gestekt voor mij, en ik weer voor mn oom. @Eefje nee ik heb een Canon EOS 400D. Maar daar is deze foto niet mee gemaakt hoor, dit is gewoon een lullig telefooncameraatje met een ranzig instagram filter er overheen
Geplaatst: 28 februari 201412 j Oke , Ben aan het kijken voor een Macro objectief, k.l.r. ! wat zijn die dingen duur!!!
Geplaatst: 28 februari 201412 j oef ja, dat is niet te betalen inderdaad. Kun je het voorlopig met je kitlens niet af? Het is ff spelen, maar ook die kunnen best aardig schieten. Ff kijken of ik een voorbeeld kan vinden van mezelf... Blikopener by mijke schaap, on Flickr Fuzz by mijke schaap, on Flickr fur by mijke schaap, on Flickr Dat is ongeveer hoe dicht bij ik kan komen met mijn kitlens. Niet echt macro dus, maar toch wel aardig dichtbij. Weet je zeker dat je macro zo geweldig vindt dat je er zo veel geld aan uit wilt geven? Wat trouwens ook echt een leuk lensje is, en vaak voor maar 90 euro verkrijgbaar (nieuw!) is de 50mm lens. Niet macro, maar wel heel erg flexibel, lichtgevoelig en maakt prachtige foto's! Zie hier een lofzang: http://www.diyphotography.net/in-praise-of-the-50mm-1-8-lens
Geplaatst: 28 februari 201412 j Ik heb het gezien , Ik ga voorlopig wel met de lens die er bij is aan de slag anders hou ik helemaal geen tijd meer over, En ik vind dat ik er best al wel aardige foto,s mee maak.
Geplaatst: 28 februari 201412 j Haha, verstandig besluit! En dat vind ik ook trouwens, in het courgette-topic zie je in die paar foto's al gelijk verbetering. Good busy!
Geplaatst: 1 maart 201412 j het peerd van ome loeks is binnen......ik heb hem maar meteen te vret'n gev'n Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 1 maart 201412 j geweldige foto. Goed da'jém vrett'n hebt egeem ie wit wat er anders met zo'n peerd gebeurt he ??snik weer een treurig liedje .
Geplaatst: 1 maart 201412 j Ja dat voeren leek mij ook wel nodig.Heel aardig van je Greetje. Ze zien n.l. een beetje witjes/pips. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 2 maart 201412 j Mooie foto's Mijke, voor een lens zonder macro! Ik heb van de zomer de 100D gekregen maar zit nog op de automatische stand. Te weinig tijd voor gehad nog, best zonde.Wat moet je trouwens met een blikopener als je een moestuin hebt? Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
Geplaatst: 2 maart 201412 j Hoera! Ik heb van papa alvast voor mijn verjaardag een stek van zijn prachtige gatenplant gekregen. Die wilde ik al heel lang hebben! Hij heeft em van de winter in et geniep voor me opgekweekt, hij heeft al 1 prachtig blad <3Dat is een Monstera Deliciosa
Geplaatst: 2 maart 201412 j Hier een foto van het 'stekje'. Mooi is ie he? <3 ... Zie je berichtje nu pas. Hier is ook een dergelijke traditie aan het ontstaan. Ik heb een plant gekregen van een studiemaatje, die hem weer kreeg van een tante. Die plant is daarmee al ruim 30 jaar oud. Ondertussen heb ik al weer verschillende stekken weggegeven.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.