Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Hier kun je de verschillen over Nederland terugvinden. Best leuk af en toe.

En eh 30+ is wel wat meer dan het KNMI heeft gemeten. Misschien voelde het zo door een hoge luchtvochtigheid?

Geplaatst:

Hier gaf de thermometer ook overal 30+ aan...op gebouwen en in mn eigen tuin

Geplaatst:

Ik ging vanmorgen mee met de buuf en haar kleintje..ze wilde uit eten nog voor mijn verjaardag. Soms moet je dingen doen om een ander te plezieren..maar neem mij de volgende keer maar niet mee in de auto op een dag dat het 34 graden zonder een zuchtje wind is..dan op een overvolle parking zoekend naar een plek in een oververhitte auto met een oververmoeid kind van 3...

Het eten was heerlijk trouwens..carpaccio de Boeuf en een grote salade

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Even een vraagje als het mag.

Redelijk wat mensen wonen in het buitenland en hebben daar een grote tuin en allerhande accommodatie.

Nu zouden we met een vouwcaravan een toer willen doen zo van de een naar de ander, eens een paar dagen logeren en een handje helpen als en waar het nodig is. Wie is er daar in geïnteresseerd?

Graag PB.

Leuk idee. Ik zou je zo uitnodigen, maar ik woon 2 hoog, niet echt de bedoeling. Ik hoop dat je een leuke rondrit kunt samenstellen.

Geplaatst:

haha ik dacht precies hetzelfde als jasmin! Inclusief de 2 hoog. We hebben wel een grasveld achter de flat, maar of je daar nou gezellig staat te kamperen...

Geplaatst:

Dat wordt een volgende keer Willy..ik ben zelf op stap

Geplaatst:

Willy heb je al wat?

Geplaatst:

Wordt het toch Nederland??

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

denk dat willy ff druk is met zijn tuinschade....

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

D'r kwam een "koe" het gras boven de heg wegvreten...

IMG027765311402418758.JPG

IMG028012481402418760.JPG

Geplaatst:

Hoort er ook een leuke boer bij die Koe?

Geplaatst:

Eh... zn vrouw staat naast hem...

Geplaatst:

De vrouw van de koe? Ik dacht mannenslippers

Geplaatst:

Links naast de geslipperde man staat zn vrouw... alleen die staat niet op foto...

Geplaatst:
Willy heb je al wat?

Neen ik heb nog niets wat me echt wat zegt en met alle problemen hier ziet het er niet goed uit ook. De dochters roepen ook om hulp wan ook kapotte auto's en tuinen. Ben ook al bij de buren gaan helpen, tja, een mens leeft niet alleen hé.

We zien wel.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

grappig Erny, dat type grasmaaier hebben wij ook! Alleen is ie dan bruinzwart gestreept ipv zwartwit gevlekt

Geplaatst:
Willy heb je al wat?

Neen ik heb nog niets wat me echt wat zegt en met alle problemen hier ziet het er niet goed uit ook. De dochters roepen ook om hulp wan ook kapotte auto's en tuinen. Ben ook al bij de buren gaan helpen, tja, een mens leeft niet alleen hé.

We zien wel.

Mocht je in de buurt komen, kan ik voor jullie getroffen moestuinders komkommerplantjes Delikateß en kousebandboonplantjes mee geven.

Geplaatst:

Ben uit geschakeld ben op mij rug gevallen..Niet mijn arm en been bewegen dan gebeurt er iets in mijn rug.

Kan bijna niet na beneden of omhoog komen.Moet morgen naar mijn fisio die moet de schade maar bekijken.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Beterschap, wat naar zeg zo een pijnlijke val.

Geplaatst:

hejakkes thea! Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik echt niet kon bewegen. Bij mij was dat toen gelukkig na een paar uurtjes plat op mn rug slapen ook zomaar weer over. Hopelijk is dat bij jou ook snel het geval!

Geplaatst:

Sterkte en beterschap Thea, vervelend! Kan je nog wel 'n beetje normaal in je bed liggen?

En hmm. Opzoek naar stage adresjes.. Kom ik deze tegen, hier op 10minuten afstand blijkbaar: http://www.sluistuinen.nl. Wat een geniaal concept: een terrein met meerdere bedrijfjes gericht op het buitenleven/de tuin. Creëert bij mij direct de gedachte: er bestaan woonboulevards.. waarom geen tuinboulevards? Denk dat ik ze maar eens ga mailen.. Lijkt me wel een uitdagende stage opdracht die ook aansluit op m'n small business & retail management opleiding Alleen een lastig ding: hoe maak je zoiets beter dan een tuincentrum, waar je in feite ook alles hebt..

aangepast door Gast

Geplaatst:
Ben uit geschakeld ben op mij rug gevallen..Niet mijn arm en been bewegen dan gebeurt er iets in mijn rug.

Kan bijna niet na beneden of omhoog komen.Moet morgen naar mijn fisio die moet de schade maar bekijken.

jee, Thea, sterkte ermee!

Geplaatst:

Sterkte Thea

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Bah wat naar Thea! Sterkte.

Geplaatst:

Thea sterkte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.