Geplaatst: 27 juni 201411 j Thanks Ja, ik heb heel wat gekletst, besefte ik mij ook facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 juni 201411 j Zie net dat ik 5 dagen geleden 4 jaar lid was! Van dit mooie fijne forum Mogen er vele jaren bijkomen!
Geplaatst: 28 juni 201411 j Gefeliciteerd! En ehh , 4 jaar lid, 8 jaar tijd er ingestoken? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 29 juni 201411 j Even tussendoor: iedereen ( de hollanders dan ) .... Veel plezier en spanning toegewenst straks. Ik ben helemaal zenuwachtig aan t worden....
Geplaatst: 29 juni 201411 j Hahaha hier nog een met een koelpak op mijn knie pffff ben net voor de game begon er weer doorheen gegaan
Geplaatst: 29 juni 201411 j Even tussendoor: iedereen ( de hollanders dan ) .... Veel plezier en spanning toegewenst straks. Ik ben helemaal zenuwachtig aan t worden.... Mag ik vragen wat je precies bedoeld met de Hollanders? De Nederlanders die geboren zijn in Noord- en Zuid Holland en Hollanders zijn? Of alle Nederlanders?
Geplaatst: 29 juni 201411 j Nou dat koelpak kunnen ze daar ook wel gebruiken..Foto's zeggen meer dan woorden.. 39 graden.. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 29 juni 201411 j ik zit inmiddels aan de ORANJEBITTER...foei wat slecht spel zeg!shit nu net 1-0 voor mexico Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 29 juni 201411 j Mag ik vragen wat je precies bedoeld met de Hollanders? De Nederlanders die geboren zijn in Noord- en Zuid Holland en Hollanders zijn? Of alle Nederlanders? Haha. Iedereen die gewend is " HOOOOLLAND ....... HOOOLAND ..... " te roepen tijdens dat spelletje he ?
Geplaatst: 29 juni 201411 j En gelukkig maar. 1-1. ( was uit beroerte maar op het forum gedoken met de ipad ) En allemaaaaaal nu !!! Hoooooooollllllaaaaaaannnnnddddd
Geplaatst: 29 juni 201411 j zijn ze nu door??????? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 29 juni 201411 j oja....nog ff...hoooooollllllaaannnnndaaaaoranje boven..........enne hutspot straks als extraatje voor alle oranje-kanjers..... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 29 juni 201411 j schijnbaar wel kwartfinale dus......................??? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 29 juni 201411 j Jaaaaaaaaaaaaaa! Gelukkig maar, ik had de hoop al opgegeven. Ookal had ik vanmiddag tijdens m'n solicitatiegesprek nog over het voetbal.. Die baas zei 3-1.. Collega 3-0.. En ik 2-1 (Jaja, dat zijn nog eens sollicitatiegesprekjes Korte broek.. kort shirt.. Lekker buiten zitten.. Beetje praten.. Toppie! Haha, als dat ook zo tijdens de stage is.. ) > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 juli 201411 j Zonder kansen wint Belgie met 1-0, 2-1... met zo'n 45 goede kansen is het 0-0! Yesssssssssss goal goal goal !!!!!!!!!
Geplaatst: 2 juli 201411 j hoera, vandaag werd Oor 3 jaar! Dat moest gevierd worden natuurlijk Het koningsmaal Ff zingen Aanvallen! HmmmmmVLEESCHHH Content hondje ^^
Geplaatst: 2 juli 201411 j Gefeliciteerd met Oor, wat een scheetje, ik snap nu eindelijk de naam, past perfect natuurlijk Maar die twee van mij zouden ook wel zo'n verjaardagstractatie lusten
Geplaatst: 3 juli 201411 j te laat (maar even zo goed niet minder gemeend ) wel gefeliciteerd Oor met je 3e verjaardag, ik wens je nog heeel veel jaren erbij en veel plezier met je baasje , die jou lekker verwend
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.