malouis Geplaatst: 16 juli 2013 Geplaatst: 16 juli 2013 Bordje tevredenheid ? Helemaal niets van de tuin vandaag??
meekje Geplaatst: 16 juli 2013 Geplaatst: 16 juli 2013 Aardappelen en andijvie uit eigen tuin met een kruidenomelet.Na: een smoothie van aardbeien .. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
malouis Geplaatst: 16 juli 2013 Geplaatst: 16 juli 2013 Net-gerooide aardappeltjes, salade van sla, snijbiet en pepermunt en een biologisch hamlapje.
appelvrouw Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Pannenkoekpizza met Gartenperletomaatjes en bestrooid met rucola... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Stamppot aardappelen met jonge bladeren van spits-, palm- en bloemkool, bonenkruid. Salade erbij van ijsbergsla, snackkomkommer, hertshoornweegbree. Thee toe met veel tijm, lavendel, verschillende muntsoorten, kamillebloemetjes, citroenmelisse, en ja echt, een pepertje. Het helpt goed tegen verkoudheid die ik dagelijks oploop van dit weertype, zweten, te warm worden en te snel afkoelen, tocht, hooikoorts. Ik lepel de thee op met een theelepeltje en al gauw is mijn dichte neusgat weer open en kan ik weer door de neus ademen. De hoofdpijn wordt al wat minder.
greetje Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 worteltjes, wat erwttjes, lente-uitje en sperziebonen en aard. in het pannetje kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
RobO Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 dooie beestjes in de thee (we kamperen) en een maaltijsoepje van ui knof tomatensap eekhoorntjesbouiilon groentenmix uit de Frande superen een glas wijn
jasmin Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 Een heerlijke tuinsoep van alles door elkaar uit de tuin: courgette, selderij, peterselie, oregano, wortel, witte biet, groene peper, tatsoi, snijbiet, beetje kippenbouillon erbij, wat gare kikkerwten en een halve citroen (meekoken)... o ja... ook de (mini) knoflook van eigen tuin zat er in... smaakte goed http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
elrike Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Een koude smoothie met bramen, had nog heel wat in de vriezer liggen wat lekker is met dit warme weer. Vorig jaar 7 bakken ingevroren waar ik nu heel blij mee ben. De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Erny Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Veel snijbiet in een rood soepje meegekookt (ook nog wat extra lekkere hete pepertjes, eigen ui en verse knoflook), daarna in de blender met z'n allen en toen was het een groen soepje. In de kom stukjes tomaat erdoor en wat vers limoensap... en hij was lekker!!!En ík had weer ruimte in de koelkast.
malouis Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Chinees: groenten met garnalen in zoetzure saus en rijst. Wortels, boontjes, sugarsnaps, rettich, eeuwige moes, een paar miezerige kailan-slungels (die nog stokkerig bleken ook ), tauge, paprika, sjalot en knoflook. De rijst, paprika en garnalen kwamen niet uet of uep.
Gwen Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Smoothie van groenteturk-left-over fruit (dus gratis en werd anders weggegooid) bestaande uit banaan, sinaasappel, aardbei en galiameloen. En twee theelepeltjes chia-zaad. Geinig spul is dat en het werkt als een tiet!
HuubvG Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Snackkomkommers en minibel tomaten zo van de plant in de mond. Verder nog niets gegeten vandaag...
malouis Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Pasta met een tomatensaus met courgette, ui, knoflook, tauge en sla en kruiden.
Sovreze Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Gisteren zijn o.a. courgette's (met roomsausje, bieslook en munt), uien, aardappels en wortelen danwel/danniet in folie (gepoft) op de BBQ gegaan. Ook lekker
Erny Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Vanwege de warmte is eet ik minimaal (geen puf, geen zin, geen honger, te warm) maar er gaat wél verse knoflook en eigen pepertjes en basilicum door. (door de spaghetti dus, met wat olijfolie en parmezaan, heel puur dus maar dat krijg ik nu tenminste wel door mijn keel...). Verder gaan de shakes met eigen vers fruit er wel goed in dus met de vitamientjes zit het wel goed.
appelvrouw Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Nou ik eet wel Erny! Hoe heter hoe meer soep lekkerrrrr Straks de eerste minestrone, met uit eigen tuin: knoflook, ui, peterselie, bleekselderij, palmkool, courgettes, tuinbonen, wortels, salie, basilicum, aardappels en twee grote rijpe Roses de Bern!(Koud ook lekker) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Oeh... dat klinkt wel goed ja... Maar inderdaad, soep wil er ook wel in (mét pepertje want pittig is heel fijn als het warm is).
Jorieke123 Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Spareribs uit eigen tuin, met gebakken aardappeltjes Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gwen Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 Kip gegaard in bouillon, mousse van yam, bataat en winterpeen, op smaak gebracht met heerlijke specerijen. Als het in de kom zit een schijfje geitenroomkaas erin en smullen maar!
Aanbevolen berichten