Geplaatst: 22 oktober 201213 j Even een kort berichtje van mij!Een hoop problemen gehad met de computer (die het nog steeds niet helemaal goed doet) en het internet dat er uitlag en het steeds een blauwe maandag deed. Toen deed alles het weer en kregen we glasvezel...maar sinds vrijdag middag doet de boel het gewoon.Verder hebben we gewoon belachelijk veel pech enzo, koelkast stuk, diepvries helemaal ondooit en de vloer naar de maan, cavia dood, post die niet aankomt, mams die steeds ziek is, en zo kan ik nog wel doorgaan.En heel veel foto's weg en we krijgen ze niet terug...Mijn moeder is al drie keer bij een mannetje of winkel geweest, kostte enorm veel geld...maar al mijn leuke foto's en die van de wedstrijdaubergine zijn pleiten Die nu nog aan de plant zit is veeeel kleiner dus ik baal Was eigenlijk een beetje van slag want toen ik vorige week online was kon ik niks meer volgen, net alsof ik jááááren niet geweest was.Postvak zit ook helemaal vol...maaaaarr de rede dat ik even een kort berichtje plaats is dat ik zo maar ineens met vakantie ga...met het vliegtuig......naar Turkije nog wel met een gigantisch gaaf aquaparadijs....dus mams kan bijkomen en ik ga gewoon veel lol maken! En even alle zorgen en ellende vergeten...Na de vakantie vertel ik wel hoe en wat met de tuin enzo want dat bleef het super doen! En ga ik lekker alles bijlezen al denk ik daar wel een paar uur zoet mee te zijn
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Fijne vakantie! Lekker hoor even bijkomen, geniet ervan! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Fijne vakantie We horen wel weer van je als je terug bent. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Wat een sh*tzooi allemaal al die gebeurtenissen. Achja, Fijne vakantie! Geniet er van > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Fijne vakantie. Geniet er maar lekker van en probeer alles lekker van je af te zetten ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Fijne vakantie, kom vooral bij van alle ellende, ik hoop dat dit een begin wordt van een betere periode. Ik heb je gemist en ben blij dat je - stap voor stap - weer terug komt
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Ben helemaal blij dacht dat je van de aardbol gevallen was Fijne vakantie en tot laters
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Dat klinkt wel als heel veel ellende op een hoop! Ik wens je dat het nu weer beter gaat. Geniet van je vakantie en dan willen we natuurlijk alles van de tuin horen. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Hey Miranda, leuk van je te horen!Zo jullie hadden duidelijk last van de Wet van Murphy( alles wat mis kan gaan gaat mis). Dan is het nu tijd voor de betere tijden lekker op vakantie..spreek je een beetje Turks? Je kunt daar vast ook leuke zaadjes vinden ( Turkse muts en zo..) Veel plezier... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 oktober 201213 j Hoi, bedankt voor je pm,had de hoop al opgegeven of je ooit terug zou komen. Ik weet dat je nu al weg bent en al aangekomen, dus je leest dit als je terug bent, en dan hoop ik dat jullie echt genoten en uitgerust bent van alle ellende. we gaan je weer lezen. x
Geplaatst: 25 oktober 201213 j Hey Miranda, Wat Fijn dat je er weer bent.Wat vervelend om te horen wat de reden was dat we niets meer van je hoorde.Maar begrijpelijk is het wel.Ik moet zeggen dat ik je leuke en informatieve reacties héél erg gemist heb. Maar ik hoop dat je lekker kunt genieten van de Turkse zon.En ik hoop ook dat het met je moeder beter gaat.Geniet ze alle twee. Ik kan niet wachten op je verhalen over de tuin van jullie. Groetjes en heel veel plezier gewenst, Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 februari 201610 j Iemand nog nieuws van Rantje en haar kleine moestuin? Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
Geplaatst: 13 februari 201610 j Ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar is. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.