Geplaatst: 7 december 201213 j Ben dit jaar begonnen met de (HBO-)opleiding Small Business & Retail Management, waar we nu met een tweede project bezig zijn! Het project houd in dat we een innovatie voor een product moeten bedenken (product moesten we kiezen uit een lijst), waardoor het product weer sterker in de markt staat. We moeten ook een enquête houden waar we minimaal 200 reacties op moeten krijgen, dus dat is vrij veel. (Ondanks dat het projectgroepje uit 5 mensen bestaat). De enquête neemt ongeveer 2 á 3 minuten in beslag, hangt er vanaf hoe snel je zelf bent. In het eerste stukje een paar vragen over het merk, op de tweede pagina een paar vragen over algemene dingen (let je op fairtrade labels bijv.) en op de derde pagina of je een man of vrouw bent, belgie of NL etc.. Zodat we weten welke doelgroepen welke meningen hebben Alvast bedankt voor het invullen! Klik hier om naar de enquête te gaan! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 december 201213 j Gedaan! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 december 201213 j Done. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 7 december 201213 j Ik heb 'm ingevuld, maar de laatste vraag kon ik niet echt naar waarheid invullen: ik woon nl. in Duitsland. Aangezien ik hiervoor mijn hele leven in NL heb gewoond, heb ik er maar NL ingevuld want dat ligt dan dichter bij de waarheid dan België.
Geplaatst: 7 december 201213 j Auteur Toppie! Want alleen via bijvoorbeeld facebook aan mensen vragen om hem in te vullen kan ook.. Maar dan word de leeftijdscategorie van 11-20 wel heel erg sterk vertegenwoordigd Hopelijk vullen nog meer mensen hem in Zal over een tijdje hier wel de resultaten posten voor de liefhebber! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 december 201213 j Ook ingevuld. En deze kwam ik onlangs tegen bij youtube. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 7 december 201213 j Auteur Bedankt! Ook ingevuld. En deze kwam ik onlangs tegen bij youtube. Haha, die is leuk!In de 4de periode (laatste periode voor de zomervakantie dus), moeten we ons volledig richten op de promotie. Dus waarschijnlijk ook zelf filmen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 december 201213 j Auteur Super dat jullie zijn! Echt top!Categorie van 11-20 is nu 50% van alle invullers.. Is nog hoog vergeleken met de rest, maar gaat al de goede kant op! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 december 201213 j Auteur Super bedankt allemaal Gaat al lekker, hoop vanavond nog op de 100 reacties te zitten. Momenteel zijn het er 79 > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.