Geplaatst: 21 februari 201312 j Het lijkt mij erg leuk om ook te komen. Ik zoek dan wel liefst iemand om bij mee te rijden vanuit Noord-Holland, openbaar vervoer ben ik geen fan van, als ik in een trein stap knapt de bovenleiding, springt er iemand voor of glijdt hij uit over de blaadjes op de rails, nee dankje.. Ik lees dat er een meerij-topic is? Die ga ik zoeken! Mocht het carpoolen lukken dan mag je me op de lijst zetten! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 25 februari 201312 j Denk ook te willen komen, bakkie koffie, goeiendag zeggen aan een paar mensen, vanwege mn lange afwezigheid hier op het forum.Heb eigenlijk niks wat de moeite waard is om te delen, denk ik nu, maar zal es kijken. Neem ik , net als vorig jaar, wat lekkere bonbons mee ow ja. wie mee wil rijden ? Ik rij vanuit Rotterdam ongeveer. Geen probleem een stuk om te rijden.
Geplaatst: 25 februari 201312 j Jorieke.... Ikke kom ook met Chana mee vanuit de Betuwe Groetjes uit de Betuwe
Geplaatst: 25 februari 201312 j Auteur Leuk Helen! Ik heb Bit er ook opgezet, en Piroska dus nog niet. Ok, een lijstje: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva + zus- Angela- Marieke- Lisa- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca + Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 + vriend- NynkeF- Chana- RvO- Helly + aanhang - Helen- Bit- Jos- henkg Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 februari 201312 j En ook mijn aanhang niet vergeten Jorieke Good things come in small packages
Geplaatst: 27 februari 201312 j Ik was zeker van plan weer naar de moestuindag te komen.Heb de afgelopen twee edities genoten.Al was het alleen maar om te zien hoeveel planten stekjes en potten Eva in en uit haar auto kan laden, knap dat er ook nog een van haar zussen bij kan.Maar alle gekheid op een stokje het was gewoon leuk zeker als ook dit jaar de weergoden willen meewerken.Als er nog iets te car-poolen valt vanuit het zuiden dan stel ik mijn auto beschikbaar.
Geplaatst: 28 februari 201312 j Haha de planten staken aan alle kanten uit de ramen...! Jos je was al weg toen Gé en ik vertrokken, anders zou je het daar ook nog wel over hebben...We moesten zelfs spullen aan Margareth meegeven door de ruilwoede van ondergetekende We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 februari 201312 j Auteur vergeet niet dat er hier ook een boel is blijven staan, omdat het niet meer in auto's paste Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 maart 201312 j hmmm...dus ik moet de volgende keer langer blijven! ik krijg vast nog wel meer in de auto....
Geplaatst: 1 maart 201312 j Ik denk dat ik mijn foto toestel meeneem Al bestaat de kans dat ik er dadelijk ook zo voorsta
Geplaatst: 3 maart 201312 j ahhh das net in het weekend dat ik een hele serie nachtdiensten heb die ik niet meer kan ruilen , is er iemand vanuit de omgeving Assen of omstreken die heen gaat? Zo ja zou die dan wat voor mij mee kunnen nemen? Wacht eerst antwoord af dan zal ik een lijstje maken.. groetjes Sandra
Geplaatst: 4 maart 201312 j Auteur Jammer Sandra! Ok, een lijstje: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva + zus- Angela- Marieke- Lisa- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca + Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 + vriend- NynkeF- Chana- RvO- Helly + aanhang - Helen- Bit- Jos- henkg Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 4 maart 201312 j Mijn komst is onzeker geworden... Wegens onverwachte familieomstandigheden bij Gemma is het niet meer zeker of de lift wel doorgaat... Dus dan komen ook de lopende ruilacties in gevaar...
Geplaatst: 4 maart 201312 j Iemand anders uit t noorden die ook gaat? Good things come in small packages
Geplaatst: 4 maart 201312 j Hopelijk wel... als de lift echt niet doorgaat. Het nieuws is ook nog vers én onzeker... dus het zou zeker fijn zijn om iets achter de hand te hebben mocht Gemma niet kunnen.De trein is in ieder geval géén optie... er moet teveel mee.... en terug.
Geplaatst: 5 maart 201312 j Ik twijfel erg, ik zou ook eigenlijk wel naar Zelhem willen, kan een paar personen meenemen. Maar heb me al opgegeven voor de Noordelijke Moestuindag. Nu zie ik dat ook Noordelingen naar Zelhem willen, en desondanks ook in het Noorden mee willen doen. Wat zal het worden? Ik zie weinig draadjes omtrent de Noordelijke dag, geen ruilhandel etc. Dus toch maar naar Zelhem?
Geplaatst: 5 maart 201312 j De ruil mag nog niet voor de noordelijke moestuin middag.Daarom staat de uitnodiging van de nmm verdekt opgesteld!Na Zelhem komt hij op de plaats van Zelhem? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 maart 201312 j Auteur De Noordelijke moestuindag is ook (nog) een stuk kleiner, en niet echt van het forum. Het is een initiatief van Erny en Thea, voor een gezellige middag praten over moestuinen. Omdat we het een beetje overzichtelijk willen houden, heeft alleen de dag in Zelhem wat meer ruimte op het forum. En door de ligging komen daar ook gewoon wat meer mensen. Er zijn al vele topics over bijvoorbeeld zaden-enveloppen en Bato bakken waarbij mensen de kluts kwijt kunnen raken.... Vandaar maar 1 officiële MoestuinForumdag, en pas NA die dag wat meer ruimte voor de Noordelijke middag. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 5 maart 201312 j Je kunt toch beiden doen Huub? Een middag met gelijkgestemden, altijd leuk... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 maart 201312 j Ja bij nader inzien, waarom ook niet beide? Ik had al bijna een PB gestuurd naar Thea, maar Thea, laat mijn naam dan maar op de lijst staan, ga ik gezellig beide dagen bezoeken.
Geplaatst: 5 maart 201312 j Vind ik ook!Zal ik nu even de draadjes 'wie rijdt er mee" en "wat gaan we ruilen" opzoeken...