Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan wel een grote bak eiersalade maken?? Kan lekker op brood, maar ook goed op een toastje later op de dag??

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Neem ik zo'n Aldi tray mee met sinaasappelsap. Hoeveel zit daar in? Ach minstens 6 toch?

En bak ik een cake én brownies. Jij weet wel wat lekker is Angela

Kan eventueel ook wel toastjes nog meenemen als niemand anders t doet. Hoeveel pakken hebben we nodig?

Good things come in small packages

Geplaatst:

ehm. heb ik niet dit topic helemaal doorgespit, maar ik neem , net als vorig jaar, weer wat bonbons en chocolade-zooi mee. Wel wat minder als toen

Geplaatst:

Angela.

Ik zal een grote bak rode bieten/haringsalade meebrengen.

En een kruidenlikeurtje voor als het wat frisjes zou zijn.

Daarnaast een wyandotte-haantje maar die is niet om op te eten maar als verversing voor Joriekes kippies.

gr. Jos

Geplaatst:

Ik neem mee:

- 6x bier, tripel. Zelf gebrouwen.

- Iets voor Jorieke, ik weet nog niet wat. Ik kijk een paar dagen van tevoren of er -volgens mij- nog iets mist. En anders neem ik iets mee dat ze zelf nooit zou aanschaffen, maar wel kan gebruiken.

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Voor Jorieke neem ik rijst mee, zag ik net op der verlanglijstje/boodschappen lijst staan

En ik bak 12 muffins voor de MTFdag

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Ik neem koffie, koffiefilters (wie weet welke maat?), koffiepoedermelk, suiker mee voor de voorraadkast.

En voor de zelfgemaakte kaas en boter van Jorieke, bak ik zaterdag een paar volkorenbroden of stokbroden, volkorenbroden denk ik, die zijn de volgende dag nog lekker vers.

Geplaatst:

Lekker!

Mijn paardenbloemenwijn gaat niet door..ik kan nog niet bottelen. Wat zal ik doen?

Iets klaarmaken gaat niet, ik ben dan aan t logeren bij iemand.

Kruidenthee neem ik wel mee..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Misschien frisdrank?

Die staat pas 1x op de lijst

Of een zak broodjes?

Er staat al wel brood op maar ik weet niet of het genoeg is voor iedereen.

En broodbeleg staat er ook nog niet echt op behalve dan de kaas van Jorieke en pate en jam.

Ik heb geen idee wat iedereen eet en de hoeveel heden die iedereen mee brengt (Grote schaal of klein) omdat het mijn eerste forumdag is.

Ik denk dat jij dat beter in kan schatten dan ik?

Geplaatst:

Brood en dergelijke lijkt me inderdaad al lekker veel.

Ook lekker veel sappen. Zijn er mensen die frisdrank drinken? Of een biertje?

Ik ga straks als Lie me even kan helpen in de voorraad kijken of ik nog een paardenbloemenwijn oid van afgelopen jaar heb.

Geplaatst:

Hee, appel/druif/rozemarijn heb ik ook gemaakt. Heerlijke jam.

Ik heb met Lie gezocht, en we hebben nog één fles paardenbloemenwijn gevonden.Hij is uit 2006. Ik heb even een beetje geproefd...heerlijk!!

Die neem ik mee!!

Geplaatst:

Mm, ik ben De Bob, maar het lijkt me wel een idee om wat van die lege monsterflesjes mee heen te nemen en te vullen met de verschillende drankjes om thuis te kunnen proeven.

Geplaatst:

Wel het is maar een liter...iedereen een borrelglaasje vol

Wel handig die mensen om me heen..ik mag nl niets tillen zwaarder dan 1 kg..kan ik jullie lekker laten lopen voor mij

Geplaatst:

Nee hoor ik hoef geen drank mee! Grapje, maar zou wel graag een proefje nemen zo hier en daar. Als chauffeur zijnde kan ik dat echter niet maken. Wie weet gaat er iets na gisten onderweg...

Maar tillen, je neemt toch niet teveel zware spullen mee hè?

• Nieuwe aanmaken...