Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zojuist 3 pakken servetten gekocht (120 servetten in totaal), en er komen ongeveer 45 mensen? Dus ik denk dat dat genoeg is, anders is er nog wel keukenpapier denk ik .

M'n moeder heeft ook nog een pak rijst en een pak hagelslag gekocht voor de voorraadkast, en morgen gaat ze dan nog plastic bestek halen.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

Eva1986 kan niet komen en Rene ook niet. Al komt die laatste niet in deze lijst voor. Even kijken in t andere topic wie afgezegd hebben. Huub wou ook niet maar gelukkig heeft Erny hem nog over weten te halen

Good things come in small packages

Geplaatst:

Voor Jorieke neem ik mee een: pak bio zilvervliesrijst, een pak keukenrollen,pakje aanmaakblokjes voor de haard en een verpakking Stevia zoetjes.

Voor de dag neem ik mee: een pak koffie, een verpakking Lotusthee en een sliert plastic bekertjes.

Geplaatst:

Ik ben van plan warme chocolademelk met slagroom mee te nemen.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

De aanmaakblokjes en lucifers heb ik in huis, de kipkruiden kon ik echter niet vinden bij de AH. Ik kom er ook nooit, dus ik neem het mezelf niet kwalijk na 2 filialen

Geplaatst:

Ik heb nog 'rode rijst' vd Aziaat die ik na één maaltijd HE-LE-MAAL niks vond, stomme paarse meuk, die wil ik ook best meenemen

Geplaatst:
Geen tijd om zelf iets te maken, dus neem zeeuwse bolussen van de bakker mee.

Hoe laat kom je Jorg?

En jij Marieke?

Lekker!!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Zal ik nog 2 of 3 Turkse broden meenemen? Die haal ik dan morgen vers bij de Turkse bakker hier op het plein

Is goed, zal ik die voor je noteren?

Dat mag ik zal ze morgen effies halen

Geplaatst:

Ik heb gelezen in t topic van Jorieke dat ze ook wil dat we allemaal onze naam op de verpakkingen zetten (stift, sticker) zodat ze weet wie ze ervoor kan bedanken. Ze heeft het nogal druk op zo'n dag dus komt ze er veelal niet aan toe iedereen persoonlijk te bedanken hiervoor.

En idd, rijst kan je niet genoeg aan hebben. Ze moet er tenslotte nog een heel jaar mee doen

En ja die kipkruiden moet van Silvo zijn. Niet van de AH. Maar ik dacht dat iemand dat al voor haar meebracht. Staat ook ergens in haar topic dacht ik. Ze kan ook veel pakken zout en suiker gebruiken.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Oh helemaal vergeten, ik neem ook een 10m rol tafelkleed mee.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

• Nieuwe aanmaken...