Ga naar inhoud

Moestuin gerelateerde docu's / filmpjes / Tv-uitzendingen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat het om de volgende video gaat:

• Like 1

“Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka

"De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi

• 3 weeks later...
  • 10 maanden later ...
Geplaatst:

Pfff, steeds maar verkeerde trefwoorden gezocht om dit topic terug te vinden (had op film, tv-programma gezocht in onderwerp). Uiteindelijk maar zitten bladeren in de huiskamer in de hoop het tegen te komen.

Op Netflix kun je nu kijken naar "big dreams, small spaces" seizoen 2 met Monthy Don over de aanleg van kleine tuinen (oa ook een aflevering met een voortuin als gemeenschappelijke moestuin in bakken). Ik hoop dat er veel volk naar kijkt zodat ze meer tuinprogramma's in hun aanbod steken.

Geplaatst:

Monty Don is leuk! Ik kijk die serie graag. Op mijn lijst staat nog Peter and the Farm, een docu. Ook een aanrader is Cowspiracy. Echte hardcore gardening programma's zijn er veel te weinig op Netflix, helaas.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Peter and the farm ben ik eens mee begonnen maar gestopt. De feeling van de film is zo depressief en de boer lijkt me zeer onaangenaam. Verder leek het meer te gaan over het leven van Peter dan over de natuur of over hoe een boerderij te runnen, had niet het idee dat ik daar veel ging van leren en ontspannend vond ik het niet.

Geplaatst:

Ik weet niet of deze al een keer voorbij is gekomen, leuke korte documentaire over het reilen en zeilen op een volkstuincomplex:

Geplaatst:

Geweldig, bedankt voor de tip! Ik heb weer iets om te kijken op Netflix, ‘Big Dreams, Small Spaces’!

Op vrijdagavond is Gardeners World ook weer begonnen op BBC2, op zondagochtend herhaling.

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...