Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

niet vals zingen hoor dan gaat de postbode voorbij

vergeet je helm niet het doosje kan zeer doen op je hoofd

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Volgens mijn dochter zing ik mooier dan Adele!

Ze is ook de enige die dat denkt!!!

Geplaatst:

dan komt het vast goed

Geplaatst:

Kan ik nog mee doen?

heb inmiddels een aantal leuke zaden gekregen/gekocht dus ik heb nu ook iets toe te voegen

Geplaatst:

Blij toe dat de envelop goed aan is gekomen

@ Loes, ja hoor, je kunt nog meedoen. Stuur je mij even een pb met je gegevens?

Geplaatst:

Is het de bedoeling dat het in de bruine dunne doos blijft zitten? En dat ik er een nieuw papiertje rond doe. Of mag ik het ook in een A5 luchtkussenenvelop stoppen? Ben volop bezig met de doos terug in orde te maken .

Geplaatst:

de vorige keer raakte de envelop telkens zoek. mogelijk omdat deze te vol zat, postnl houd niet zo van volle enveloppen is mijn ervaring.

ik denk dat je het beter in de doos laten zitten. daar gaat postnl beter mee om.

als het doosje kapot is kan je een nieuwe brievenbusdoos halen bij het postkantoor (€1,80)

ik heb er hier nog een paar liggen dus als de zadenenvelop hier is zal ik hem sowieso van een nieuw doosje voorzien. maargoed ik sta nu onderaan dus dat duurt nog wel ff

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ik heb de brieven bus doos in pakpapier verzonden. Zeker te maken dat de inhoud niet verloren gaat. Maar ik heb hem met een elastiekje er om gekregen. Dit wilde ik even zegen.

Gr. Simke

Geplaatst:

het brievenbus doosje gaat naar een aantal verzendingen kapopt maar inpakken is de beste manier om het te verzenden

Geplaatst:

Hoi, zou ik ook mogen meedoen met de zadenenvelop? Ik ben een paar jaar aangemeld op het forum.

Ik heb zelf een moestuin en heb nu alweer wat zaden te drogen liggen en ben aan het neuzen voor volgend jaar.

Bij wie mag ik dat doen?

Geplaatst:

Dag bloemenkoningin, voor deze "versie" hoef je niet een bepaalde tijd lid te zijn. Je kunt gewoon nog meedoen. Als je mij een pd stuurt met je gegevens (naam + achternaam en adres) dan komt het goed.

Groetjes Monika

Geplaatst:

is de envelop al bij de volgende?

zal nu vast weer iets langer duren vanuit belgie.

Geplaatst:

Ik heb helaas nog niets ontvangen, zodra de zadenenvelop in mijn brievenbus valt laat ik het weten.

Geplaatst:

Afgelopen vrijdag is het pakje prior op de post gegaan. Ik heb het voor de zekerheid laten nawegen en frankeren op de post, het zal hopelijk begin volgende week aankomen. Groetjes!!

Geplaatst:

Jaaaaaaa, hij is zojuist in mijn brievenbus gevallen Ik zal dit weekend de zaden bekijken, en dan stuur ik hem maandag door.

Geplaatst:

Ik heb de zadenenvelop vanmiddag verzonden naar Katja1604. Met een beetje geluk valt de envelop morgen in haar brievenbus, als de posterijen een keer meewerken Er zaten enkele leuke zaden voor me bij, en ik heb uiteraard wat nieuwe zaden toegevoegd.

Geplaatst:

JOEHOE!!!!

Ben helemaal blij.

Monika, ik heb nog geen adres van mijn opvolger, kan je me dat mailen?

Geplaatst:

Hallo Monika

Ik had je al een pbtje gestuurd met mijn adres gegevens

Zou ik mischien nog mee mogen doen?

Het lijkt me erg leuk en ik heb een boel zaadjes om weer terug te stoppen

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Dag Loraine, je staat erbij Zal van de week even een nieuwe update maken.

Groetjes Monika

Geplaatst:

Oehoeee spannend !!

...doet een dansje...

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Krijgt de enveloppe ook nog een tweede ronde ?

Ben wel benieuwd of.er leuke zaden bij zijn gekomen

Geplaatst:

Wat mij betreft wel, gewoon meteen erachteraan of even wachten?

Geplaatst:

gelijk door denk ik

wie niet meer wil kan zich dan toch afmelden

lijkt mij erg leuk om te kijken om wat andere erin hebben gedaan

Geplaatst:

Wat Beertjerinke zegt! Ik ben ook erg benieuwd nu, leuk leuk

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

de envelop gaat deze ronde ook vrij snel. dat kan makkelijk nog een keer voordat de eerste zaden gezaaid moeten worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic