Geplaatst: 5 juni 201510 j Hoi RobO, bij deze omdat je dol bent op foto's bij het mest uitrijden constateren dat de kruiwagen een lekke band heeft gr Adriaan
Geplaatst: 5 juni 201510 j nee toch..? we zijn dol op foto's Okee dan: geen idee waarom je een foto wil van die slakken die ik in het donker gevonden heb maar ja, ieder zijn ding hè?! Deze had ik gesnaaid alvorens er nakomelingen kwamen
Geplaatst: 6 juni 201510 j Okee dan: Deze had ik gesnaaid alvorens er nakomelingen kwamen jaja, en waar zijn die slippers?
Geplaatst: 26 juni 201510 j Ik kwam er ook nog een hoop leuke tegen op internet. Een vlinderaardbei: Eendtomaat: Angrybird ui Duivelse paprika's Boze augurk Is het een banaan of een citroen?? Mannelijke aardbei
Geplaatst: 27 juni 201510 j Leuk gevonden! Is het een banaan of een citroen??Het zal wel een citraan of banoen zijn.
Geplaatst: 8 juli 201510 j Parodiefilmpje van iets waar je het origineel niet wilt horen. Maar deze is wel leuk! https://www.youtube.com/embed/9h-K3SLatvI
Geplaatst: 23 juli 201510 j Haha, jij betrapt altijd vogels en insecten en nu ook al pepers. En ik krijg de neiging om wat ondergoed op te gaan halen bij het zien van deze tomaat in de kas. Oftewel what's on a man's mind.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.