Geplaatst: 3 december 201510 j Hoezo "Vrouwen, broedse hormoonkippen... " En mannen dan? Ik vind het gênant en beledigend dat de commercie mannen voortdurend neerzet als hormoonhaantjes, door in praktisch elke - op mannen gerichte - reclame 'lekkere wijven' te gebruiken om hun producten te slijten. Zelfs als het gaat over iets a-sexueels als tuinhandschoenen. Alsof mannen in de eerste plaats geregeerd worden door hun hormonen. Maar dat is toch niet zo? Nee toch?? Toch ??? Het zou grappig zijn, als het niet zo treurig was.Treurig ja "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 3 december 201510 j nou, als de mods dat moois laten staan doe ik ook een poging : voor in je bostuin... Jij durft!Een verkeerd woord en ze komt achter je aan met een kettingzaag
Geplaatst: 3 december 201510 j hmmmm...kan niet wachten... (er staan nog 3 coniferen die wel weg kunnen... )
Geplaatst: 3 december 201510 j waááár is jouw tuin? (ennuh...wat hebben die meisjes toch altijd aan hun schouder?)
Geplaatst: 4 december 201510 j nou, als de mods dat moois laten staan doe ik ook een poging : voor in je bostuin... Jij durft!Een verkeerd woord en ze komt achter je aan met een kettingzaag Zoiets kom ik bij ons nooit tegen in het bos.
Geplaatst: 4 december 201510 j nou, als de mods dat moois laten staan doe ik ook een poging : voor in je bostuin... als hulpje in de herfst... ehh, het gaat om de handschoenen natuurlijk...Oh ik houd wel van een beetje horror. Die tweede lijkt me ook best link met zo'n grote snip schaar
Geplaatst: 10 december 201510 j Gewoon simpel, ik trok haar zomaar uit de klei...maar wat is ze mooi.
Geplaatst: 10 december 201510 j denk dat het iets voor onze weerman piet is? Kan ie misschien beter het weer gaan voorspellen, aangezien hij er vaak naast zit Ga morgen meteen op zoek naar stenen...
Geplaatst: 22 januari 201610 j Ik zag deze foto op een (interessante!) fruitblog op Seniorennet. http://blog.seniorennet.be/fruit/archief.php?ID=142016Dacht: Dit is een duidelijke aantasting van monillia-schimmel. Blijkt een echt appelras te zijn, dat er normaal zo uitziet. En nog lekker moet zijn ook..... Wie heeft ze al eens geproefd? Nog een foto van deze lekkernij: De "knobble-nudget" heet ie. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 25 januari 201610 j Tuin spitten In een klein dorpje in Ohio, schrijft een oude vader aan zijn enige zoon, die in de gevangenis zit: Beste Jack,Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten kunnen planten. Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar. Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja......Je Vader Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis: Beste Pa,Spit in hemelsnaam niet in je moestuin! Daar heb ik de LIJKEN begraven.Jack. Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een paar dagen later de FBI en lokale politie aan het huis van de oude man, en graven en spitten te hele tuin ondersteboven, op zoek naar de lijken. Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij de man en vertrekken. Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis: Hallo Pa,Blij met de Tuin?Jack. Sorrie, ik kon het niet laten deze mop te plaatsen ,hier op het moestuin forum. Wie vraagt wordt steeds wijzer, hoe wijzer je wordt ,, hoe meer vragen je gaat stellen
Geplaatst: 26 januari 201610 j Ik kom gratis je moestuin een beurt geven Wie vraagt wordt steeds wijzer, hoe wijzer je wordt ,, hoe meer vragen je gaat stellen
Geplaatst: 27 januari 201610 j moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 9 februari 201610 j Je moet je product toch ergens mee verkopen. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 9 februari 201610 j Dit jaar maar eens een vroegras gezaaid, saai om zolang te moeten wachten op de oogst > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 februari 201610 j Je moet je product toch ergens mee verkopen. Okeeeee, dat was de slechtste reclame ooit, denk ik.
Geplaatst: 9 februari 201610 j Dit jaar maar eens een vroegras gezaaid, saai om zolang te moeten wachten op de oogst Ik moest wel twee keer kijken, maar
Geplaatst: 23 februari 201610 j smakelijk zo een salaatje Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.