Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Teeltwedstrijd droogboon Borlotto Lingua di Fuoco

Featured Replies

Geplaatst:

Haha daar heb ik er al twee van in mijn tuin...ik heb gewonnen!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

ze zijn binnen hoor! Nu wachten tot ze de grond in mogen

Geplaatst:

morgen!

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik heb mij zo juist in het rijtje laten toevoegen.

Jorg ik hoop snel te horen hoe en wat.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zou niet durven Laten we nog even wachten tot zaterdag. Heb je dan nog niks ontvangen stuur ik ze maandag nogmaals op.

Geplaatst:

Jorg, Ik heb je een pb toe gezonden maar ik ben bang dat deze niet bij je aankomt. In mijn lijst verzonden staat niets ????

Ik hoor het wel.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Na zorgvuldig kijken en overwegen heb ik besloten me terug te trekken uit de wedstrijd. Ik heb simpelweg de ruimte er niet voor. Ik heb maar 6 vakken waar bonen kunnen en die zijn al vol gepland met erwten en snijbonen. Volgend jaar meer geluk.

Geplaatst:

We gaan beginnen want ze zijn binnen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er al iemand die ze gelegd heeft ? Of gaat voortrekken , of al ter plekke zelfs ? ( dat laatste zal wel niet nog , maar toch )

Ik denk er over ze met een week voor te gaan trekken in de koude kas even ( muizen op de tuin ) en dan tegen 10 mei de tuin op ( ? )

Geplaatst:

ik heb er een aantal gister binnen in potten gedaan

Geplaatst:

ik wacht nog even omdat ze niet voor 15 mei naar buiten kunnen. En aangezien alles nog zo koud is buiten denk ik dat ik nog even wacht.

Geplaatst:

Ik wacht ook nog even.... Maar ga over een week wel de weersberichten in de gaten houden. Gelukkig ondertussen nog genoeg andere dingen te doen in de tuin

Geplaatst:

ik heb er 3 in de moestuinbak buiten gedaan op 25 april , na opkomst gaan ze dan in een grote pot op de grond

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

'k Heb hun bedje al opgemaakt vanmorgen

Nu nog even wachten tot na de IJsheiligen...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Heeee, deze heb ik toch gemist ondanks geregeld zoeken en eea in de gaten houden op de site. Jammer! Mag ik alsnog meedoen?

Geplaatst:

You've got mail!

Geplaatst:

Ik ga pas in juni. Ik ben zo relaxed dit jaar. Ik wacht eerst tot de duivenbonen klaar zijn, en dan komen de borlotti er pas in. Hoe later je zaait, hoe sneller ze groeien. Met bonen heb je eigenlijk nauwelijks winst met voorzaaien... qua tijd dan, geen tijdswinst.

Geplaatst:

Hmmm, ik heb mijn eigen strategie al bedacht .

Geplaatst:

Vertel eens?

Ik wacht ook nog even met alle bonen, dus ook met de wedstrijdbonen. Het zijn toch kievitsbonen op z'n Nederlands?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.