Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Teeltwedstrijd droogboon Borlotto Lingua di Fuoco


Jorg

Aanbevolen berichten

tja nu kan en mag ik niet achterblijven, jammer dat ik er maar 6 heb gelegd.......

had anders de 7sprong kunnen doen:

dit is 1....

dsc04172formaat-wijzigen53771371402108.JPG

en dat is 2......

dsc04173formaat-wijzigen77211371402109.JPG

ik voed ze wel bij met wat kleine appelbotteltjes

waar ze precies staan in de tuin laat ik nog niet zien anders weten jullie waar bij mij het ijzer hangt

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

... ...

Ik heb ze in april al in de grond kunnen doen omdat het hier toen over de 20 graden was de hele maand, ik zal vroeg kunnen oogsten en dan heul lang kunnen wachten op jullie oogsten

 

Ehm, moderator, is het misschien een goed idee om aan het eind van de wedstrijd een onderscheid te maken tussen de teelt op Nederlandse bodem en - buitenlandse? Zoals vorig jaar met de aubergines: in de kas of in open lucht? Gezien de klimatologische omstandigheden in binnen- en buitenland en omstreken lijkt me dit wel een sluw doortrapt vals redelijk plan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waar stop je dan met de categorieën.. Pot, vollegrond, kas, buiten, plantenvoeding, geen voeding, nederland, buitenland, provincie, belgie, stok of geen stok... Zal toch wel meevallen hoeveel verschil iemand in het buitenland zal hebben? Tenslotte kan je zelf veel beïnvloeden (aarde, micro-klimaat, voeding), denk ik dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, jij gaat er even serieus op in en zet er vervolgens een achter?

 

... ... ik zal vroeg kunnen oogsten en dan heul lang kunnen wachten op jullie oogsten
Dan weet je in elk geval zeker dat ze tegen die tijd goed droog zijn...

 

(edit: quote van naam voorzien voor de duidelijkheid)

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer er dagelijks hele gesprekken mee, kom op jongens, zo gaattie lekker, wat doen jullie het goed, groei maar lekker door! Ze schiet van trots de lucht in! Nou verklap ik mijn taktiek wel een beetje maar wie weet hebben jullie er ook wat aan

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje huubvg........c02????????

ik d8 juist o2 en Ho2, dus ik sproei met bubbelwater!

en appelvrouw....die telegraaf klopt niet hoor, je moet door de week een oude weekend of privé gebruiken en dan het liefste een waar de toppers in staan of lange frans

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bonen gaan pas over 2 weken de grond in. Tot die tijd mogen ze heerlijk snurken, voor mossel spelen en langzaam wakker worden op een zacht warm bedje. Ik vertroetel ze, pamer ze, aai ze en houd van ze. Mijn bonen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greetje weet je? http://wibnet.nl/hoe-zit-dat/hoeveel-zuurstof-produceert-een-plant 'Planten vormen zuurstof (O) van kooldioxide (CO2), zonlicht en water.'

 

En over vleugels gesproken... mezen en mussen poepen hier bij de plant, ik lok ze dagelijks met pindakaas en insectenbollen, zij zetten t om in krachtige vogelmest. Alleen poepen ze ook op de bladeren, de gaten vallen erin als ik ze niet op tijd afspoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Jorg unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...