Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Teeltwedstrijd droogboon Borlotto Lingua di Fuoco


Jorg

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik nog een boontje te tonen heb straks, de slakken kunnen er niet genieg van krijgen, ondanks de slakkenval die er pal naast staat. Van de zes die ik had gezet zijn er nog maar twee met blaadjes over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm. Mijn bonen mijn bonen mijn mooie bonen. Ze worden wakker en tonen hun schoonheid. Prachtig maagdelijk groen doet haar uittrede naar buiten, klaar om zonlicht te ontvangen. Inmiddels mogen 3 bonen rustig verder ontwaken in de vensterbank en op mooie warme droge dagen een luchtje scheppen in de buitenlucht. Voor het mooie vermaak mogen ze soms bovenop de wasmachine en droger (staan op elkaar) even lekker gek doen en genieten van de warmte en het trillen. Hun neefjes de kikkererwten doen gezellig mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de bonen van het weekend ga voorzaaien.

Of na het bouwen van de blokhut in de volle grond.

Of op alle twee de manieren, ik denk dat het deze wordt.

Ik heb trouwens drie betonmatten over.

Dus die ga ik gebruiken, als het van mijn vader mag, voor ondersteuning.

Leef je leven dag voor dag.

 

https://www.facebook.com/conny.coomans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vinden ze wel fijn ja. Zijn Borlotto's wel van het wereldvreemde en schuwe soort he. Soort van autisten in de bonen-familie. Maar wel écht buitendingen ja.

Heb je een foto ? Wat voor ijzeren klimrek heb je voor ze gemaakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daarom staan ze mooi naast elkaar in een beschut hoekje van de tuin. Krijgen ze niet zoveel prikkels te verwerken. Hoeven ze alleen maar aan groeien te denken.

Ze krijgen hier alleen maar houten rekken hè. Aan de andere kant groeien bramen. Begint ook met een B, dus dat komt helemaal goed!

Ik zal eens een foto gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeemp waanzinnnnig !! Je hebt gekozen voor een ijzeren hek in een nep-houten vermomming ? SLIM !! heel slim. Had ik zélf op dat idee moeten komen. tsssss

 

Zo zien we maar weer, wat de échte winnaars zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nounou, poeh poeh, jeetje....... mijn grote jongen wil naar buiten (in een nacht dik 10 cm gegroeid en drukt met zijn blaadjes tegen de ruit aan), maar het is nog even te koud voor hem. Hopelijk maak ik hem volgende week zielsgelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Jorg unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...