Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Labelen op plantnaam

appelvrouw

Recommended Posts

Vorig jaar kwamen we erachter dat het wel handig is om - behalve de naam voor wie het is- bij alle plantjes de naam van de plant te zetten. Wat voor de gever duidelijk is, is dat nog niet voor de ontvanger. En je kunt het er wel bij zeggen als je het geeft, maar als je thuis komt met alle plantjes is het misschien toch niet meer zo duidelijk, wat wat is...

Ik zit hier in ieder geval boter- en kwarkbakjes in repen te knippen om zo voldoende labeltjes te hebben....

Edited by Guest

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 1 year later...

Dit topic naar boven halen leek me een goed idee..goed labelen met plantennaam is echt een must, nog meer als teeltbeschrijving..die kun je later nog op t forum bespreken.

Zo zit ik nog met enkele munten uit 2012..ik kan echt niet ruiken wat wat is..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Hahhaha. ja Piroska, die heb ik dus óók staan. Maar dan wel zélf op een label geschreven. Dat is nog steeds een munt waar ik nog steeds niet van weet welke munt dat is. Niet eens óf het wel een munt is ( ik denk het eigenlijk niet )

label : "munt piroska" echt hoor !

Zo heb ik er ook 1 die heet : Munt Jet / Wollige munt ? en ernaast een andere : Munt Thea : Wollige munt ?

Bij mijn rabarberplantjes kunt iedereen zelf uitkiezen. Wie sneller is krijgt meer keuze, maar ik probeer wel de soorten op de plastic schrijven. Voor de rest ruil ik alleen zaden en dat is makkelijk: ik moet alleen alle informatie uit de computer printen en in zip-zakjes doen. Hetzelfde heb ik ook voor de zadenenvelop gedaan.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

• 1 year later...