Moestuin/groentetuin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 hallo, ik ben een aantal weken geleden al begonnen met het zaaien van zaadjes!!! (EINDELIJK MOOI WEER) !!! ik heb al gezaaid: komkommers (zijn al plantjes!) Bonen (beginnen al boven te komen!) Pompoenen (zijn gister boven gekomen zijn nu al plantjes!) Oost-Indische kers (zijn al plantjes!) Sla (zijn ook al plantjes) Raapensteeltjes (meteen in de moestuin gezaaid komen al beetje boven) spinazie (ook meteen in de moestuin gezaaid beginnen te ontkiemen) brokolie (al plantjes groot!) Bloemkool (zijn ook al plantjes groot) goudsbloemen (komen zins gister boven) (tegen de mieren) komkommers!!! Oost-indische kers!pompoenen!komkommers boven af!Goudsbloemen!andere foto's komen later Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin/groentetuin Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 dit zijn de andere plantjes de sla! de boontjes!!! de brokolie!!! de brokolie boven af...de bloemkool!!! (zijn een beetje omver gewaaid omdat de kas er afwas gewaaid) de tuinkers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom, ziet er goed uit Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom,leuk die foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 welkom!'n Vliegende start! Ze staan er fris bij... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleineke Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 welkom! Leuke foto's Quote http://ingesmoestuin.blogspot.be/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom ! Leuk om jezelf voor te stellen met wat foto's erbij ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom! Je zaailingen en plantjes zien er mooi uit! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom! Ik krijg wel een zere nek bij het bekijken van jouw plaatjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 ha ha huub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Ja Huub, dan moet je ook je beeldscherm op zijn kant zetten! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Dan krijg ik een zere rug! Het is zo'n ouderwetse HP 7550... Misschien kan moestuin / groentetuin zelf de plaatjes (voortaan) rechtop (leren) presenteren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Hallo, welkom op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin/groentetuin Posted April 21, 2013 Author Share Posted April 21, 2013 Hallo, bedankt voor alle leuke reacties!!! Ik ben gister even bezig geweest met het verpotten van sommige plantjes.de aardappels zitten er ook al in!!!en de raapsteeltjes komen al boven! foto's volgen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lupos Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Hallo moestui/groentetuin, welkom op deze leuke leerzame site, wat een mooi kistje staat er je foto de librije, zeker een Zwollenaar . lupos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin/groentetuin Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Hallo, Alles gaat goed met de tuin! Alles komt al boven en/of zijn al plantjes, behalve de aardappels maar die komen wat later... Net heb ik ook nog even uitjes geplant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Welkom op het forum, veel succes !!! Je hebt in ieder geval al een goeie start, super ! grtjs,K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groenteboerin1978 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 toppie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Wat een mooie komkommerplantjes. Bij mij komen ze nét op...ik hoop dat ze straks net zo mooi worden als bij jou. Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijn Groentetuin Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Hallo allemaal, Ik heb me op nieuw geregistreerd omdat ik niet meer kon inloggen dus dit is mijn nieuwe account.Met de plantjes gaat alles goed foto"s volgen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Heb je al een eigen blog onder het kopje Moestuin Seizoen (onder de afdeling Huiskamer) gemaakt? Daar kun je alles in bijhouden als een soort dagboek voor jezelf, en anderen kunnen dat lezen en erop reageren als ze willen. Werkt heel fijn (vind ik) Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Dat gaat lekker vlot: van zaadje naar plant. Zeer stimulerend Succes met je tuin en welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts