Geplaatst: 1 april 20205 j Een potje sambal en pruimen nectarine jam. Kreeg van een onbekende zuurdesemstarter. Vind het leuk dan wat terug te geven.
Geplaatst: 2 april 20205 j 1 potje framboos abrikozen jam en een zakje gedroogde abrikozen en een halve kilo bloem aan de dame die 1 kg roggebloem heeft gedoneerd. Ow ja en een bakje sla en rode puntpaprika plantjes aan een vriendin die toevallig in dezelfde straat woont als de dame van wie ik de bloem heb gehad.
Geplaatst: 2 april 20205 j Auteur Een doos eieren, een yakon die net uit begon te lopen, een zoete-aardappel-stek, een emmertje compost waar hopelijk een boel winter postelein zaadjes in zitten, en ook een pol winter postelein die bijna bloeit en zich dus hopelijk flink uit gaat zaaien. Oh! en een pakje bacon. Had je die al gevonden Jootje? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 april 20205 j Auteur Ik kreeg er voor terug: zonnebloemplantjes, gestekte dahlia's, 2 gemberplantjes, paaseitjes, van die plastic broeskopjes voor op een petfles, en een zak oesterzwammen chips Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 april 20205 j En het was erg leuk om een soort van ruil op deze manier te kunnen doen! Happy!
Geplaatst: 5 april 20205 j Ik had nog erg veel jam en gelei staan die heb ik naar de voedselbank gebracht die vragen momenteel om hulp. Verder nog enkele bakken met eten weggegeven
Geplaatst: 6 april 20205 j Ow, wat goed Angela! Wist niet dat ze ook zelfgemaakt spul accepteren. Ik heb yoghurt en toetjes uitgedeeld.
Geplaatst: 19 april 20205 j Doosje aardig’eitjes voor n buurvrouw even verderop. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 22 april 20205 j Heel veel prei aan een kennis gegeven en ook nog maar wat in het uitdeelmandje op de vereniging gelegd En ik heb nog maar een keer gelei naar de voedselbank gebracht
Geplaatst: 23 april 20205 j Frambozenjam met abrikoos, vlierbloesemlimonadesiroop, sambal, groentebouillonpasta en een fles wijn gegeven aan iemand bij wie ik een gigaaaaantisch kippenhok heb opgehaald.
Geplaatst: 23 april 20205 j Pootaardappels, sla plantjes en stekken van de overgehouden Bergbasilicum. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 27 april 20205 j Een berg oud brandhout. Stek van de munt. Stekken van de bergbasilicum. Zonnebloem zaailingen. Stokroosplantjes. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 30 april 20205 j Het was druk op de tuin, en half bewolkt weer met af en toe een bui. Een mooie tijd om veel plantjes uit te delen. Van veel planten heb ik er eentje laten zaden en die zaailingen vinden nu hun weg over het complex. En ik kan tijdens een wandelingetje langs de tuinen nog een keertje van genieten. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 2 mei 20205 j Tomaat aubergine komkommer sla paprika peper en courgette planten. Eigenlijk van alles wat ik zelf ook heb, op bloemen na.
Geplaatst: 7 mei 20205 j Intussen alle prei uit de tuin gehaald op enkele na die ik in bloei laat schieten voor de bijen. Een gedeelte ben ik aan het drogen maar de rest heb ik allemaal weggegeven aan een kennis waren echt veel kilo's! Ook nog een hele grote mosterdplant weggegeven. en tomaten planten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.