Mellie Geplaatst: 1 april 2020 Geplaatst: 1 april 2020 Een potje sambal en pruimen nectarine jam. Kreeg van een onbekende zuurdesemstarter. Vind het leuk dan wat terug te geven. Quote
Mellie Geplaatst: 2 april 2020 Geplaatst: 2 april 2020 1 potje framboos abrikozen jam en een zakje gedroogde abrikozen en een halve kilo bloem aan de dame die 1 kg roggebloem heeft gedoneerd. Ow ja en een bakje sla en rode puntpaprika plantjes aan een vriendin die toevallig in dezelfde straat woont als de dame van wie ik de bloem heb gehad. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 april 2020 Auteur Geplaatst: 2 april 2020 Een doos eieren, een yakon die net uit begon te lopen, een zoete-aardappel-stek, een emmertje compost waar hopelijk een boel winter postelein zaadjes in zitten, en ook een pol winter postelein die bijna bloeit en zich dus hopelijk flink uit gaat zaaien. Oh! en een pakje bacon. Had je die al gevonden Jootje? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2020 Auteur Geplaatst: 3 april 2020 Ik kreeg er voor terug: zonnebloemplantjes, gestekte dahlia's, 2 gemberplantjes, paaseitjes, van die plastic broeskopjes voor op een petfles, en een zak oesterzwammen chips Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 3 april 2020 Geplaatst: 3 april 2020 En het was erg leuk om een soort van ruil op deze manier te kunnen doen! Happy! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2020 Geplaatst: 5 april 2020 Ik had nog erg veel jam en gelei staan die heb ik naar de voedselbank gebracht die vragen momenteel om hulp. Verder nog enkele bakken met eten weggegeven Quote
Mellie Geplaatst: 6 april 2020 Geplaatst: 6 april 2020 Ow, wat goed Angela! Wist niet dat ze ook zelfgemaakt spul accepteren. Ik heb yoghurt en toetjes uitgedeeld. Quote
Mellie Geplaatst: 8 april 2020 Geplaatst: 8 april 2020 Vanilleyoghurt en verse slagroom uitgedeeld (met gekochte aardbeien) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 april 2020 Auteur Geplaatst: 18 april 2020 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 19 april 2020 Geplaatst: 19 april 2020 Peper en paprikaplanten, slaplanten en prei zaailingen. Quote
Charly Geplaatst: 19 april 2020 Geplaatst: 19 april 2020 Doosje aardig’eitjes voor n buurvrouw even verderop. Quote wees bevriend met kleine dingen
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 april 2020 Geplaatst: 22 april 2020 Heel veel prei aan een kennis gegeven en ook nog maar wat in het uitdeelmandje op de vereniging gelegd En ik heb nog maar een keer gelei naar de voedselbank gebracht Quote
Mellie Geplaatst: 23 april 2020 Geplaatst: 23 april 2020 Frambozenjam met abrikoos, vlierbloesemlimonadesiroop, sambal, groentebouillonpasta en een fles wijn gegeven aan iemand bij wie ik een gigaaaaantisch kippenhok heb opgehaald. Quote
Patrijs Geplaatst: 23 april 2020 Geplaatst: 23 april 2020 Pootaardappels, sla plantjes en stekken van de overgehouden Bergbasilicum. Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 24 april 2020 Geplaatst: 24 april 2020 10 eieren van de kipjes aan mijn schoondochter Quote
Patrijs Geplaatst: 27 april 2020 Geplaatst: 27 april 2020 Een berg oud brandhout. Stek van de munt. Stekken van de bergbasilicum. Zonnebloem zaailingen. Stokroosplantjes. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 30 april 2020 Geplaatst: 30 april 2020 Het was druk op de tuin, en half bewolkt weer met af en toe een bui. Een mooie tijd om veel plantjes uit te delen. Van veel planten heb ik er eentje laten zaden en die zaailingen vinden nu hun weg over het complex. En ik kan tijdens een wandelingetje langs de tuinen nog een keertje van genieten. Quote De moestuin van Patrijs
Flup Geplaatst: 30 april 2020 Geplaatst: 30 april 2020 komkommerplantjes, tomatenplanten en aubergineplanten Quote
Mellie Geplaatst: 2 mei 2020 Geplaatst: 2 mei 2020 Tomaat aubergine komkommer sla paprika peper en courgette planten. Eigenlijk van alles wat ik zelf ook heb, op bloemen na. Quote
Flup Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Tomatenplanten, courgetteplantjes en nog wat zaailingen. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Intussen alle prei uit de tuin gehaald op enkele na die ik in bloei laat schieten voor de bijen. Een gedeelte ben ik aan het drogen maar de rest heb ik allemaal weggegeven aan een kennis waren echt veel kilo's! Ook nog een hele grote mosterdplant weggegeven. en tomaten planten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.