Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Niet weggooien!!!! Er zijn forumleden die skeletjes sparen

Geplaatst:

zoals ik!

het lijkt me een knaagdiertje...enig idee wat het is appeltje?

Geplaatst:
zoals ik!

het lijkt me een knaagdiertje...enig idee wat het is appeltje?

Dit is het skelet van een rat. 99,2% zeker

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Dan was het een mini-ratje..het ligt op een dekseltje van een kwarkbakje. Ik denk huismuis.

Ik ga hem tóch weggooien..mij te klein..of wil iemand hem hebben?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Je hebt gelijk, dacht dattie groter was, ha d t dekseltje niet gezien

Geplaatst:
Dan was het een mini-ratje..het ligt op een dekseltje van een kwarkbakje. Ik denk huismuis.

Ik ga hem tóch weggooien..mij te klein..of wil iemand hem hebben?

het schedeltje misschien?

Geplaatst:
Beetje ongewone supermarkt vondt ik de Aldi trouwens

Voor de eerste keer bij de Aldi ofzo?

zaad trouwens ook niet echt wat beetje armoedig nouja dart was de hele winkel wel,

Dat doen ze af met;

Wij besparen

op alles wat producten duurder maakt. Onze winkels zijn niet te groot, ons aanbod is niet te ruim, onze producten zijn sober uitgestald. Onze logistiek is uiterst rationeel.

En vast ook wel met 'milieu bewust'

Geplaatst:
Beetje ongewone supermarkt vondt ik de Aldi trouwens

Voor de eerste keer bij de Aldi ofzo?

Ik kom er anders ook nooit, beetje trieste bedoeling daar

Geplaatst:

Wat groeit bieslook flink met wortels Begin 2011 was dit nog maar een supermarkt plantje...

dsc0588190131331830210.JPG

dsc0588049021331830252.JPG

Binnenkort maar is verpotten denk

Geplaatst:

Mijn bieslook staat al jaren in dezelfde pot....houdt van arme grond volgens mij want elk jaar oogst zat en nooit iets eraan toegevoegd

Geplaatst:

't is misschien wel niet zo'n 'mooie' supermarkt, Lidl is hetzelfde idee, maar veel dingen zijn erg lekker en veel goedkoper dan een 'gewone' supermarkt.

(Alleen Lidl is met veel juist weer niet goedkoper dan Euroshopper van AH)

En met A-merken is de Jumbo voordeliger maar wij hebben vaak juist de B-merken

Geplaatst:

Zou kunnen, ik ga wel vaak mee met boodschappen doen maar let er minder op dan m'n moeder

Ik let voornamelijk op de lekkere dingen

Volgens mij is de Aldi ook iets goedkoper dan de Lidl?

Geplaatst:

aldi.. euroshopper... Het C1000 Basis merk (dus weer goedkoper dan huismerk) is ook erg goedkoop!

Maar goed, aldi en lidl zijn mooi voor de koopjes voor de tuin

Geplaatst:

Ik heb wel ooit aan een bieslook plant kalk toegevoegd.. maar heb geen idee meer waarom ik dat deed, ben er dus maar weer mee gestopt.

Geplaatst:

Bij de Aldi doe je boodschappen, voor ons hoeven ze het niet mooier uit te stallen. Gewoon goede artikelen voor prijs, dat is genoeg. En koffie drinken, doen we thuis.

Bij ons in de aldi is weer potgrond verkrijgbaar 20 ltr. voor 0,99

Geplaatst:

Uit het boek "wat grootvader nog wist": koffieprut bij bieslook

Eva, het hele skeletje ligt er nog zo bij..ik wil het wel in een doosje voor je schuiven..en meenemen op MTFD

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Aldi of Lidl, vind t beste winkels. Mooie aankleding betekend dat t geld daarvoor bovenop de prijs van de boodschappen komt.

En t meest handige van die winkels vind ik dat je niet eeuwen zoekt naar welke koffie/kaas/eieren or what-so-ever. Je neemt gewoon mee wat je nodig hebt. Ben je sneller klaar met shoppen.

Good things come in small packages

Geplaatst:
Uit het boek "wat grootvader nog wist": koffieprut bij bieslook

Eva, het hele skeletje ligt er nog zo bij..ik wil het wel in een doosje voor je schuiven..en meenemen op MTFD

graag alleen het schedeltje...

gelukkig hebben we hier winkelcentra waar allerlei winkels zijn.

de lidl, aldi, AH, C100, groenteboer, slijter, bakker, boekhandel, trekpleister, zeeman, euroshop, kapper etc etc...

ik ben een echte koopjes jager. waar een koopje is ben ik aanwezig. al zal ik het hele centrum af moeten lopen

een overblijfsel uit de arme dagen uit m'n studententijd

de enige cola die ik (naast coca) lust is die van de aldi, Lidl heeft lekkere limonade, de pennywafels van het goedkope merk van de AH zijn het allerlekkerste, de minst zoute kruiden haal ik bij C1000. etc etc...

Geplaatst:
Aldi of Lidl, vind t beste winkels. Mooie aankleding betekend dat t geld daarvoor bovenop de prijs van de boodschappen komt.

En t meest handige van die winkels vind ik dat je niet eeuwen zoekt naar welke koffie/kaas/eieren or what-so-ever. Je neemt gewoon mee wat je nodig hebt. Ben je sneller klaar met shoppen.

Precies mijn gedachte, haha.

mij:

- koele tl verlichting, verse aanvoer en lage prijzen

niet mij

- sfeerverlichting, klassieke muziek, hoge prijzen

Bij de Aldi ruk je zelf een doos open. Bij die andere supermarkt met 'n 'A' loopt een leger brugpiepers alle verse aanvoer naar achter te duwen in de schappen en staat het voordelige product op enkelhoogte.

Geplaatst:

kom zelf wekelijks bij de Aldi, maar blijf op de prijs letten.

het komt idd voor dat bepaalde produkten bij andere supermarkten goedkoper zijn.

goed opletten dus.

en vaak is het proberen of iets wel of niet lekker is

ik had een pizza voor 2.80 mee genomen en die smaakte super, al gaat niets boven eigen gemaakte natuurlijk

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Blijft leuk

En D'r in, d'r uit, d'r in, d'r uit.. Doet me een beetje denken aan het verhuizen van plantjes naar buiten en naar binnen nu steeds..

Geplaatst:

Ik vind de Aldi zo'n rotzaak. Kom er weinig of nooit, maar gisteren was ik er weer eens. Heb altijd het gevoel dat ik in O-Europa ( maar dan van voor het vallen van het IJzeren gordijn ) loop. Vieze chocolade, koekjes onbekend, namaak Marsen en Bounty's. Rare non-food artikelen. Maar soms van best goede kwaliteit die spullen. Maar een snoeischaar moet je er niet willen kopen.

Ik kocht er eens een pakje koekjes met chocolade. Een week later zag ik dezelfde koekjes liggen bij de Appie, waren ze daar 40 ct goedkoper dan bij de Lidl !! zelfde verpakking. Ow ja. Was van LU. kaakjes met een rechthoekig plakje melkchocolade. Heb er zelfs es koffie gezien die bij de Appie goedkoper was !

Echt driedubbeldikke waardeloze zaak. Maar net die paar andere dingetjes he ?

Geplaatst:

Hahaha, bit, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het ook rot winkels. De lange rijen, nooit et product wat ik wil.

Maar toch, et is goedkoop en aangezien ik op de kleintjes moet letten, zijn winkels zoals de lydl/aldi echt een uitkomst. Bij de lydl hier kan je tegenwoordig ook biologische producten kopen. Aanzienlijker goedkoper dan bij bij AH en dus spontaan is biologisch eten ookeen stuk haalbaarder voor de minima!

Toch ga ik het liefs naar de jumbo ivm mn voedsel allergien kan ik daar het best uit de voeten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.