Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD 2014 Carpooltopic


mijke

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe deze dingen normaal altijd gaan bij MTF's, maar van events via andere fora weet ik dat het soms handig kan zijn om een carpooltopic aan te maken. Iedereen die met de auto gaat geeft dan aan of en hoeveel ruimte ze hebben en vanaf waar ze rijden. Iedereen die een lift zoekt geeft aan vanaf waar ze die lift zoeken. Handig toch?

 

Uiteraard heb ik bij dit topic zelf ook een beetje belang Ik zoek namelijk een lift vanuit Groningen. Uiteraard wil ik meebetalen aan de benzinekosten!

aangepast door Gast

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier rijdt Bit. Met neem ik aan, 2 passagiers vanuit Rotterdam. NynkeF en Henkg rijden weer mee denk ik ( ik heb ze niet eens gevraagd, excuses ) Maar dat zal wel, zoals ook de vorige MTF-dagen.

Verder plantjes en gedoe, dus wij zitten vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh dames,Ik heb net even google-maps er op los gelaten. Lopen is 20 km korter dan fietsen je bent wel bijna een dag langer onderweg . Maar er zijn toch wel leden die uit groningen e.d. komen ?? Dus Help de dames eens.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd zat, laten we aub nu nog niet beginnen te stressen... Ik heb liever een laat aangeboden lift van iemand die zeker weet dat ie gaat dan een heel vroeg beloofde lift die niet doorgaat...

(dit gezien alle ruilafspraken die je dan gaat maken en eventueel weer moet afzeggen... )

Ik maak me in ieder geval nog niet druk... En als er geen lift komt dan komt de Erny ook gewoon niet dit jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb ook geen rijbewijs! Ik woon in de stad, dan heb je zo'n ding toch niet nodig? En verder sluit ik me aan bij Erny

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat werkte voor mij ook zo toen ik nog in de stad woonde. En een lege portemonnee, en ik heb een hekel aan rijlessen - echt, brrrr (zeker na een incident met een elektriciteitshuisje ). Maar nu ik in een durp woon toch maar weer begonnen. Er staat hier een auto 'werkloos' voor de deur omdat vriendlief óf naar zijn werk fietst óf thuis zit. Volgende week mijn eerste les Ik ga er echter niet vanuit dat ik eind april al een rijbewijs heb gescoord

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit maar even hardop mee te denken.....

 

Stel....dat liften of meerijden niet lukt.... Hoe zit het met treinverbindingen richting Zelhem? En dan enkele anderen die misschien wel treintaxi willen spelen (tegen bijv. vergoeding benzinekosten)..... Misschien een mogelijkheid die we kunnen creëren voor een heel stel rijbewijs-lozen. Als het om 3 of 4 mensen gaat die her en der vandaan komen en allemaal zorgen voor een bepaald tijdstip uiterlijk op een station dat niet zo ver is te zijn en ook weer op een afgesproken tijdstip allemaal weer weggebracht worden...

 

Wat je ook nog kunt overwegen is om een niet-forummer die wel erg van tuinieren houdt zo gek te maken dat hij/zij jou die dag begeleidt als introduce....

 

Nog een vraagje: Verleden jaar was er ook een aparte Noordelijke MTFD...was dat eenmalig?

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt eens in de zoveel tijd van die treinkaartjes bij Blokker, Kruidvat, etc. Als je van ver moet komen dan scheelt dat vaak aardig wat euro's. Er zijn stations in Doetinchem, Ruurlo en Vorden. Niet echt dichtbij ons, maar daar kunnen mensen dan weer worden opgepikt? Wel lastig met veel ruilgoed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...