Alles dat geplaatst werd door Lia56
-
Iedereen is weer weg
@Tanja65 dat bedoel ik inderdaad
-
Iedereen is weer weg
@Tanja65 Laat even weten of t lukt??
-
Iedereen is weer weg
Wat een heerlijke dag weer. Top!! Op naar de volgende
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de tuin gedaan? 2023
mmmm, hier komen ze van de gemeente nog maar 2x per jaar door de wijk. Als er auto's oid staat dan pech... wordt er niets gedaan. Geven ook niet aan wanneer ze komen.. dus ben zelf vaak bezig met onkruid trekken, meeste bewoners doen dat niet
-
Drone foto
Wat mooi! Mijn palmkolen zijn nul noppes nada.. en die wortels en bietjes... Geweldig!
-
Jubeltopic
Sorry.... niets met t mtf te maken maar ben zooooooooo happy.. Broer en ik fotograferen veel als amateurs... staan nu in een magazine 😄
-
Wat heb je vandaag gezaaid of geplant ? 2023.
Ook nu weer geen palmkool die t overleven. Heb t nu geloof ik 4x gezaaid en geplant maar helaas 😪. Opgevreten etc.. volgend jaar dan maar weer
-
Wie brengt wat mee najaars MTFD 7 Oktober 2023
Helemaal zin in..
-
Jubeltopic
@Amrutten Wat geweldig... nog meer leven in de tuin.. geniet ervan!
-
Foto's van: je oogst
@Mellie Die zou ik wel eens willen proberen...
-
Lijstje Lia56
Ik neem ze mee voor je
- Tomatentopic 2023
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2023
-
Wat heb je net (in)gemaakt? (uit eigen tuin)
-
Appelvrouw aanbod en zo oktober 23 mtfd
🤣
-
Mellies lijstje okt 2023
Als je nog gedroogde abrikozen over hebt dan zou ik daar ook graag van willen..😉
-
Ruillijst Arja 7 oktober 2023
Je krijgt van mij Butternut zaden..
-
Lijstje Lia56
Jazeker... neem ik mee
- De Carolina Reaper 2023-2025 Kweek Challenge (HOT HOT HOT)
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2023
Pompoencake. Door de bruine suiker wat donker uitgevallen. Volgende keer witte basterd nemen. Smaakt wel lekker
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de tuin gedaan? 2023
Ook hier de kas leeg gehaald ivm luis 😒 Nu kan ik de sla chinese kool etc straks weer in de grond zetten
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2023
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de tuin gedaan? 2023
Heel herkenbaar. Als de zonnebloemen in de vaas staan maak ik 2 a 3x per dag de tafel schoon..
-
Lijstje Lia56
@acpronk Helemaal top!
-
Ruiltopic Jorieke 7 oktober
Zou ik een stekje van de zwartmoeskervel mogen?