borderrose Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Daar zou hij inmiddels moeten zijn, inderdaad. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Mooi! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Sovreze Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 De doos is dinsdag aangekomen en ik heb 'm inmiddels doorgenomen. Hij kan wat mij betreft vandaag op de post naar de volgende. Tevens heb ik hem omgepakt in een nieuwe doos (doos in doos) omdat de oude doos zoveel plaksels had dat TNT er geen wijs mee uit werd Ik hoor graag even wie de volgende is, wie in Groningen gaat hem aannemen? (Ik kijk even op de lijst*).* Erny een PB gestuurd. Quote
Erny Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Ik ben wel thuis morgen, Sovreze heeft het adres. Uiterlijk zou ie er dan vrijdag moeten zijn. Dus wat spreken we af Noordelijke Blijde Dozen?... Dit weekend?Reacties maar ff via pb dit keer. Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Geplaatst: 19 februari 2014 Mooi Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Dat hadden we wel zo gepland eigenlijk ja... Maar hoeft niet Jarno... We zijn maar met zn viertjes waarschijnlijk. Pb me maar even... En wil je je, voor de goede orde, ook nog even officieel aanmelden in dit topic, bij Jet als opperhoofd, als deelnemer van de Doos? Quote
jarno Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Oke, nou dan meld ik me hierbij (weer:) aan! Ik weet nog niet of ik dan kan, maar dat zien we wel in de pb. Quote
Erny Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 De Doos is gistermiddag bij de post afgegeven door Sovreze en... was zowaar al vanmiddag net iets voor vier uur al bij mij in Groningen!!! Het kan dus heel snel gaan... Zondagmiddag komen er wat dozen deze kant op en gezamenlijk gaan dan deze drie dozen de Blijde Doos doornemen.Jarno komt hier morgen ook nog even langs (die kan zondag niet) om wat spullen af te geven die hij graag wil bijdragen aan de Doos. (já helemaal uit eigen beweging van Hoogeveen naar Groningen reizen om iets in de Doos te (laten) doen. Nu kan híj ook nog even snuffelen. Quote
Erny Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 De Blijde Doos is nu onderweg naar Suus en zou daar morgen al kunnen zijn. Dus kan ie ook ruim op tijd bij Jet aankomen straks. Vrijdag kwam Jarno dus eerst ff neuzen en dingen toevoegen. En zondagmiddag kwamen Gemma en Loes langs (Thea kon jammer genoeg niet de komende 2 weken).Het was erg gezellig (is aan te raden bij volgende Doosrondes) en er is thee-geleut, koekjes én soep gegeten (van eigen maaksel van de beide dames) en er is erg veel aan de Doos toegevoegd. Ondanks enorme zelfbeheersing heb ik er toch nog van allerlei dingen wat uitgehaald... Dank voor de Doos! Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Geplaatst: 24 februari 2014 Mooi, goede berichten!! En inderdaad, als je het zo kan doen is het wel heel erg gezellig...die dozenbijeenkomst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
loes Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Gezamenlijk de doos bekijken is inderdaad een aanrader appelvrouw, als het goed is zit er nu ook winterprei in de doos Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Geplaatst: 24 februari 2014 Super, alvast bedankt voor je goede gaven! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Geplaatst: 1 maart 2014 De doos is al bij mij aangekomen Hij heeft een mooi rondje gemaakt van 4,5 maand. Gemma je stekjes staan er nog mooi bij Mijn voorstel voor de doos is nu: hem meenemen naar Fr, en een nieuwe ronde starten in het najaar. Ik moet er nog over piekeren of ik het nog een jaar wil regelen..het ging dit jaar niet zonder slag of stoot... Wordt vervolgd. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Goed om te horen dat ie heelhuids is aangekomen. Veel succes ermee! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Geplaatst: 1 maart 2014 Dank je wel Suus voor het snelle verzenden! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Geplaatst: 2 maart 2014 En nog zeer bedankt voor de persoonlijke goede gaven die ik in de doos vond! Bieten, preitjes, kaartjes met bedankjes voor het organiseren en de beterschap, lookjes, aardappelen enz. Nu heerlijk al die bakjes napluizen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 @ vragen: 1/Simke, weet jij welke soort tuinboon jij in de blijde doos hebt gedaan? Ik heb ze gezaaid 2/ Wie wil blijde doos ronde 5 organiseren? Ik heb het nu een paar rondes gedaan en wil het stokje graag overgeven...ik denk eraan de doos mee te nemen naar de mtfd..dus als er dan iemand is die de volgende ronde wil organiseren? Graag. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Wil dat wel doen.Wanneer zou die weer moeten vertrekken? November? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 Heel fijn Wino!Vorige keer is de doos ongeveer eind oktober vertrokken. In beginsel wilde de meeste mensen hem pas in januari..maar het rondje moet wel klaar zijn zo eind februari..dan wil je je zaden wel op orde hebben... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Op de MTFD deelnemerslijst zie ik hem / haar niet staan.Is de blije zaden doos ook aanwezig op 20 april? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
JohnnyQ1 Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Na met veel plezier een paar keer de zadenenvelop te hebben ontvangen zou ik ook graag meedoen aan de blije zaden doos in de nieuwe ronde dit najaar. Is dat mogelijk? Ik woon in Spakenburg, tussen Baarn en Amersfoort in dus Johan Quote
weknow Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Je bent er al vroeg bij, Johan De bedoeling is dat ik het overneem van Appelvrouw om te regelen en coördineren. Heb met anderen al wat overlegd over hoe we de verzending wat goedkoper/veiliger en strakker kunnen regelen. Stel me voor dat er toch nog een soort "inschrijving" komt via het forum en dat de doos in oktober aan zijn ronde begint. (Dan kan ze misschien ook nog wat bijgevuld worden met wat zoal op de traditionele zadentafel op de najaars-Moestuinforumdag over blijft.) Anders gezegd: Je hoort over enkele maanden hopelijk meer. Zal dan een nieuw topic worden op dit forum. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Loraine Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Dan wacht ik ook nog even op dat nieuwe topic Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
JohnnyQ1 Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Prima voorstel! Ben enthousiast geworden Quote
Enjoy! Geplaatst: 19 juli 2014 Geplaatst: 19 juli 2014 Gaaf! Doe graag mee. Woon in de buurt van Barneveld, Amersfoort. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.