Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ja en vandaag is het blad dag dus heb ik de eerst 6 prei gezaaid. En het is halve maan. Kijken wat dat doet.

En nu 10 dagen veder en nog niets te zien. Terwijl mijn Zwitserse reuzen allemaal zijn opgekomen. Wat was jullie kiem duur.

Geplaatst:

Wat doe jij Jet ? ( staan ze binnen trouwens ? Prei kiemt het best bij 18-21 gr ? )

Staan er maar 2 boven, en dan tóch koeler zetten ?

Geplaatst:

Ze staan binnen. Ik laat ze er nog even..eventueel zet ik de twee die boven zijn na wat voorzichtig afharden via de slaapkamer in de koude kas...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst: (aangepast)

De op 9 jan gezaaide prei (3 uit 5) komt nu net op (geen foto).

Het testkonijn, de op 15 dec gezaaide prei (1 uit 3) is nog lang niet potlooddik. Wel het derde blaadje:

IMG0294k53941390141715.JPG

Dus nu 5 weken na zaaien. Traag spul, die prei.

Deze verhuist binnenkort van de LED verlichting naar de vensterbank.

aangepast door Gast

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Ja, hoor er zijn anderen die ook nog niets hebben gezaaid. Ik ga pas met een dag of 14 zaaien.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...