jdw Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Rode Amsoi in kas, boerenkool red russian en bloemkool ortoli Quote
Erny Geplaatst: 17 mei 2014 Auteur Geplaatst: 17 mei 2014 Tomaten (24x) verpot naar grote potten. Quote
Jane Doe Geplaatst: 17 mei 2014 Geplaatst: 17 mei 2014 Ook tomaten verpot, 7 stuks staan nu in hun grote pot op hun plek in de kas. Dat zijn de moederplanten, de dieven krijgen in de tuin hun plek. Quote
Stan Geplaatst: 17 mei 2014 Geplaatst: 17 mei 2014 Bonen gelegen, peulen, slaboon, snijboon en chinese bonen wat paprika's op hun plek gezet en ga er staks net als de pepers nog wat verpotten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Mari Geplaatst: 17 mei 2014 Geplaatst: 17 mei 2014 in de moestuin courgette, witte selder en knolselder uitgeplantin het kruidentuintje appelmunt, aardbeimunt en valeriaan gezet Quote
Bit Geplaatst: 17 mei 2014 Geplaatst: 17 mei 2014 Gisteren 2 tomaten in de volle grond gezet. Vandaag de volgende 8, morgen nog 8. Verschillende soortjes. Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Man ik kan het allemaal niet meer opnoemen. Maar er zijn iets van 60 lege potten..groot en klein. `Kben der doodmoe van Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Och...Jet! Doe dan ook kalm aan! maar goed, de inhoud van die potjes staat dus wel lekker in de tuin. Geedee......18 maar? Grijns! Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Geedee......18 maar? Grijns! Yep, toen was ik moe....rest volgt nog Ik heb ook nog de courgette uitgeplant en nieuwe gezaaid......poging tot oogstspreiding Quote
Erny Geplaatst: 18 mei 2014 Auteur Geplaatst: 18 mei 2014 Nog meer mdfd/nmm planten in nieuw gewonnen halve vierkant metertje border gepoot.Juffertje i/h Groen, Delphinium (?), Viooltje, Verbena, Zonnekroon(?), Longkruid, Zeepkruid, en nog een paar. En gister op de moestuin de van Huub gekregen knolvenkel geplant. Oh... en wat uitgelopen uitjes en knoflook in de grond gestoken. Edit... bijna vergeten: Stamboontjes Purple Queen en Stokboon Rattlesnake en Sojabonen voorgelegd in kweekbak. Quote
Kassiopei Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Ik heb ook geplant, volgens mij krijg ik straks het lege nest syndroom als alle planten in de tuin staan Quote
wouttie75 Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Winterdingetjes...klinkt raar in een echt zomers weekend... Pastinaak, tussen de knoflook rijen gezaaid, Savooie winterkool, witte winterkool voorgezaaid. Diverse planten in de kas uitgeplant, pepers paprika's en tomaten. Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Mari Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 gezaaid...een rijtje pluksla en worteleneen beetje laat maar nog wat vaste planten gescheurd en verplant, 3 salvia's en 3 campanulla's geplant Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Staakboontjes geplant, 250 zaadjes aan 29 staken, takken van de wilg, redelijk recht en zo een vier meter lang, morgen foto.Struikboontjes, Argus, uitgeplant en wat venkel, sla, rucola en dan de palmkool en de artisjok van de MTFD. En nu is er toch wel één haantje klein genoeg om door de draad te kunnen zekers!!! Loopt alles plat die duvel. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Erny Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 Volle grond:Gepoot: Kailans, Purple Sprouting Broccoli's en Palmkool.Gezaaid: Komatsuna, Tat Sai, Paksoi Joi Sum, Mizuna rood en groen, Tatsoi, Amsoi rood en groen (oud zaad), Mini Paksoi's Hok Du en Green Stem (oud zaad).Geplant: Diverse frambozen mtfd/nmm Quote
kenbeimer Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Weer 9 solemacher aardbeitjes in de volle grond gezet. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
aalterse-willy Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Zoals beloofd, hier enkele foto's van mijn werk gisteren.De bonenstaken. Bresse, Amrock en boerenganzen samen, ik denk dat er een ganzenkuiken uitgebroed is, zag een kapotte schaal. En dan de aanplant van gisteren, Patatten staan er goed bij en de late komen nu ook goed boven. Die kleine duvels kruipen door de mazen van de afsluiting, voorlopig blijven ze van de erwten af, al een geluk. Zo dat was het. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
jeanne-heijmans Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 wat staat het er allemaal super netjes bij je. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.