Geplaatst: 30 januari 201412 j Gemeten op mijn balkon, op 7 m hoogte:Afgelopen nacht voor het eerst dit winterseizoen een temperatuur ietsje onder nul: Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 30 januari 201412 j Ik hou van het woord 'winterprik' De 2 avocado's die buiten staan, zien er nog steeds min of meer gezond uit.Als het wat warmer wordt zet ik ze in volle grond, in de hoop dat we volgend jaar terug zo'n zachte winter krijgen. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 30 januari 201412 j Auteur Geef mij maar een zomerprikje... Hier nog steeds lichte vorst, al een paar dagen en nachten.De sneeuw verdwijnt maar langzaam voor de zon, maar die laatste maakt het wel vrolijk winterweer.
Geplaatst: 30 januari 201412 j het vriest hier nog steeds! Gister -2, vandaag maar -1, maar het voelt als -10 ofzo. Brrrr, die wind! Wel mooi though:
Geplaatst: 30 januari 201412 j Heb net 30 km gefietst lekker weer. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 30 januari 201412 j Lekker zonnetje in Brabant Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 30 januari 201412 j de thermometer geeft hier -4 aan maar het voelt idd nog kouder door de wind
Geplaatst: 30 januari 201412 j Dat was hier ook -4 en een stevige wind,maar je kan je daar op kleden hoor. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 3 februari 201412 j De kat heeft zojuist een vlieg gevangen. De eerste dit jaar. Het voorjaar komt er aan.
Geplaatst: 3 februari 201412 j Op m'n terras is het best wel aangenaam.Ik kan er zonder jas in het zonnetje zitten Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 3 februari 201412 j Het is heerlijk weer in Groningen! Lekker zonnetje. Tot mijn verbazing lag er in het Noorderplantsoen her en der nog ijs op de wandelpaden te smelten, lekker glad! Maar mooi was het wel:
Geplaatst: 3 februari 201412 j Hier dooi na ijsregens. De sneeuw komt met lawines van het dak vallen, lekker gevaarlijk! Gelukkig geen katten of kippen getroffen.. Komende nacht -8 dus lekker glad morgen vrees ik..
Geplaatst: 3 februari 201412 j ijsregen... lekker dan! Morgen zo veel mogelijk binnen blijven dus? Of kun je preventief de sneeuw van het dak schuiven?
Geplaatst: 5 februari 201412 j ijsregen... lekker dan! Morgen zo veel mogelijk binnen blijven dus? Of kun je preventief de sneeuw van het dak schuiven? Nee helaas gaat niet, de ondergrond is te glad voor een ladder... nog een paar dagen geduld en dan is alles eraf..pff duurt lang.
Geplaatst: 9 februari 201412 j Het weer voorspelt niet veel goeds deze week veel regen en een hoop wind. Getverderrie !! Ik heb dan liever een beetje vorst en geen wind
Geplaatst: 9 februari 201412 j Auteur Ja dit is guur vies weer, maar in de kas wel lekker, groeizaam die temperatuur... Mmmm , lekker in de kas 22 graden Je moet de thermometer in de schaduw hangen, vooral in de kas, daar is geen wind die voor koeling zorgt.Ik heb de thermometer op het laagste punt (daar zitten de planten ook) uit de zon, scheelt een graadje of 12...
Geplaatst: 9 februari 201412 j door het kletsnatte weer heeft m'n ventje niet kunnen verder doen om de serre(kas) te zetten...hopelijk volgende week wel
Geplaatst: 9 februari 201412 j Het weer voorspelt niet veel goeds deze week veel regen en een hoop wind. Getverderrie !! Ik heb dan liever een beetje vorst en geen wind Idem.... Ook kruipt er al véél te véél ongedierte rond naar m'n zin.... ( vooral bij de kippen )
Geplaatst: 10 februari 201412 j Vandaag voor het eerst een beetje lentegevoel. Geen wind (wat heerlijk!!!) en toen ik net met mijn wolfjes in het park liep, hoorde ik een specht
Geplaatst: 12 februari 201412 j De gemiddelde temperatuur is aan't stijgen.De 'winter' zit erop, op naar de lente! Tussen m'n ruggetjes knoflook zit soms een sloot water...het weer mag wel eens gaan veranderen. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 12 februari 201412 j Het is lekker buiten, mooie blauwe lucht, alleen de weers voorspellingen voor vanmiddag brrrrr maar we wachten af miss val het mee.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.