Geplaatst: 5 januari 201412 j hoi ik moet een verslag maken van biologie dat te maken moet hebben met een natuur wetenschappelijke methode. ik kan echter geen onderwerp vinden op internet. zouden jullie me misschien op gang kunnen/willen helpen met een onderwerp? alvast bedankt
Geplaatst: 5 januari 201412 j Weet je al wat een natuurwetenschappelijke methode is, Rommert? Als je dat weet/begrijpt is een onderwerp (om het mee te gebruiken) niet zo moeilijk meer. groeten van...... een leraar (En die willen vooral dat je iets opsteekt van zo een opdracht.....soort beroepsmisvorming ) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 5 januari 201412 j Zoek rond via google, dan vind je vrij snel wat het is. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 6 januari 201412 j Ha hier nog een (ex)bio-docent! Gebruik vooral je fantasie, het onderwerp kan van alles zijn. Het gaat erom dat je kan toepassen wat je al weet over de nw-methode. Zoek iets op wat je nieuwsgierig maakt en werk vanuit daar. Denk bijv. aan medische technieken, landbouwvraagstukken, ecologische problemen, en nog veel veel meer. Succes! Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 8 januari 201412 j Auteur he die bio docenten had ik niet eens gedacht dat die hier rond zwierfen had ik ook wel kunnen weten ja ik heb mn vader al gevraagd en ik heb al een mooi verslagje inmiddels
Geplaatst: 8 januari 201412 j Het bericht is geplaatst in 2011. Reageren heeft niet zo veel zin denk ik . Rommert zal inmiddels wel afgestudeerd zijn
Geplaatst: 8 januari 201412 j hoi ik moet een verslag maken van biologie dat te maken moet hebben met een natuur wetenschappelijke methode. ik kan echter geen onderwerp vinden op internet. zouden jullie me misschien op gang kunnen/willen helpen met een onderwerp? alvast bedankt zondag 5 jan 2014. En is het verslag klaar??? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 9 januari 201412 j Thea, het is of ik mijzelf hoor spreken tegen die pubers van mij.'t Is toch ook overal hetzelfde liedje
Geplaatst: 9 januari 201412 j tsssk mensen, beetje beter opletten hoor! he die bio docenten had ik niet eens gedacht dat die hier rond zwierfen had ik ook wel kunnen weten ja ik heb mn vader al gevraagd en ik heb al een mooi verslagje inmiddels
Geplaatst: 9 januari 201412 j Maar om het topic mooi af te sluiten met een happy end, wil ik tóch wel even het resultaat weten Rommert. Je hebt mij nl. aan het googlen gezet om als A-natuurkundige op zoek te gaan naar wat een natuurwetenschappelijke methode is enz enz
Geplaatst: 9 januari 201412 j haha ja geedee dat is eigenlijk wel het leuke aan zo'n vraag!!!ik had/heb ook geen idee wat natuurwetenschappelijk inhoud, dus zo leren wij duidelijk iets via rommert! rommert thnx dus en dan nu het resultaatverslagje please...... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 januari 201412 j Auteur haha dan ben ik dus niet de enigste die het niet wist ik heb hem nog niet ingeleverd dat ga ik maandag doen
Geplaatst: 9 januari 201412 j Dat wordt na maandag ,er zijn mee kijkers ....................... Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 28 januari 201412 j Auteur ja ik heb hem ingeleverd (gister pas) maar gister hadden we een toets en als je die opdracht erbij inlevert krijg je een halve punt extra
Geplaatst: 28 januari 201412 j Nou sorry Rommert. Leuk dat je je weer laat horen , maar nu weten we nóg niks !@!
Geplaatst: 28 januari 201412 j En wat was het onderwerp dan?... Ik ook nieuwsgierig sinds ik de term "natuurwetenschappelijke methode" door Rommert heb opgezocht...
Geplaatst: 28 januari 201412 j Zou Rommert ons nu niet meer interessant genoeg vinden? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 1 februari 201412 j Auteur oh dat valt met deze student nog wel mee maar ik had met de opdracht erbij iets van een 5.6 ofso het was nogal een moeilijke toets
Geplaatst: 1 februari 201412 j tsss.... Rommert. Leuk: moment van inleveren : bekend. Cijfer voor ingeleverde opdracht : bekend. MAAR : WAT HEB JE NOU INGELEVERD ?? ONDERWERP WAS ???
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.