Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Vandaag een kaartje door de brievenbus Was niet thuis, zaadjes paste niet door de brievenbus ws. Wordt nu morgen weer aangeboden ( ben de hele dag niet thuis) nu brengen ze hem naar het postkantoor waar ik hem dinsdag pas kan halen thumbdown: nog even geduld dus

Fijne pasen allemaal.

Ik weet niet of het daar aan ligt, hier werd hij als brievenbuspakket afgeleverd wat inhoud dat ze m scannen alvorens ze hem overhandigen. Misschien is dat ook met jullie enveloppe het geval?

Kon je niet middels het briefje een ander aflevermoment kiezen?

Wel jammer dat je nu nog op hem moet wachten maar hij is het vast waard

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Ja normaal geven ze zoiets ook bij de buren af, ik weet alleen dat er veel buren weg zijn in het paasweekend.daarom maar voor het postkantoor gekozen. Hopelijk nog voor vijf uur thuis vandaag. Hij is dus in iedergeval lekker dik...

Geplaatst:

Gisteren de envelop binnen gekregen. Zitten leuke zaden in. Stuur hem dinsdag a woensdag door.

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Geplaatst:

Er komt nog 1 ronde voor de zomer, en opgeven kan bij mij

Stuur me een PM met naam, adres, telefoonnummer en emailadres en ik zet je op de lijst voor de volgende ronde! Hou de eerste pagina in de gaten om te zien hoe ver we nu zijn (dus wanneer jij aan de beurt bent).

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

maak vanavond een nieuwe enveloppe

raar dat het niet is gekomen

heb zaden zat dus komt goed

Morgen gaat de nieuwe op de bus

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Ik ben zelf vroeger postbode geweest... als een envelop wat uitsteekt of als er 2e hands postzegels worden gebruikt kan hij blijven steken in de machine. Dan komt hij op een hoop te liggen en wordt tzt wel een keer afgehandeld als tenminste het adres er nog op staat. Bij 2e hands postzegels krijg je dan tzt een boete.

Helaas is de post niet zo betrouwbaar meer... ik heb de laatste tijd ook wat nare ervaringen gehad..

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe enveloppe gemaakt met 60 soorten groente en bloemen

de enveloppe is kwijt geraakt na ik hem heb verstuurt dus door mij

ik hoop dat het zotoch goed komt

hij is onderweg

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Wauw, zo veel? Gezien de problemen die wij hier in Brabant met de post hebben (zowel op kantoor als thuis), zal het mij niet verbazen als de envelop over een paar weken gewoon aankomt. Ik heb vorige week een brief ontvangen die op 13 januari is verstuurd...

Geplaatst:

Ohhhhh wat een geweldige post vandaag! Gewoon een soort van snoepwinkeltje! Echt super. ...

Ik heb de hele avond zaadjes zitten bekijken en er zaadjes uitgehaald. Morgen voeg ik zelf zaad toe en hoop ik deze morgen of vrijdag weer door te sturen. Ik moet nog wel even checken naar wie?

Super leuk dit zeg! Goed idee

2014042320335658511398288760.jpg2014042320342373601398288777.jpg

Geplaatst:

Ik heb wel interesse

Edit: ik heb hier nog een zakje Habanero peperzaden. Helaas niet mijn favoritie peper dus ze mogen wat mij betreft allemaal weg. Mijn Little Elf peperzaden zijn voor Stan.

Geplaatst:

Hey, ik zie mijn zaden daar (prei en schorseneer), wat leuk!

Nog een slechte (?) nieuws, ik ga vanaf Zondag op vakantie (1 week), dus ik hoop dat de envelop voor Vrijdag hier is (ik heb ook 1 werkdag nodig om hem naar de post te brengen en post is op Zondag hier gesloten), ik ben op dit moment volgende in de lijst. Hopelijk krijg ik hem vandaag of morgen, anders heb ik een grote probleem.

Ik zou dat vroeger hebben geschreven, maar ik dacht echt dat het envelop vroeger zou komen (eigenlijk al voor de MTFD).

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:
Wauw, zo veel? Gezien de problemen die wij hier in Brabant met de post hebben (zowel op kantoor als thuis), zal het mij niet verbazen als de envelop over een paar weken gewoon aankomt. Ik heb vorige week een brief ontvangen die op 13 januari is verstuurd...

Echt? ik woon ook in Brabant maar bij mij komt de post bijna altijd binnen 48 uur aan...

Is het misschien een idee om de enveloppe in het vervolg altijd als brievenbuspakketje te verzenden? Dit kost niet meer dan normaal (€3.84) en dan krijgt de ontvanger een code waarmee het pakketje gevolg kan worden. Deze kan dan eventueel aan de ontvanger worden gestuurd met als bijkomend voordeel dat hij/zij kan zien wanneer de aflevering gepland staat .

Als jullie het niets vinden is dat ook prima maar gezien de strubbelingen dacht ik, ik gooi het in de groep

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Top beerTjerinke, dat zijn er super veel. Ik zal hem inderdaad naar de volgende doorsturen als brievenbus pakje goed plan. ( hij moet eerst nog even aankomen) wacht geduldig af...

Geplaatst:

Zo, weer even een update gedaan. Beertjerinke, dankjewel voor je gulle gave! Hopelijk komt de "oude" envelop ook wel weer boven water (kan misschien wel even duren ja...).

Impy, als je interesse hebt stuur dan naam, adres, telefoonnummer en email naar me op. Ik zet je dan op de lijst voor ronde 4!

Ik ben de komende dagen niet zoveel online (want bij oma, geen wifi hier en overdag druk aan het werk). Kan dus zijn dat de lijst niet zo vlug wordt bijgewerkt als normaalgesproken.

Overigens zie ik een THT van 2017 op de pastinaak. Dat kan echt niet hoor, alle info die ik vind zegt dat ze maar 1 jaar volledig kiemkrachtig zijn. Dus misschien nog 1 ronde mee maar dan houdt t op vrees ik (of je moet het hele pakje zaaien in de hoop dat er nog een paar kiemen )

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...