Limoen Geplaatst: 8 november 2014 Geplaatst: 8 november 2014 Ben benieuwd naar envelop b. De zaden heb ik al klaar liggen dus ik hoop hem (als hij tenminste maandag binnen komt) dinsdag door te sturen naar de volgende. Dan komt in envelop b ook weer een beetje de vaart! Quote
Holland Geplaatst: 8 november 2014 Geplaatst: 8 november 2014 Wanneer starten jullie de volgende ronde? Quote Vriendelijke groeten, Holland
japie101 Geplaatst: 8 november 2014 Geplaatst: 8 november 2014 Ik heb envelop C vandaag opgehaald bij de buurvrouw (was daar bezorgd omdat ie toch niet door de brievenbus kon, en ik was niet thuis) Ik ga dit weekend snuffelen en de envelop wordt dan begin volgende week bezorgd bij Jenneke. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Almond Geplaatst: 9 november 2014 Geplaatst: 9 november 2014 Holland, geen idee. Ligt er aan wanneer deze rondes klaar zijn. Wellicht kan Suus een betere iinschatting maken Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
SuusP Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Geplaatst: 9 november 2014 Holland: wat Almond zegt. Je kunt op de lijst op de eerste pagina zien waar de enveloppen nu zijn en hoe ver ze nog moeten, verder hangt het helemaal af van hoe snel mensen de envelop wegbrengen/doorsturen dus daar heb ik geen invloed op. Ik verwacht wel dat we voor feb. nog een ronde kunnen starten (dat is érg aan de veilige kant). Marijke, je indelen bij Den Haag is geen probleem. Zet het erbij voor de volgende ronde. Zo te zien is het dus ongeveer fifty-fifty betreft versturen / wegbrengen. Dan weet ik voor mij persoonlijk dat het nog de moeite waard is om mensen op locatie te blijven indelen . Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Holland Geplaatst: 9 november 2014 Geplaatst: 9 november 2014 Oke dankuwel voor uw reactie. Ik zal 't ter zijner tijd in de gaten houden Quote Vriendelijke groeten, Holland
Enjoy! Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Fijn dat de enveloppen nu lopen!! Quote
Limoen Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Helaas envelop B is nog niet binnen Quote
runninggirl Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Post NL bezorgt ook niet meer op maandag. Quote
Monika Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Envelop A is binnen, vanavond waarschijnlijk geen tijd, maar hoop em uiterlijk morgen na te kijken. Donderdag verstuur ik de envelop naar Taartina. Quote
Jenneke Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Zonet zadenenvelop C ontvangen van Japie. Hij zit behoorlijk vol. Heb helaas donderdag pas tijd om hem uit te zoeken . Breng hem dan zondag naar Lavendeltuin in Hoogerheide, we gaan dan toch naar Antwerpen dus komen er praktisch langs. Hopelijk is ze dan thuis anders past hij wel door de brievenbus (hoop ik want hij is behoorlijk dik )Lavendeltuin wil je je adres even PB-en? Quote
japie101 Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Ik vond het nog tegen vallen hoeveel tijd er in gaat zitten om alles goed te bekijken, sommige zakjes bevatten slechts een rasnaam, en dan moet er natuurlijk even ge-Googled worden wat het is en of we het kunnen gebruiken. Leuk om te doen, zitten echt wel verassingen tussen, maar dat kost wel veel tijd. Enfin, ik heb er leuke zaken uit kunnen halen, en geprobeerd vooral zaken toe te voegen die er nog niet in zaten. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
SuusP Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 Helaas envelop B is nog niet binnen Als het goed is, zou JohnnyQ1 de envelop naar Den Haag brengen. Neem even contact met hem op om wat af te spreken. Misschien is het handiger elkaar op een afgesproken punt te ontmoeten qua reistijd vanuit Bunschoten. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Limoen Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Johnnyq is nog erg druk maar waarschijnlijk is envelop b er vrijdag Quote
Jenneke Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Ik heb Lavendeltuin maar een PB gestuurd want ik zag dat ze sinds 3-okt niet meer op het forum geweest is, als het goed is krijgt ze een melding in de e-mail dat ze een pb heeft. Hopelijk reageert ze voor zondag. Als ze niet reageert zal ik de envelop dan naar Beertjerinke in Nieuwerkerk (dat is toch Nieuwerkerk in Zeeland?) brengen? Dat lukt nl eventueel ook wel. Quote
Groentjuh Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Oh Oh Den Haag, ik kan de envelop al ruiken. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
SuusP Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 Jenneke, als je niks hoort morgen dan stuur ik wel even sms en/of mail. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Ok, fijn dat je haar telefoonnummer en emailadres hebt Quote
zaaizee Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 goh wat verzetten jullie veel werk #hartje zou ik niet kunnen denk ik Quote
SuusP Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Geplaatst: 13 november 2014 En, Jenneke? Al contact gehad met Lavendeltuin? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Nee, nog geen antwoord gehad helaas. Quote
SuusP Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Geplaatst: 13 november 2014 Ok, dan zal ik haar sms'en dat je van t weekend langskomt. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Taartrina Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Ligt onder de brievenbus vol smart en al stuiterend te wachten op dé envelop .._/--- ---\_...._/--- ---\_...._/--- ---\_...._/--- ---\_...._/--- ---\_.. SuusP dan zal hij waarschijnlijk dinsdag of woensdag bij jou zijn Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
Monika Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Envelop A is gisteren verstuurd, zat echt behoorlijk vol. Leuke zaden eruit gehaald en weer erin gedaan. Quote
zaaizee Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 .._/--- ---\_...._/--- edit: bedoel spannend dit, duurt nu vast niet meer lang en moet nodig even in de zaden duiken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.