Geplaatst: 24 januari 201412 j Vandaag hebben wij helaas onze hond moeten laten inslapen. We weten dat we daar goed aan gedaan hebben, maar kreemig, wat is dit moeilijk! Hij is 14 geworden en we zullen hem vreselijk missen.
Geplaatst: 24 januari 201412 j Ach Jootje, wat ellendig... En wat een mooi beestje...Wat een vreselijke beslissing is dat toch ook altijd... Heel veel sterkte!!! En huilen mag he!
Geplaatst: 24 januari 201412 j Jootje, Sterkte. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 24 januari 201412 j Heel veel sterkte Jo! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 januari 201412 j sterkte jootjeen...kop op meisjespikey heeft een goed leven bij jou gehad en zal dus altijd ergens bij je zijn![en dit is niet zweverig bedoeld, hé] Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 24 januari 201412 j Veel sterkte Jo...ik weet hoe veel pijn het doet....en leef met je mee! XXX De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 24 januari 201412 j Ach Jo wat sneu. Dikke knuf van ons. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 januari 201412 j Jeetje Jo... wat erg. Wat leeg nou in huis, allemaal rotstilte, en niet meer uitlaten.... jak.... Sterkte meid, voor jou en je hubbie. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 25 januari 201412 j Och Jo, heel erg rot!Ik leef ket je mee.Dikke knuffel! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 25 januari 201412 j Zo moeilijk om te moeten beslissen over het leven van je hond.Je wilt je maatje niet kwijt maar je wilt ook niet dat hij lijdt.Sterkte.
Geplaatst: 25 januari 201412 j Jo, wat ontzettend verdrietig is dit Heel veel sterkte met het verlies van Spikey en weet dat je de juiste keuze gemaakt hebt, om lijden te voorkomen. Dag Spikey ! Onderstaand gedicht heb ik op het kaartje gezet nadat mijn oudste hond ingeslapen is: God saw you getting tiredA cure was not to be.So He put His arms around youAnd whispered: "Come to Me"With tearful eyes we watched youAnd saw you pass away.Although we loved you dearlyWe could not make you stay.That golden heart stopped beatingHard working paws at rest,God broke our hearts and proved to usHe only takes the best!
Geplaatst: 25 januari 201412 j Heel veel sterkte gewenst! Lijkt me een vreselijke gebeurtenis, maar aan de andere kant: tot op het laatste moment hebben jullie Spikey de best mogelijke zorg geboden, heel mooi! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 januari 201412 j heel veel stekte een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 26 januari 201412 j ik weet dat zo een verlies zo pijn doet. De dagen zijn zo anders nu..in huis een lege plek.Ookal is 14 jaar een lange tijd, als we van een dier houden is het altijd te kort.Maar jullie herinneringen aan Spikey blijven..die kan niemand je wegnemen.Heel veel sterkte ! ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 26 januari 201412 j heeel veel sterkte Jo, ik hoop dat de mooie herinneringen het verdrietlichter maken. Spikey heeft ongetwijfeld een geweldig leven gehad met jou,veertien jaar lang . sterkte een een stevige poot van onze hond
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.