Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet gebruikelijk om een onderstam op te groeien om te zien welke soort bloesem dit geeft.

Dit is een 'nieuw' type onderstam voor de prunus soorten: Krymsk86 ook wel Kuban genoemd (kruising tussen Perzik en kerspruim) werd goed bevlogen door bijen, misschien komen er zelfs vruchten aan? Zonder meer een hoge sierwaarde

Krymsk8662081396812411.jpg

Geplaatst:

Appel James Grieve, 3e voorjaar nu. Zit goed vol bloesem. Meer dan de helft van de bloesems/vrucht-aanzetten knip ik weg met een week of 2.

DSCN560727971396875964.JPG

Notarisappel. Zelfde.

DSCN560650231396875994.JPG

Geplaatst:

mijn rodebessenstruikje staat in bloei en heeft al mini besjes!

IMG_20140407_145304.jpg

en met hand, want anders wilde hij niet scherm stellen in de wind

IMG_20140407_145347.jpg

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Twee foto's van gisteren: de grote boom op mijn volkstuin en een close up van een bloesemtrosje. Opvallend is dat "mijn" boom net begint terwijl de rest al zo'n beetje is uitgebloeid!

210414groteappelboom28701398149978.jpg

210414bloesemgroteboom96251398150002.jpg

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:

Bij mij stond ook een appel net op open gaan gisteren. De Lemoen. Zijn kennelijk de latere.

Geplaatst:

Ken ik niet Bit, de Lemoen? Interessante appel, wat ik zo lees op Fruitbomen.net!! Komt qua pluktijd ongeveer overeen met "mijn" appel, maar qua kleur en vorm niet zo. Is dit een oude appelsoort?

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Ghrones. Stel je vraag even in betreffende topic ( s ). Dan kan ik je vraag hier verwijderen.

Dit topic gaat over bloesemfoto's

grtz.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...