Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Helpt het als we een handtekeningenactie voor je houden?

Geplaatst:
Geplaatst:

Help Piroska de mtfd door

Geplaatst:

Ik zal onze zoon dan is extra zielig laten kijken dan kan je er dat nog als fotokaartje aan toe te voegen, dat zielig kijken is zijn specialiteit Dan verplaatsen ze het wel hoor

Nog even verder klagen:

muis 1 en 2 zaten van de week keurig in de val 's nacht, na mij eerst een uur wakker te houden. Vannacht zat de derde er in maar die vond het nodig om met val en al nog wat gaan rond te lopen en op en neer te springen om zo extra veel kabaal te maken. Kan je 's nachts nog maar is buiten om een zware steen te zoeken en dan wee de zolder op om een moord te plegen

Geplaatst:

Ik klaag over mezelf. Ik heb gordijnen al jaren in een koffer..die wil ik nu op maat gaan maken voor de kamer die we aan t opknappen zijn. De plooien zijn al gemaakt en er zitten van die plastic strips ingenaaid, met van die haakjes die je er af kan schuiven...maar die haakjes heb ik dus even niet meer geen idee waar ik die ooit ( 15 jaar geleden?) heb gelaten...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

die haakjes bestaan nu nog steeds. daar kan je vast wel nieuwe voor kopen. (hema?)

ze liggen niet ergens onderin de koffer?

Geplaatst:

Ojee... das niet handig... Wil je éindelijk die gordijnen ophangen... zijn de haakjes zoek...

Maar wat Loes dus zegt... die zijn zeker nog te verkrijgen.

Misschien ff foto maken en plaatsen? Misschien heeft iemand van ons nog ergens wat liggen en anders zijn ze wel te koop en kunnen we opsturen?

Geplaatst:

Oh dat hebben ze zeker nog te koop bij de hema. Maar toch zonde inderdaad!

Hier even klagen op mezelf. Ik ben vanavond door gezelligheid vergeten mijn parkeerkaartje te verlengen. Je raadt het al... scoor direct de eerste boete van mijn leven!

Geplaatst:

Dank Dames. Dus jullie denken dat je de losse haakjes nog kan kopen? Dat je niet het hele systeem opnieuw moet kopen? Nee helaas Loes..niet in de koffer, niet bij mijn naaispullen/knutselspullen of lappen.

Morgen zal ik even een foto maken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nou Jet, ik weet het wel zeker zelfs bij bouwmarkten kan je ze kopen. Google maar eens gordijnhaakjes met dan een grote bouwmarkt of meubeltoko.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

hebben we een prima keukenweegschaal van 25 euro, doet ie het niet meer omdat het aan/uit knopje van 0,15 euro stuk is

en dat knopje zit vastgelijmd! in de onderkant....en is niet los te koop...de RobO vermoedt hier opzet

gaan we lekker toch repareren met een ander knopje

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ojaa.... Daar irriteer ik me altijd ook zo aan... Dingen die zo gemaakt worden dat je ze niet kunt repareren. Bijvoorbeeld het aan/uit knopje op een tv... kapot? nieuwe tv kopen... Lang leve de consumptiemaatschappij...

Geplaatst:

ja, wij gaan eens kijken bij repaircafe hier in Haarlem, kunnen we de consumptiemaatschappij lekker mee pesten ...take thát, consumptiemaatschappij !

Geplaatst:

Werd ik vanmorgen vroeg gewoon wakker van een verschrikkelijk geluid, het klonk alsof mijn telefoon flink stuk aan het gaan was. Maar nee, het was een NL veiligheidsalert. Jeweetwel, daar kun je je telefoon voor instellen. Als er dan in jouw buurt een giftige fabriek ontploft, of je buurman staat met een bom op straat, dan krijg je daar bericht van. De alert zei: "het is superglad, ga niet de straat op!". Wtf? Superglad? Is dat serieus een NL VEILIGHEIDSALERT NIVEAU 2 waard om verdorie half acht zaterdagmorgen? Seriously?!

Geplaatst:

door die melding heb ik gewoon heen geslapen

maar nee de melding was niet overdreven voor degene met auto.

het was echt super glad op de hoofdwegen en snelweg. op onze klinkerstraat was het niet glad dus mijn man dacht ook dat hij, ondanks de melding, wel ff met de auto weg kon. normaal is hij wel van het slippen door de sneeuw enzo, maar vanochtend vond zelfs hij het niet grappig meer. veel ongelukken met enkele zwaargewonden en stukken snelweg volledig afgesloten.

Geplaatst:

tsja ik verwacht van mensen die smorgens aan het verkeer gaan deelnemen eigenlijk dat ze voor ze weggaan gewoon even het weerbericht checken als het gevroren heeft snachts. Als het glad is staat daar altijd leuk een melding van bij. Ik vind een NL Alert toch echt een te zwaar medium hiervoor. Nl Alert is voor levensbedreigende situaties zoals giftige rook of een bommelding of een invasie van de russen. Gladde wegen vind ik toch echt wel even van een andere catagorie hoor.

Geplaatst:

tja geen idee, ik was er niet bij. maar blijkbaar was het zo glad dat het levensbedreigend was.

snelwegen afsluiten doen ze ook niet zomaar lijkt me.

Geplaatst:

Ik wil even klagen dat ik zo druk droom de laatste tijd. Er gebeurt van alles, al heeft het meestal te maken met varkens of ons landgoedje

Gisternacht was er een olifant ontsnapt ergens, en die liep hier rond te stampen. We moesten er voor wegrennen, verstoppen, en weet-ik-wat-nog-meer. Geen idee hoe ik er bij kom, heb niets met olifanten en er ook niets over gezien in een film of serie ofzo voor het slapengaan.

We gaan op tijd naar bed, slapen ergens rond half 11. En de wekker gaat om half 7. Maar dan gaat Joep er uit, en draai ik me nog een uurtje om. Lijkt me toch meer dan genoeg slaap. Teveel?

We kijken even een klein uurtje wat leuks voordat we gaan slapen. Dus we zijn niet nog keihard aan het werk voordat we naar bed gaan ofzo.

We hebben genoeg frisse lucht in de slaapkamer, en verder kan ik niets bedenken...

Geplaatst:

Toch niet zwanger

Geplaatst:

Denk dat je toch nog te druk in je hoofd bent voor je in slaap valt.

Een uurtje van te voren alleen lezen helpt.

Geen beeldscherm in elkgeval.

Telefoon uit.

gewoon even rust creëren.

Ook na 17:00 geen koffie meer of andere cafeïne houdende dranken.

Een kamille thee of warme melk?

Dat helpt mij erg.

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Ooit gelezen dat je van salie prettig gaat dromen...

Anders is warme custard een goed alternatief.

Geplaatst:

Help!!!!!

Kan iemand me van die bellen in mijn oren afhelpen?

Dat is soms niet uit te houden! En ik versta niet wat men zegt, erg hoor.

Veel te veel lawaai moeten horen in mijn jonge jaren, fabrieksbouw!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Heel vervelend om constant geluiden/geruizen in je oren te horen.

Ik heb wel eens overlegd met een audioloog en die vertelde dat het mogelijk is om een gehoorapparaat zodanig af te stellen dat het continue geluid onderdrukt wordt. Misschien heb je hier iets aan?

Geplaatst:
Ik wil even klagen dat ik zo druk droom de laatste tijd. Er gebeurt van alles, al heeft het meestal te maken met varkens of ons landgoedje

Gisternacht was er een olifant ontsnapt ergens, en die liep hier rond te stampen. We moesten er voor wegrennen, verstoppen, en weet-ik-wat-nog-meer. Geen idee hoe ik er bij kom, heb niets met olifanten en er ook niets over gezien in een film of serie ofzo voor het slapengaan.

We gaan op tijd naar bed, slapen ergens rond half 11. En de wekker gaat om half 7. Maar dan gaat Joep er uit, en draai ik me nog een uurtje om. Lijkt me toch meer dan genoeg slaap. Teveel?

We kijken even een klein uurtje wat leuks voordat we gaan slapen. Dus we zijn niet nog keihard aan het werk voordat we naar bed gaan ofzo.

We hebben genoeg frisse lucht in de slaapkamer, en verder kan ik niets bedenken...

Ik ga ontzettend dromen als ik nog vlak voor het slapen achter de computer zit.

Daar moet bij mij eigenlijk meer als een half uur tussen zitten.

Geplaatst:

Hm, wat tips om mee te werken

Het zal vast aan mijn werkzaamheden overdag liggen, want 's avonds doen we eigenlijk altijd hetzelfde, en er zijn ook tijden dat ik niet zo droom.

Ik drink 's avonds geen koffie of andere cafeïne houdende dranken. Wel iets (limonade, sap,) met suiker. Dus geen rustgevend theetje ofzo. Ik val altijd erg snel in slaap, lig nooit te piekeren of te draaien of te denken. Ik slaap ook aan 1 stuk door, dus misschien moet ik allang blij zijn haha.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.