Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

kun je ze daar bij gmail niet terughalen?

bij livemail is er een tekstknop onderin "verwijderde berichten herstellen" en dan vind je vaak de recent uit de prullenbak verwijderde berichten weer terug

en je kunt het vragen: linkje

Geplaatst:

Wat ge ook kunt proberen is om de afzenders te vragen die mails terug te sturen, vaak krijg je dan de hele conversatie terug.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Dank jullie.

Ik ga zo eerst de link van Rob0 uitproberen, ik heb ook nog de verzonden items, die zijn blijven staan. Maar eventuele nieuwe berichten zouden wel verdwenen kunnen zijn. Verder heb ik wachtwoord onthouden uitgeschakeld, er moet vanaf nu mét wachtwoord ingelogd worden.

Edit: het is gelukt, dank!

aangepast door Gast

Geplaatst:

Via de verzonden items kunt ge wel een deel van de conversatie terug krijgen, soms ook helemaal. Open die maar eens.

Geplaatst:

Klopt Willy, maar ik heb nu via de link van Rob0 ook de verdwenen berichten terug.

Inmiddels heb ik ook een nieuw wachtwoord, dat was nodig om ze terug te krijgen.

Geplaatst:

De moestuin is zeik en zeik en zeik nat! Staat gewoon blank... Gelukkig dat ik een aantal bakken heb die iets hoger zijn... Maar scheelt niet veel... En zak ook weg dus wordt ietwat gevaarlijk om de paden te belopen... Zo nat is het dit jaar nog niet geweest.

Klacht 2:

De kat heeft haar eten gelijk weer OP MIJN BED uitgekotst...

Nu maar hopen dat ik het dekbed voor vannacht weer droog krijg...

Klacht 3:

Ik reed naar huis met erg zwaar beladen fiets met oogst. Komt me op de Peizerweg (tussen spoor en Paterswoldseweg) op het fietspad een veegwagen tegemoet (eenrichtingsverkeer!). Hij had nog tijd genoeg om te stoppen voor een afrit zodat ik daarlangs de stoep op zou kunnen. Want... verder totaal ingesloten door stoepranden en betonrandjes voor de parkeerplaatsen. Dus kon nergens heen. En de veegwagen ging tegen het verkeer in en blokkeerde het gehele fietspad.

Dus... patstelling... Hij was gewoon doorgereden tot ie voor mij stond. Ik kon nog steeds nergens heen. Dat gebaarde ik hem ook... Hij gebaarde terug dat ik de stoep op moest. Ik gebaarde dat dat niet ging om dat de fiets voor mij te zwaar was om de hoge stoep op te tillen. etc etc... Patstelling. Hij wilde dus pertinent niet die vijf meter achteruit rijden zodat ik die oprit op kon.

De brullende stier (veegwagen mét enorm lawaai) bleef voor mij staan met de mokkende, mij niet meer aankijkende, voor zich uit mopperende chauffeur erin.

Niet dat ie er ff uitkomt om mij te helpen oid... Nee, natuurlijk niet.

Dus daar stonden we. En we hadden er nog stééds gestaan mits ik niet een afspraak had met een CVmonteur hier ter huize. (hihi had er dan gewoon mn fles rosé en een broodje bijgepakt... )

Dus... toen er achterliggers aan kwamen heb ik die jongen aangesproken en om hulp gevraagd. Deze was zo vriendelijk om van zn fiets te stappen en mij te helpen.

Het nummer van de veegwagen onthouden: nr. 1157... En de milieudienst gebeld om een klacht in te dienen. En daarvoor wil ik een leidinggevende spreken en niet alleen de telefoonbeantwoordpersoon. Nu wacht ik dus om teruggebeld te worden. Maar ik gok erop dat dat vandaag niet meer gaat gebeuren en ik er morgen weer achteraan moet... Ben benieuwd...

Vervolgens in het Noorderplantsoen staan naast de vijver twee milieudienstwagens de hele weg te blokkeren omdat ze tussen de wagens staan en een praatje moeten maken... Maar hier kon ik gelukkig wel gemakkelijk via de wandelpaden erlangs.

Geplaatst:

pfff, ik zou een grote zak stickers kopen en dan....

Geplaatst:
Geplaatst:

Update:

Na voor de derde dag gebeld te hebben naar de Milieudienst om in contact te komen met die leidinggevende is het eindelijk vanmiddag gelukt.

De betreffende veegwagenchauffeur was na zn dienst al komen binnenlopen en heeft toen gelijk gemeld dat ie "wat doms had gedaan"...

Vanaf het moment dat hij zag dat iemand mij hielp met mn fiets op de stoep te tillen en hij spotte dat het een electrische (dus zwaarder) was ging er blijkbaar wél een lampje branden.

Mijn gebarentaal van tilbewegingen maken in combinatie met schudden met mn hoofd om duidelijk te maken dat het niet ging is blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest?

Maar dus... de man had door dat ie fout zat en anders had moeten handelen. De baas weet ervan en heeft zn excuses aangeboden.

En over dat, tegen het verkeer in, het fietspad, al blokkerend, vegen? Nou..., zei de baas, dat is vaak veiliger als met het verkeer mee rijden...

Iets over dat de fietsers er anders aan alle kanten langs schieten...

Geplaatst:

Dikke donkerbruine rupsen vreten aan de watermeloenen zodat ze rotten waar ze liggen nog voordat ze rijp zijn, ben er al drie kwijt.

Geplaatst:

Verdorie dat is balen Willy.

Wil niet klagen, omdat ik tevreden ben

Geplaatst:

Vanmorgen zag ik dat die tomaat, die spontaan op de stoep groeide en die zo zijn best deed, kapot is

2015-09-1335111442161059.JPG

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Gecondoleerd met je tomaat.

Geplaatst:

Hele grote spin in de badkamer net terwijl ik stond te douchen bah

Geplaatst:

Die spin wordt daar niet anders van hoor.

Geplaatst:

Jawel hoor dat word dan een dooie spin bah moet dat ding niet in huis krijg er de kriebels van

Geplaatst:

Haast te druk om in de tuin te werken...

~PeG

~ Vita rosa est ~
Geplaatst:
Vanmorgen zag ik dat die tomaat, die spontaan op de stoep groeide en die zo zijn best deed, kapot is

2015-09-1335111442161059.JPG

R.I.P

Geplaatst:

Zere vingers van het zaden uit de koppen van de Mariadistel halen..au wat prikt dat! Ik ben op de helft...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Arme appelvrouw, kusje of blazen en alles is weer goed

Waarvoor gebruik je de zaden?

Geplaatst:

Dapper Appelvrouw!! Er is geen andere manier dan zere vingers oplopen?

Geplaatst:

Nou vandaag ben ik die koppen met een hamer te lijf gegaan en heb ik die geblutste zaadhoofdjes in een slacentrifuge gedaan. Straks eens kijken of Lie voor mij wil zwengelen...

Helaas blazen helpt niet Jane..de prikkers zitten voor een deel nog in mijn vel

Ik maak tinctuur van de zaden..en bewaar er een paar om weer uit te zaaien.

Geplaatst:

Tictuur voor zere vingers

Geplaatst:

Om stekkers uit ons vel te halen smeerde moeder er zwarte zeep op, een doekje er rond voor een paar uur en ze kwamen er gemakkelijk uit.

Dus, Appelvrouw, een paar uur met de pollekes in een vaatje zwarte zeep en dan mag Lie beginnen peuteren

Geplaatst:

Dank..moet ik eerst zwarte zeepplant zaaien

Klacht over mezelf: Waarom gil ik toch altijd als ik onverwachts een pad onder een opgetilde dakpan zie zitten..ik ben helemaal geen giller maar in dit geval en daarna til ik ze heus wel op om verderop neer te zetten. Gisteren had ik het weer, bovenop de KHG notabene..

Het ergste was in het voorjaar toe Lie een kruiwagen aarde voor me had afgegraven. Ik kneep de kluiten die erin zaten fijn, maar kneep op een gegeven moment in een pad die zich wijselijk ( dacht ie) als kluit verborgen hield. Toen moest ik zelfs 2 gillen slaken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.