Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Prachtig Frans! Je zou deze foto eigenlijk in het 'jubeltopic' moeten zetten

Geplaatst:

Die glascoating, is dat gespoten zoals verf? Dat kan ik namelijk niet zelf.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Bedankt Enjoy! het is inderdaad niets om over te klagen, ontsprong uit de problemen die Willy met zijn wagen had.

@ Willy; het aanbrengen is zelf wel te doen, de algehele behandeling zonder ervaring niet (klik hier voor een wat uitgebreidere uitleg daarover).

Excuus voor het tijdelijk niet klagen in deze topic.

Geplaatst:

Graag gedaan Frans!

Toch ook wat om te klagen: buiten zitten is niet echt een pretje... Er komen wolken groene luizen op mij zitten.. bah, blijkbaar zijn ze niet vies van knoflooklucht die zeer nadrukkelijk om mij heen hangt.

De muggen hoeven mij meestal niet maar de luizen des te meer.

Geplaatst:

En Nadi: wat knap dat je die foto over de tekst hebt gekregen. Hoe doe je dat?

Nou dat doe ik dus niet haha. Soms wanneer ik een foto plaats waarvan ik image-rotate moet doen doet hij dat vanzelf (ook wanneer er spaties tussen zitten) het maakt weinig uit het is compleet random wanneer wel en wanneer niet. Ik vermoed dat het een kleine bug is van de forum software wanneer je van je mobiel iets post. Of het kan ook zelfs specifiek voor mijn mobiel gelden

Ik zal eens kijken of er niet een stukje markup/code is die dat voorkomt.

Geplaatst:

Dat overlappen gebeurt ook met het roteren van een foto op een pc.

Het beste kan je eerst het bericht bekijken als voorbeeld en indien nodig (meestal wel), een groot aantal keren enteren om ruimte te creëren tussen foto en tekst.

Of indien dit lastig blijkt te zijn op een mobiel; gewoon de gedraaide foto in een apart bericht zetten.

Geplaatst:
Dat overlappen gebeurt ook met het roteren van een foto op een pc

Bij mij niet. Zal aan het fotobewerkingsprogramma liggen. Ik gebruik die van Windows.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik moest afgelopen zaterdag van 14.00 tot 24.00 uur werken, niet erg want heel de dag slecht weer voorspelt.

Dus niet, heel de dag prachtig weer!

Ben ik zondag vrij heel de dag regen en vandaag heel de dag regen!

zo moest ik even kwijt.

Geplaatst:

hoe lokaal kan de regen zijn

hier iets hogerop......gehele dag droog!

buienradar gaf alleen maar elende aan maar geen spat gezien

dus eigenlijk niets te klagen

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Nou, hier giet het anders hoor!

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Zou het vandaag niet echt droog zijn... is het een gewéldige prachtige zonnige warme zomerdag met een heerlijk windje erbij. Beter dan die benauwde bewolkte dagen van afgelopen week.

Maar klaag klaag... ben thuis en niet op de tuin... En zal je zien dat er van die onweersbuien (komen uit de richting van Noord Duitsland) vanavond ook weer niets terecht komt en dat het dan morgenmiddag wel de hele tijd regent (worden nu wat kleine buitjes voorspeld).

D'r valt écht niet op te plannen en mijn timing is niet goed.

Geplaatst:
Dat overlappen gebeurt ook met het roteren van een foto op een pc

Bij mij niet. Zal aan het fotobewerkingsprogramma liggen. Ik gebruik die van Windows.

Het gaat hier om het roteren bij het gebruik van de "img-rotate=" tags van het forum zelf.

Van mij mag de zon zich weer eens een tijd aandienen, dat grauwe weer is ook maar niets.

Regenton staat al een tijd vol en verder niet nodig gehad.

Geplaatst:
Zoooo
slakkencount staat hier op 2600 inmiddels

Dat is echt niet normaal! Hoe groot is je grond dan?

nou 400 meter met twee sloten

vandaag trouwens weer 150 toegevoegd, onder de rabarber, in de mierikswortel en de przwalki's

Geplaatst:
Het gaat hier om het roteren bij het gebruik van de "img-rotate=" tags van het forum zelf. .

Jij schreef: "Dat overlappen gebeurt ook met het roteren van een foto op een pc". Daar reageerde ik op

Of begrijp ik het niet goed? Dan wil ik daar even over klagen

Verder hoor je mij niet klagen: regen-regen-regen. Heerlijk

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Hier al 3 dagen regen voorspeld en nog geen drup gevallen. Nog even en ïk moet sproeien.

Geplaatst:

Sproeien moet ik sowieso omdat die ene bui die eraan komt niet genoeg gaat worden. Maar moet die verdraaide bui nu precies vallen als ik sta te sproeien? Klaag, Daar krijg ik zelf nog in een pestbui van.

Terwijl ik dit typ is de bui alweer voorbij. En de pestbui ook.

Geplaatst:

Anneke, er komt nog wel wat onze kant op vanuit Duitsland, niet zoveel als de rest van het land te verduren krijgt.

En... hee.... wat hoor ik buiten? De eerste druppels vallen in Groningen! oh.... en het houdt ook gelijk alweer op...

Haha Huub, dat was vast diezelfde bui als waar jij net over klaagde...

pssst... Anneke... heb je het topic van de NMM gelezen?

Geplaatst:

hier ook weer. buienalarm slaat uit dus laatste tuinwerk afronden en opruimen. 3 druppels en de hele bui is foetsie. dat is al de 3e dag op rij.

Het gaat hier om het roteren bij het gebruik van de "img-rotate=" tags van het forum zelf. .

Jij schreef: "Dat overlappen gebeurt ook met het roteren van een foto op een pc". Daar reageerde ik op

Of begrijp ik het niet goed? Dan wil ik daar even over klagen

Verder hoor je mij niet klagen: regen-regen-regen. Heerlijk

roteren met img-rotatie ging bij Nadi fout via de mobiel waarbij ze dacht dat het aan de mobiel kon liggen. Frans D reageerde daarop dat img-rotatie via de pc ook niet goed gaat.

het ligt dus niet aan de mobiel van Nadi.

Geplaatst:
Anneke, er komt nog wel wat onze kant op vanuit Duitsland, niet zoveel als de rest van het land te verduren krijgt.

En... hee.... wat hoor ik buiten? De eerste druppels vallen in Groningen! oh.... en het houdt ook gelijk alweer op...

Haha Huub, dat was vast diezelfde bui als waar jij net over klaagde...

pssst... Anneke... heb je het topic van de NMM gelezen?

Ja had ik gelezen. Het is een uurtje rijden voor mij, dus normaal was ik wel gekomen, maar het is ook Simmerdeis festival in Drachten en die afspraak staat al een jaar vast.

Geplaatst:

Aah... jammer, volgend keer beter dan Anneke.

Is Simmerdeis een nichtje van Op Roakeldais?

Geplaatst:

Ja zoiets, muziek en theater. Een beetje zoals het Oerol van vroeger, maar dan in het klein. Mocht ik het toch kunnen combineren haak ik last minute nog wel aan. Mee eten kan ik toch niet ivm voedselallergie.

Geplaatst:

Dacht van de witte luis en vliegjes af te zijn in m'n pruimenboom, kijk net en ze zitten er weer...

Verleden jaar zaten er twee zieke bomen bij m'n buurvrouw barstensvol met die dingen (echt miljoenen).

Ik heb ze toen gekapt op haar verzoek, was geen pretje om te doen, die dingen voelen ijskoud aan als ze op je huid komen en het waren echt sneeuwbuien bij het kappen.

Vermoed dat een groot deel eitjes heeft gelegd, die nu uitkomen en aangezien er bij de buurvrouw niets lekkers meer staat, ze bij mij maar komen buurten.

Tnx voor de uitleg assistentie Loes.

Geplaatst:

Klagen over een tekort aan regen. Hier is in 2 dagen meer als 40 mm gevallen. En in het onweer van het eind van de middag de bliksem ingeslagen. Bij de buren brand op zolder. Bij ons tv , satteliet ontvanger en modem kapot.

Geplaatst:

volgens mij heeft tuinLB wel een punt

regen161171464641833.jpg

regen241491464641843.jpg

noord braband vandaag

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Dat is inderdaad bij ons in de buurt. 2 dorpen verder.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.