Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Dat hoor je wel vaker... mensen ziek in het weekend. Snel weer opknappen!! Dan heb je nog wat aan je zondag misschien.

Geplaatst:

ff een luxeklaag: op weg naar de sneeuw stonden we 3,5 uur vast omdat een griekse! vrachtwagen was omgekiept in Duitsland

gewoon een stuurfoutje en de chauffeur had niks

toen we er langs reden bleken de duitse hulpdiensten er een echt feestje van gemaakt te hebben: 2 hijskranen (nuttig), 8! ambulances (nietnodig) met elk een grote partytent, 6 politiewagens (2 nodig) en 4 bergingswagens met een hoop bergingsvolk...3 brandweerwagens want er zat wat munitie in de wagen onderweg naar griekenland...vlgns mij maakten ze er een grote oefening van...of er was iets met griekse schulden...

aangepast door Gast

Geplaatst:

Nee dat is gewoon de "Deutsche Gründlichkeit"!

Geplaatst:

Stel dat het mis zou gaan, dan is wat overbodig leek wel nodig. Dan zijn ze al ter plaatsen en duurt het niet minuten. Natuurlijk is dan op veilige afstand wel zo verstandig.

Geplaatst:

'k Ga ne keer klagen se.

Ben ziek geweest, en mijn Bazin ook, en met zo lang niets te doen en al die vuiligheid te moeten slikken ben ik 'n paar kilo aangekomen.

Nu zou ik van mijnen groten baas moeten gaan regiemen!!!! Vasten wilt ze zeggen!

Zal 't gaan jaaaa?

Eerst mesten ze me zo vet als nen prijsos en dan moet ik honger gaan lijden!

Ne mensch kan toch afzien hé eer dat ge schonekes dood zijt.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Zit net naar een program op N2 te kijken over dieeten en dat ze dus niet werken en dat dat al 30 jaar bekend is. Laat je vrouw dat program maar eens gaan kijken, misschien hoef je dan niet te gaan vasten.

Geplaatst:

Maand vasten werkt wel, maar zoals bij alles gaat om wat je eet en hoeveel eten met mate en verstand.

En bewegen net zo, gezond leven.

Geplaatst:

Als je een `dieet` wilt doen en volhouden, dan moet het niet iets tijdelijks zijn, maar een manier van leven die je de rest van je leven kan volhouden. Wij volgen al enige jaren deze manier:

https://admin.imatrixbase.com/clients/12443/documents/Eat-Well-Edu.pdf

Niet voor de volle 100%, maar zo ongeveer 70-80%, het moet wel leuk blijven. Het belangrijkste is eigenlijk; zo min mogelijk granen. Ga eens na hoeveel brood/rijst/pasta je eet en kijk of je iets kan vervangen door groentes en fruit, en als je granen eet ga dan voor VOLKOREN producten, zodat je in ieder geval vezels binnenkrijgt.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Het blijft toch grappig, dat "gezond leven en daarmee op gewicht blijven". Ik eet namelijk juist wel brood, muesli en als ik daar zin in heb een pasta'tje, maar bijna geen vlees en ben daarmee zonder dat het de bedoeling was 10 kilo afgevallen. Gelukkig wel blij mee!

Geplaatst:

Onze kleine van 4 voelt zich ziek en wil gaan slapen. Maar voor het slapen gaant wil hij nog even naar de paprika plantjes gaan kijken... hangt hij net boven de vensterbank kas als hij moet overgeven. ... heel de paprika's onder het braaksel. Zucht

Geplaatst:

ach getsie . Dat wordt dus weer nieuwe zaaien. (moest er ook wel een beetje om lachen,sorry,zie dat zo voor me )

Geplaatst:

Ik heb me een half uurtje bezig gehouden met het er tussenuit te harken. Denk dat ze het gaan overleven al is de kans op schimmel nu wel reëel natuurlijk. Ging nog redelijk vlot eens het wat droog geworden was maar was wel een ranzig werkje binnenkort wat aanhogen met potgrond en dan komt het wel goed hoop ik.

Geplaatst:

Gatver

Geweldige omschrijving ook

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

wahaha vloeibare mest

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Ik erger me aan die ontelbare info berichten van het mtf..

in gebruikers paneel heb ik geen abbo's

Geplaatst:

Ik krijg geen berichten van het forum, alleen als ik een PB heb... zal toch ergens iets in je instellingen zijn...?

Geplaatst:

er stond iets op ja idd. maar toch vreemd als je geen abbo op een onderwerp hebt wel bericht krijgt omdat je geabonneerd bent op dat onderwerp ... huh? .. acgh ben er nu vanaf hoop ik

Geplaatst:

heb/had je misschien de optie aan "waarschuw mij bij antwoord" dan krijg je een bericht van elk topic waar je op reageert.

Geplaatst:
Ik erger me aan die ontelbare info berichten van het mtf..

in gebruikers paneel heb ik geen abbo's

Ik ook niet, maar ontvang wel berichten van een aantal seizoenen. Dat kun je onderaan het seizoen van keuze aanzetten.

Geplaatst:

Alweer 5 dagen geen internet..werk af en toe bij de buren..

grrrrrr oetjes

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Voor naar een afspraak gereden.

Geplaatst:
Alweer 5 dagen geen internet..werk af en toe bij de buren..

grrrrrr oetjes

Zojuist 2 uur met de helpdesk aan de telefoon gezeten. Donderdag en vrijdagook al een uur. Dat is echt lastig in Frankrijk..die jongetjes praten zooo snel..en begrijpen vaak niet dat je hun taal niet meteen snapt...gelukkig kreeg ik na een uur een hoofdtechnicien..sorry mannen, maar het was een vrouw en die was heel geduldig met een Nederlandse na veel proberen werkt mijn internet eindelijk..(ik ren ff naar de feestbaak )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Probleem!

Op 20 januari peper (Cayenne) gezaaid. En nu al:

DSC099713321425395802.JPG

Niks mis mee zou je zeggen. Toch wel: ze gaan veel te goed. Die kan ik echt niet tot medio mei binnen houden.

Dus zonet maar opnieuw gezaaid ...

Geplaatst:

Regelmatig een beetje snoeien.

Dan worden het mooie bossige planten

Geplaatst:

Daarom heb ik me kunnen inhouden dit seizoen... 't Spul komt net kijken bij mij, tomaten en komkommer nog niet gezaaid ook.

Maar kun je ze niet snoeien? Zodat ze deze maat zo'n beetje houden?

Edit: snoeien is hierboven al genoemd terwijl ik aan het tikken was, maar ik dacht er ook direct aan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.