Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vakantie wie gaat waar naartoe?

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ben benieuwd waar jullie naar toe gaan met de vakantie?

Zelf ga ik naar Duitsland naar het zwarte woud.

Geplaatst:

Ik ga naar Nievérans, ligt tegen Nulpart. En het is er wreed schoon zulle.

Echt de moeite om daar een poosje te vertoeven.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Nulpart

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Lauwersmeer.dagje /weekend

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Waarschijnlijk dagjes weg met de kids. Tenzij we nog iets leuks vinden last minute.

Geplaatst:
Nulpart

Dat is toch ergens in uw geburen dacht ik hé Appelvrouw

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Het wordt weer Hintergarten hier ,maar ik vind het niet erg.

Mijn man heeft een agrarisch loonbedrijf, en is dan net heel druk

maar we vinden het allemaal een leuke tijd

Wij weten niet beter, het komt er hier altijd op neer dat de buitenwereld meer

moeite heeft met het feit dat we niet op vakantie gaan ,dan wij zelf

Natuurlijk gaan we wel een dagje of twee keer een dagje weg en

ze kunnen zelfstandig naar het zwembad.

We wonen vrij ,midden op het platteland met een natuurgebied in onze achtertuin,

en allerlei leuke dingen (zwembad , natuur etc etc ) in de buurt.

Laat ons er vrij in, ik zeg ook niks van hen die wel op vakantie gaan .

(sorry een beetje offtopic misschien, maar we hebben al jaren iedere zomer

dat "gezeur "over wel/niet op vakantie gaan , en ik ben het zo onderhand

wel eens beu .

Geplaatst:

lol. die opmerkingen komen me bekend voor.

de afgelopen maand is me al tig keer gevraagd of we op vakantie gaan. maar ook wij gaan dit jaar niet op vakantie. geen behoefte aan, er moet thuis nog genoeg gebeuren en daar is tijd+geld voor nodig.

"maar dan mis je alle mooie herinneringen". zou ik geen leuke herinneringen kunnen hebben aan de klusprojecten in de woning?

Geplaatst:

Balkonie vlak bij le Jardin....moestuinverzorger reeds geboekt

en vanaf het hoogste punt.....laat ik dan eens wensballon op....geeft altijd mooie herinneringen

Geplaatst:

Wij gaan nooit op vakantie want we zijn namelijk het hele jaar al op vakantie in ons huisje.

Heeeeeeel misschien gaan we nog naar Kroatië in september ( dat is echt om de hoek) even de zee zien en zwemmen, dat zou leuk zijn, maar als het niet lukt dan niet.

Geplaatst:

Ergens met bergen! We weten nog niet precies hoe of wat, maar waarschijnlijk Zwitserland of Oostenrijk, lekker alpenlucht opsnuiven en kaasfondue / strudel

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Villapark "Rund-um-hause" Zoals het er tenminste vooralsnog uitziet. Misschien paar dagen op bezoek bij een vriend van me die in Oost-Duitsland boert of bij een paar vrienden in Frankrijk op bezoek, maar het kan maar ook zo zijn dat ik dat niet ga doen

Geplaatst:

Wij gaan 10 dagen naar Normandië, voor het eerst sinds een paar jaar weer echt met zomervakantie, de kinderen kijken er enorm naar uit!

Geplaatst:

Veel te lang naar ergens in zuid- Frankrijk waar de zon schijnt en vrouw en kinderen drie weken lang op flipflops kunnen lopen. En een vader die zich minstens iedere drie dagen afvraagt of de buurman op het volkstuincomplex onthoudt dat hij de tomaten in de serre bewatert (dat doet-ie wel hoor!). Een beetje moestuinder kan natuurlijk helemaal niet op vakantie...

Geplaatst:

Niet 3 weken,de plantjes huilen van heimwee.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Wij bieden ons "vakantiehuisje" gewoon te leen aan. Met plukrecht op evt. fruit en sla, en als voorwaarden zorg voor kikkers en tuin. Prima deal, volgens mij. We hebben al een aantal gegadigden gevonden die dat ook vinden Nu hopen dat (schoon)broer/zus de plantjes niet verzuipen uit goede wil natuurlijk

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hongarije, het balatonmeer. Hopenlijk zien we wat meer van de omgeving dan vorig jaar. Toen was het te warm om iets te doen.. Behalve zwemmen dan

Geplaatst:

La balkonia of 14 dagen de pestin Een keer aap kijken of naar een pretpark maar, ik kan mijn paddenstoelen en capsicums niet achter laten. Dus wel vlak bij huis .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Hongarije, DAKA word het

(Is dat bij jou in de buurt piroska?)

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Over twee weken ga ik vijf weken naar Vietnam. Vrees nu al de aanblik van mijn moestuin als ik terug kom

Geplaatst:

Oei Martin.. Geen oppas?

Wij gaan altijd in januari naar de zon. Gelukkig niet gebonden aan schoolvakanties! Vind t altijd zo zonde om weg te gaan als het net hier mooi weer is..

Bzzzz...

Geplaatst:

Hier niet op vakantie. Ik hoop nog wel op een paar daagjes of al is het maar 1 nachtje in het huisje in N-Frankrijk.

Ik ga al jaren en jaren eigenlijk niet echt op vakantie. Maar de mindset gaat wél op standje vakantie en dat dan gecombineerd met de tuin. Koffie mee, lekkers mee. Klooien in de tuin. Dommelen in de luie stoel in de schaduw; gewoon es géén boodschappen doen en langs bij de Mac.

Wél het plannetje opgevat om dit jaar eens à la Maartens Moestuin te gaan koken op de tuin. Kijken of dat een beetje gaat met wat ik zoal heb staan: denk het wel. En dát bij zwoele avondzon op het complex, waar iedereen óf op vakantie is, óf thuis moet eten om 5

De rust op ons complex is echt verbluffend op de mooiste momenten van de dag. Geen kip te bekennen.

Vakantie vieren doe je tenslotte toch vooral tussen je oren.

Geplaatst:

Lastminute naar Turkije (Marmaris) voor 1 week. Nog nooit zoiets gedaan, dus ik ben benieuwd.

En dan later in de zomer met de auto naar Frankrijk zoals elke jaar. Lekker in de tent slapen ergens in de camping en wijn drinken!

Eigenlijk vindt ik het wat zonde om over een week weg te zijn van mijn tuin (zelfs in 1 week gebeurt er heel erg veel). Ik maak dan vaak zorgen over de tuin en mijn katten en dan is de vakantie niet zo leuk. Ik zou ook heel graag gewoon thuis zitten, vind ik ook prima, maar mijn vriend wil liever op vakantie. Vorige jaar waren we bijna 3 weken weg en ik had geen bloemkool oogst en ik heb ook mijn lelies gemist. Geluk waren we wel op tijd voor de kerstomaten. Dit jaar heb ik gezegd dat het maximaal 1 week lang kan worden en daarom gaan we dus twee keer 1 week op vakantie

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/

Geplaatst:

we stappen in de auto met wat tenten, 2 fietsen, slaap/eetspullen en we gaan richting Porto...hoe/waar/wanneer, ik weet het niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.