Geplaatst: 1 oktober 201411 j Ja dieis lekker rond al.Wanneer verwacht je gezinsuitbreiding? Krijgen cavia's 1jong per keer of meerdere net als konijnen? Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 1 oktober 201411 j Ik verwacht ze nog niet mevrouw kan best nog een maal zo dik worden.Hoeveel jongen is niet te zeggen soms komt er 1 maar 7 kan ook.Maar aangezien ze nu al zo dik is verwacht ik er toch meerdere hopelijk geen 7 cavia's dat is een beetje veel en cavia's hebben maar 2 tepels dus dat word dringen.
Geplaatst: 2 oktober 201411 j Ahhhhhh *smelt* wat een lief kijkende Tumtum!Show je tzt ook de baby's ? "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 2 oktober 201411 j Leuk wij hebben ook eens jonge cavia s gehad maar dat is al 5 jaar geleden.was erg leuk ze had er 3 gekregen een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Eindelijk weer eens een weekje ertussen uit en wat doen we dan? Plantjes kijken Ondanks een hele dag regen moest ik tijdens deze autorit jubelen toen ik deze volbehangen Brugmansia zag ; lijkt wel fotoshop, maar is t niet!
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Woehoe ik heb een baan! Eergisteren op de vacature geschreven, 10 min. later gebeld en dezelfde dag nog op gesprek. Gisterenmiddag gebeld dat ik ben aangenomen Snelste procedure ooit... Ik begon na een jaar zoeken de moed op te geven en dan maar te schrijven op alles waar ik ook maar enigszins kans maakte. Ik zat in de laatste fase van solliciteren naar een andere functie waar ik als een berg tegenop begon te zien, 40+ uren en dik twee uur reizen per dag. Niet het soort werk wat ik zoek, maar ja je moet toch iets...Toen kwam ik dus dit tegen. En hier kan ik heen fietsen, het sluit perfect aan bij vriend zijn rooster dus hondje zit bijna nooit alleen én het is heerlijk zinvol werk wat ik goed kan. En ik heb in de ochtend en vroege middag tijd voor de tuin Helemaal happy de peppy Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Top proficiat..wat voor een baan is het? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Wauw... proficiat Suus! Mag ik vragen wat voor een soort werk het ongeveer is, als niet te privé ? Ben benieuwd omdat je erbij schrijft dat het zinvol werk is. Dan denk ik...iets waar je voldoening van kunt hebben en dat de moeite waard is om je echt voor in te zetten..... Overigens ook heel herkenbaar wat je schreef over lang uitzichtloos solliciteren.... en dan die mensen die roepen "Als je echt wilt, vind je altijd wel werk"... In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Super fijn voor je Suus.Heel veel suc6 met je nieuwe baan Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Yo Suus, goed gedaan! hier ook prachtig, ik had me nog zo voorgenomen niet te gaan zweten....compost uitgereden, nieuwe opgezet, filderkraut van 6 kg gesneden (jubel! zuurkool voor de rest van het jaar!)
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Wauw... proficiat Suus! Mag ik vragen wat voor een soort werk het ongeveer is, als niet te privé ? Ben benieuwd omdat je erbij schrijft dat het zinvol werk is. Dan denk ik...iets waar je voldoening van kunt hebben en dat de moeite waard is om je echt voor in te zetten..... Overigens ook heel herkenbaar wat je schreef over lang uitzichtloos solliciteren.... en dan die mensen die roepen "Als je echt wilt, vind je altijd wel werk"... Het is een baan als studiebegeleider voor VO. Veel werk met leerlingen met autisme etc. Na stuk te zijn gelopen op grote klassen in het reguliere middelbaar onderwijs is dit iets waar ik echt naar uitkijk. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Suus wat een mooi dankbaar werk, heel veel plezier met je nieuwe baan.
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Wij zijn gisteren geboren: Jammer genoeg hebben onze broertjes en zusjes het niet overleefd
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Gefeliciteerd .hoeveel waren er?Worden ze met haar geboren en oogjes open? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.