Geplaatst: 10 augustus 201510 j Geboren! Het meest leuke kleinkind uit Soest en omstreken! Baby NOA. Groetjes van een trotse Oma!
Geplaatst: 10 augustus 201510 j Gefeliciteerd met je prachtige kleinkind Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 10 augustus 201510 j jootje....bij zoiets wordt je stil,hégeniet ervan elk uurtje en elke dag opnieuw.... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 augustus 201510 j De meest leuke oma wordt bij deze gefeliciteerd met haar nieuwe kleinkind.
Geplaatst: 11 augustus 201510 j Wat een prachtig popke..gefeliciteerd Jo! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 augustus 201510 j Jootje gefeliciteerd met Noa, verwen maar lekker als oma's dat zo goed kunnen
Geplaatst: 16 augustus 201510 j Ja, meteen lekker genieten. Je weet waar opa en oma voor staan hè, het zijn afkortingen van op(p)a(ssen) en oma(rmen) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 augustus 201510 j Gefeliciteerd Jootje! Ik wil ook nog even jubelen: wat een geweldig tomatenjaar tot nu toe Dit is mijn 2e jaar, vorig jaar had ik alles in bakken, nu het meeste in de volle grond en het gaat ten opzichte van vorig jaar super! Verse tomatensoep is echt favoriet! Aan het einde van vorig seizoen had ik het helemaal gehad met die tomatenplanten, maar dit jaar maakt het weer helemaal goed. Natuurlijk speelt het weer ook mee... Ook de eerste paprika begint rood te worden (uit zaad gekweekt en staat in de volle grond) Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 2 september 201510 j mijn magnolia bloeit nu voor de tweede keer dit jaar , ben er heel blij mee .
Geplaatst: 8 september 201510 j Een grote verrassing, een egel op de varanda Bleef doodstil zitten, rolde zich niet op, niet vluchten of iets. We hebben de egel met rust gelaten en licht uit gedaan. Die zal zich nu wel uit de voeten maken.Zijn meer dan genoeg slakken, egels eten toch slakken?
Geplaatst: 9 september 201510 j Egels eten idd slakken, als het echt bar en boos zou zijn wil kattenvoer ook nog wel eens een extra hulpje voor ze zijn Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 9 september 201510 j Ik weet niet meer in welk Engels tuinprogramma maar daar vertelden ze dat egels de beste slakkenvangers zijn, enkel moeilijk in de tuin te krijgen. Je kon beter een vijver met afhellende strook voor padden en kikkers maken.
Geplaatst: 9 september 201510 j zijn wil kattenvoer ook nog wel eens een extra hulpje voor ze zijnDaar zullen de buurtkatten ook blij mee zijn "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 22 september 201510 j Groot compliment vandaag: mijn bezoek vroeg naar die pompoen die in mijn kas hangt. Maar het is een enorme Coeur de Boeuftomaat "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 22 september 201510 j Dezelfde of anderen egel bij Sultan in de kennel Gelukkig op tijd gered door manlief, voordat Sultan weer zijn kennel in ging. Had zich onder de bridges verstopt en opgerold. Na de redding zich snel uit de voeten gemaakt. Sultan was driftig op jacht, als die een egel te pakken krijgt ziet het er slecht uit.
Geplaatst: 22 september 201510 j @speets, daarom voer ik dus geen egels... Het stikt hier van de zwerfkatten al dan niet zwanger grrr Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.