Geplaatst: 22 juni 20169 j Eindelijk van de middelbare school verlost Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 22 juni 20169 j gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 22 juni 20169 j Ik heb toch een voordeel gevonden van alle regen: m'n nieuw gepootte boompjes heb ik al een paar weken geen water hoeven geven.Als dank voor al die regen begint de jonagold nog te bloeien ook. Yeahhh!!
Geplaatst: 22 juni 20169 j Eerlijk gezegd ben ik ook blij met al die regen. De enorme regenton zit weer vol en hier is alles geweldig goed gegroeid "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 22 juni 20169 j Jaaa helemaal mee eens, regen is fijn! Scheelt mij weer tig keer met een fles water van mijn mini studentenbadkamer naar mijn balkon lopen Boontjes blij, komkommer blij, tomaten blij, alles blij! Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 23 juni 20169 j Tof!! Nog lekker spinazie zaaien dan, en vaste planten/fruit zetten, en veldsla en kervel en winterpostelein en en en. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 juni 20169 j Jij bent precies bij Zojuist een pc gekregen. Heb er dan ook dit bericht op getypt Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 23 juni 20169 j Ik heb vanaf september een tuin van 70m2! Gefeliciteerd Daar ben je echt he-le-maal aan toe "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 23 juni 20169 j Ik heb vanaf september een tuin van 70m2! Gefeliciteerd! Een balkontuinder met 70m2 kan natuurlijk niet, dus een nieuwe naam zit er ook aan te komen?
Geplaatst: 23 juni 20169 j Gefeliciteerd Toto! Wat ga je na de zomer doen? Balkontuinder, 70 m2, gaaf! Hier bloeien eindelijk de paprika's, en de aubergine ook!
Geplaatst: 24 juni 20169 j mooi, balkonnetje!hier ook wat jubeltjes: had een goede oogst saffraan (ja dames, die zijn onderweg )heb weer vijgen, mooie roze bessen van Wino, heul veul rode en zwarte bessen, rabarber was geweldig, appeltjes en peertjes in wordingnog weinig schurft tot nu toe dan en de veenmol is per 1 januari van de rode lijst gehaald(nogal wiedes: wij kweken er elk jaar een paar duizend bij....)
Geplaatst: 24 juni 20169 j Weer 3 grote eieren van de loopeenden vanmorgen!, en ze stonden al te trappelen voor het hekje om de moestuin in te gaan. Daar doken ze de rand langs de sloot in, waar ik de vaste groente-planten heb staan, en ze hadden meteen een boel te eten. Helemaal geweldig die beesten! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 20169 j Brexit: Ik vind het beter zo, ze zijn totaal geen voorstanders van Europa en willen toch steeds uitzonderingen. Hopelijk stelt Europa zich wel streng op in de handelsovereenkomsten met hun. Zij hebben namelijk veel meer te verliezen dan Europa.
Geplaatst: 24 juni 20169 j @ Simon: even een nieuw topic openen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 24 juni 20169 j Gefeliciteerd balkontuinder! Zaaien maar Ik heb eindelijk een kasje (2x2,50x2,40m) hier in de buurt weten te bemachtigen Nu maar eens kijken of ik met nul ervaring een kas kan demonteren, heelhuids vervoeren en weer opbouwen
Geplaatst: 24 juni 20169 j Na tot nu toe zo'n beetje 80% van m'n aardbeien met rot of aangevreten te hebben aangetroffen, eindelijk eens een plezierig gezicht.
Geplaatst: 24 juni 20169 j hier ook wat jubeltjes: had een goede oogst saffraan (ja dames, die zijn onderweg Ze zijn binnen!Bedankt!
Geplaatst: 24 juni 20169 j Kom je naar de Mtfd Balkontuinder? Kan je meteen je tuin vol zetten met ruil/krijggoed. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 juni 20169 j Auteur mooi, balkonnetje!hier ook wat jubeltjes: had een goede oogst saffraan (ja dames, die zijn onderweg )heb weer vijgen, mooie roze bessen van Wino, heul veul rode en zwarte bessen, rabarber was geweldig, appeltjes en peertjes in wordingnog weinig schurft tot nu toe dan en de veenmol is per 1 januari van de rode lijst gehaald(nogal wiedes: wij kweken er elk jaar een paar duizend bij....) Deze meneer had ook een goede opbrengst van jouw saffraan Rob0! Ik heb de bollen al een tijdje geleden geoogst en in september ga ik al voor de tweede keer een mooi plekje in de tuin vinden voor ze.
Geplaatst: 25 juni 20169 j Dank voor alle felicitaties! Tof!! Nog lekker spinazie zaaien dan, en vaste planten/fruit zetten, en veldsla en kervel en winterpostelein en en en. Kom je naar de Mtfd Balkontuinder? Kan je meteen je tuin vol zetten met ruil/krijggoed. Zeker tof! En qua timing wel lekker, kan ik rustig de tijd nemen om voor te bereiden op het nieuwe jaar!MTFD zou wel leuk zijn, maar ik twijfel of dat lukt. Dat weekend is de Weekend van de Wetenschap en dan hebben wij altijd open dag. Erg jammer, want in maart kon ik er ook al niet bij zijn. Gefeliciteerd Daar ben je echt he-le-maal aan toe Thanks speets! Zo voelt het inderdaad wel. Balkon is leuk, maar begint veel te krap te worden. Gefeliciteerd! Een balkontuinder met 70m2 kan natuurlijk niet, dus een nieuwe naam zit er ook aan te komen? Ha, daar heb ik nog niet over nagedacht. Maar wie weet!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.