Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Jubeltopic

Featured Replies

Geplaatst:

Eindelijk van de middelbare school verlost

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Gefeliciteerd Toto!

Geplaatst:

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

heerlijk!! Als leerling of als docent

Geplaatst:

Ik heb toch een voordeel gevonden van alle regen: m'n nieuw gepootte boompjes heb ik al een paar weken geen water hoeven geven.

Als dank voor al die regen begint de jonagold nog te bloeien ook. Yeahhh!!

Geplaatst:

Eerlijk gezegd ben ik ook blij met al die regen. De enorme regenton zit weer vol en hier is alles geweldig goed gegroeid

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Jaaa helemaal mee eens, regen is fijn! Scheelt mij weer tig keer met een fles water van mijn mini studentenbadkamer naar mijn balkon lopen Boontjes blij, komkommer blij, tomaten blij, alles blij!

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Geplaatst:

Ik heb vanaf september een tuin van 70m2! danse007.gif

Geplaatst:

Jij bent precies bij

Zojuist een pc gekregen. Heb er dan ook dit bericht op getypt

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Oeh, dat is fijn Toto. Geniet ervan!

Geplaatst:

Gefeliciteerd

Daar ben je echt he-le-maal aan toe

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Gefeliciteerd! Een balkontuinder met 70m2 kan natuurlijk niet, dus een nieuwe naam zit er ook aan te komen?

Geplaatst:

Gefeliciteerd Toto! Wat ga je na de zomer doen?

Balkontuinder, 70 m2, gaaf!

Hier bloeien eindelijk de paprika's, en de aubergine ook!

Geplaatst:

mooi, balkonnetje!

hier ook wat jubeltjes:

had een goede oogst saffraan (ja dames, die zijn onderweg )

heb weer vijgen, mooie roze bessen van Wino, heul veul rode en zwarte bessen, rabarber was geweldig, appeltjes en peertjes in wording

nog weinig schurft tot nu toe dan en de veenmol is per 1 januari van de rode lijst gehaald

(nogal wiedes: wij kweken er elk jaar een paar duizend bij....)

Geplaatst:

Weer 3 grote eieren van de loopeenden vanmorgen!, en ze stonden al te trappelen voor het hekje om de moestuin in te gaan. Daar doken ze de rand langs de sloot in, waar ik de vaste groente-planten heb staan, en ze hadden meteen een boel te eten. Helemaal geweldig die beesten!

Geplaatst:

Met de post de goede gaven van RoBo ontvangen!

Geplaatst:

Brexit:

Ik vind het beter zo, ze zijn totaal geen voorstanders van Europa en willen toch steeds uitzonderingen. Hopelijk stelt Europa zich wel streng op in de handelsovereenkomsten met hun. Zij hebben namelijk veel meer te verliezen dan Europa.

Geplaatst:

@ Simon: even een nieuw topic openen

Geplaatst:

Gefeliciteerd balkontuinder! Zaaien maar

Ik heb eindelijk een kasje (2x2,50x2,40m) hier in de buurt weten te bemachtigen Nu maar eens kijken of ik met nul ervaring een kas kan demonteren, heelhuids vervoeren en weer opbouwen

Geplaatst:

Na tot nu toe zo'n beetje 80% van m'n aardbeien met rot of aangevreten te hebben aangetroffen, eindelijk eens een plezierig gezicht.

8DbsXqt.jpg

Geplaatst:

hier ook wat jubeltjes:

had een goede oogst saffraan (ja dames, die zijn onderweg

Ze zijn binnen!

Bedankt!

Geplaatst:
  • Auteur
mooi, balkonnetje!

hier ook wat jubeltjes:

had een goede oogst saffraan (ja dames, die zijn onderweg )

heb weer vijgen, mooie roze bessen van Wino, heul veul rode en zwarte bessen, rabarber was geweldig, appeltjes en peertjes in wording

nog weinig schurft tot nu toe dan en de veenmol is per 1 januari van de rode lijst gehaald

(nogal wiedes: wij kweken er elk jaar een paar duizend bij....)

Deze meneer had ook een goede opbrengst van jouw saffraan Rob0! Ik heb de bollen al een tijdje geleden geoogst en in september ga ik al voor de tweede keer een mooi plekje in de tuin vinden voor ze.

Geplaatst:

Dank voor alle felicitaties!

Tof!! Nog lekker spinazie zaaien dan, en vaste planten/fruit zetten, en veldsla en kervel en winterpostelein en en en.
Kom je naar de Mtfd Balkontuinder? Kan je meteen je tuin vol zetten met ruil/krijggoed.

Zeker tof! En qua timing wel lekker, kan ik rustig de tijd nemen om voor te bereiden op het nieuwe jaar!

MTFD zou wel leuk zijn, maar ik twijfel of dat lukt. Dat weekend is de Weekend van de Wetenschap en dan hebben wij altijd open dag. Erg jammer, want in maart kon ik er ook al niet bij zijn.

Gefeliciteerd Daar ben je echt he-le-maal aan toe

Thanks speets! Zo voelt het inderdaad wel. Balkon is leuk, maar begint veel te krap te worden.

Gefeliciteerd! Een balkontuinder met 70m2 kan natuurlijk niet, dus een nieuwe naam zit er ook aan te komen?

Ha, daar heb ik nog niet over nagedacht. Maar wie weet!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.