Geplaatst: 24 oktober 20232 j Wortels! Grote, dikke, superlekkere wortels! Na jaren frustratie hebben we dan ein-de-lijk wortels kunnen oogsten. En wat voor! Iedereen die zegt dat wortels de makkelijkste groentes zijn om te kweken… think again. In onze donkere achtertuin, en in de moestuinbakken - geen schijn van kans. Zelfs niet die hele ondiepe (parijse). In een diepe bak op het lichtste plaatsje - ook niet. Ij de gemeenschappelijke moestuin vorig jaar. - matig. Maar nu, in onze grote moestuin in een goede grond: overvloedig! Ik ben echt zo superblij. Want mens, wat is dát lekker!! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 24 oktober 20232 j 1 hour ago, woldistel said: sleedoorn Wat doe jij met sleedoornbessen, @woldistel?
Geplaatst: 24 oktober 20232 j Komt goed! Dit is alvast lekker van het loof! De rest van het loof verdwijnt in de soep en de wortels halen de soep niet denk ik * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 25 oktober 20232 j @Arja Rijpe sleedoornbessen gaan eerst even een tijdje in de diepvries en daarna met een liter wodka en een zooi suiker in een weckpot. Elke dag even schudden of roeren. Zoals dit recept. Lekker 😋 Edit: ik maak maar een liter, hoor. En gebruik wodka omdat ik jenever niet zo lekker vind. 25 oktober 20232 j aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 26 oktober 20232 j Ook heel lekker met eau de vie! De sleepruimen moeten eerst bevroren zijn volgens de Fransen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 november 20232 j Mooiste oogst van het jaar was afgelopen 8 november: onze lieve Anne-Fleur. 🥰 Als dat geen jubel verdiend dan weet ik het ook niet meer. 😄 Mijn toekomstige helpertje! 👩🏼🌾 Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 18 november 20232 j Gefeliciteerd! Goed kooljaar op de moestuin! 🙂 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 20 november 20232 j Fantastisch en gefeliciteerd. Heel mooi kindje! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 28 november 20232 j In navolging van @MSDG ook hier een kleine telg in de familie erbij, Elise. Esther is meer in de dieren, hopelijk deze meer in de planten. Moeder en dochter, en andere dochter, maken het allemaal goed. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 28 november 20232 j Wat een beauty! Feliciteer de moeder ook, goed werk zeg! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 november 20232 j Prachtig @acpronk!!! Wij zitten nog op de roze wolk, hopelijk jullie ook en maakt papa het ook goed. 😊 Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 28 november 20232 j Gefeliciteerd, wat een mooi meisje 🙂. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 29 november 20232 j alle trotse mama's papa's oma's en opa's van harte gefeliciteerd, veel geluk voor de kleine hummeltjes (aaaaah ik smelt iedere kjeer weer bij zulk klein grut.) Ik hoop dat ze mogen opgroeien met respect voor de natuur en zich mogen blijven verwonderen wat er allemaal voor moois is en zo mogen uitgroeien tot prachtige volwassenenen
Geplaatst: 13 december 20232 j Jubel bijna genezen van de longontsteking. Viel me viestegen, had me sinds een griep in 2016 niet zo slecht gevoeld. Zelfs van corona was ik niet zo ziek geworden. Nu alleen nog last van taai slijm op hoesten, en wat ademd dat fijn als dat loskomt. Als dat loskomt merk ik meteen dat ik meer zuurstof heb, en daardoor ook meer energie.
Geplaatst: 13 december 20232 j @rorror Wat ontzettend fijn dat je jezelf beter voelt! Energie is zo goed om te hebben..
Geplaatst: 14 december 20232 j Fijn rorror! Mijn man heeft longontsteking en de pleuris gehad. Daar kun je zo ziek van zijn. Fijn dat het de goede kant op gaat. 2024 wordt jouw jaar!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.